خانهاخبار
پرچمدار Mi MIX 2S شیائومی با دوربین دوگانه و قابلیت AI معرفی می‌شود

پرچمدار Mi MIX 2S شیائومی با دوربین دوگانه و قابلیت AI معرفی می‌شود

پرچمدار Mi MIX 2S شیائومی تا ماه آینده با پردازنده اسنپ‌دراگون 845 رسما معرفی می‌شود. فرم ور این گوشی پس از حدودا دو هفته دوباره منتشر شده و از دوربین دوگانه با قابلیت‌های هوش مصنوعی خبر داده است.
۱۳۹۶/۱۲/۱۶

همان‌طور که می‌دانید، فرم ور پرچمدار Mi MIX 2S شیائومی چندی پیش منتشر شد و برخی مشخصات کلیدی این گوشی سطح بالا را فاش کرد. نسخه به روزرسانی شده تازه‌ای از فرم ور گوشی مذکور حالا برای دومین بار در فضای وب منتشر شده است تا اطلاعات قبلی را تکمیل کند. در فرم ور قبلی به این گوشی تحت عنوان Polaris که اسم رمز آن است، اشاره شده بود و حالا در نسخه تازه آن شاهد هستیم که از گوشی مذکور تحت عنوان Mi MIX 2S یاد شده است.

در فرم ور قبلی اشاره شده بود که Polaris صفحه نمایش فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر 2160 در 1080، باتری غیرقابل تعویض 3400 میلی آمپر ساعتی، سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.0 اوریو، درگاه سیم کارت دوگانه و اینفرارد دارد و از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد. در نسخه تازه این فرم وجود دوربین دوگانه مورد تأیید قرار گرفته و به قابلیت‌های هوش مصنوعی هم در این دوربین اشاره شده است. همچنین لوگوی تجاری دوربین Mi MIX 2S فاش شده است که می‌توانید آن را با عبارت AI dual camera در ادامه این مطلب مشاهده کنید. اطلاعات منتشرشده تازه ادعا می‌کنند که دوربین سلفی این گوشی قرار است زیر صفحه نمایش تعبیه شود و اگر این موضوع صحت داشته باشد، اغلب تصاویر رندر شده منسوب به Mi MIX 2S که قبلا منتشر شدند، احتمالا صحت ندارند. در اغلب تصاویر قبلی اشاره شده بود که دوربین سلفی این گوشی احتمالا در گوشه بالا سمت راست پنل جلو تعبیه می‌شود و شکلی شبیه بریدگی حاشیه به وجود می‌آورد. اگر اطلاعات مندرج در این فرم ور صحت داشته باشند، Mi MIX 2S همچنین از ویژگی شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند.

image

علاوه بر همه موارد ذکر شده، Mi MIX 2S شیائومی به طور کامل از ARCore گوگل هم پشتیبانی می‌کند و این یعنی تازه‌ترین پرچمدار شیائومی قادر است قابلیت‌های پیشرفته واقعیت افزوده AR را هم به کاربران ارائه کند. این‌ها همه اطلاعاتی هستند که در حال حاضر توانسته‌ایم از منبع فرم ور گردآوری کنیم اما بر اساس مشخصات فاش شده قبلی می‌توان گفت که Mi MIX 2S صفحه نمایش 6 اینچی AMOLED دارد و لنزهای دوربین دوگانه‌اش هم 12 مگا پیکسلی سونی هستند. این گوشی قرار است در دو نسخه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت عرضه شود و نسخه سطح بالای آن هم 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. پردازنده گرافیکی آن Adreno 630 پیش بینی شده و دوربین سلفی‌اش هم 8 مگا پیکسلی است. این گوشی 27 مارس (7 فروردین) رسما معرفی می‌شود و امیدواریم که عرضه آن هم از چند هفته پس از رونمایی رسمی آغاز شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)