خانهمقاله‌ها
چگونه وضعیت آنلاین بودنمان را در اینستاگرام مخفی کنیم؟

چگونه وضعیت آنلاین بودنمان را در اینستاگرام مخفی کنیم؟

در این مطلب آموزشی، به شما نمایش می‌دهیم تا چگونه وضعیت آنلاین بودن خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام را مخفی کنید.
۱۴۰۲/۸/۲۴

شبکه اجتماعی اینستاگرام از محبوبیت بی‌سابقه‌ای میان کاربران برخوردار است و بیش از ۲ میلیارد نفر در این شبکه اجتماعی فعال هستند. یکی از قابلیت‌های جذاب اینستاگرام که در سال‌های اخیر به این شبکه اجتماعی اضافه شد؛ امکان نمایش وضعیت آنلاین بودن و آخرین زمان فعالیت کاربران است. با وجودی که این قابلیت برای عده‌ای از کاربران کاربرد‌ی محسوب می‌شود؛ بسیاری از افراد جهت حفظ حریم خصوصی خود علاقه‌ای به اشتراک‌گذاری وضعیت آنلاین بودن و فعالیت خود در اینستاگرام را ندارند.

در ادامه این مطلب، به شما نمایش خواهیم داد تا چگونه وضعیت آنلاین بودن و آخرین تاریخ فعالیت خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام را از سایر کاربران مخفی کنید؛ با ما همراه باشید.

insta main.jpg

چگونه وضعیت آنلاین بودنمان را در اینستاگرام از سایرین پنهان کنیم؟

  • ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و برای ورود به بخش پروفایل، روی گزینه آدمک تپ کنید. پس از باز شدن پروفایل، گزینه سه خط در بخش بالایی صفحه را لمس کرده و سپس وارد بخش Settings and Privacy شوید.
insta 1.jpg
  • مقداری به سمت پایین اسکرول کنید و در بخش How Others Can Interact With You گزینه Messages and Story Replies را انتخاب کنید. وارد بخش Show Activity Status شوید و برای مخفی‌سازی وضعیت آنلاین بودن، گزینه مربوط این قابلیت را غیر فعال کنید.
insta 2.jpg
  • پس از غیر فعال کردن این قابلیت، سایرین امکان مشاهده وضعیت آنلاین بودن شما را نخواهند داشت و البته لازم به ذکر است که شما نیز دیگر نمی‌توانید به وضعیت آنلاین بودن سایر کاربران دسترسی داشته باشید.

 

امیدواریم که مطالعه این مطلب آموزشی برای شما مفید واقع شود. در صورتی که به مشکل خاصی برخورد کرده‌اید یا سوالی درباره این امر دارید؛ آن را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

یه ادم

۱۴۰۲/۶/۲۶
چطوری کسی نفهمه واردش شدیم؟

میگ میگ

۱۴۰۱/۶/۱
اکی ولی من حتی options رو نتونستم تو تنظیمات پیدا کنم که برم اون show نمی دونن یو چی رو پیدا کنم

جوج

۱۴۰۱/۴/۲۳
ممنون از شما به خاطر مقاله زیبا . این مقاله بسیار به من <a href="https://jojhelp.com/">کمک</a> کرد.

Shima

۱۳۹۹/۳/۴
?????

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
نه دیگه نشد..
ما دوس نداریم از فعالیت‌های دیگران آگاه نباشیم