خانهاخبار
دوربین پرچمدار Huawei P20 بر تاریکی غلبه خواهد کرد!

دوربین پرچمدار Huawei P20 بر تاریکی غلبه خواهد کرد!

رئیس موبایل هوآوی با انتشار یک تیزر به عملکرد خیره‌کننده پرچمداران Huawei P20 در محیط‌های کم‌نور اشاره می‌کند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۵

شرکت هوآوی به صورت رسمی تأیید کرده است که پرچمداران P20 را در تاریخ 27 مارس معرفی خواهد کرد. شایعه شده است که پرچمداران جدید هوآوی، شامل دو مدل P20 و P20 Pro (یا P20 Plus) خواهد بود که به ترتیب دوربین دوگانه و دوربین سه‌گانه دارند؛ این شرکت برای بهبود دوربین با لایکا وارد همکاری شده است.

شرکت چینی با انتشار یک تیزر، به صورت رسمی تأیید کرده است که پرچمداران P20 در محیط‌های کم‌نور عکس‌های خیره‌کننده ثبت می‌کنند. سرپرست بخش موبایل هوآوی، این تیزر را در حساب کاربری خود در شبکه Weibo منتشر کرده است و در پست خود، اشاره می‌کند «Huawei P20 از تاریکی ترسی ندارد». در این متن، همچنین به شعار تجاری See Mooor with AI مجدداً اشاره می‌شود؛ سه حرف O، نشانه‌ای از عرضه پرچم‌دار 2018 هوآوی با سه دوربین در پنل پشتی است و حرف «AI» به تأثیر هوش مصنوعی در هنگام عکاسی با پرچمداران P20 و P20 Pro هوآوی اشاره دارد.


image

ریچارد یو، رئیس هوآوی اخراً در طی یک مصاحبه گفته بود: «ما فناوری برای ارائه در زمینه دوربین گوشی‌های هوشمند خود داریم که بسیار حائز اهمیت و بلندپروازانه است. این فناوری بسیار بهتر از نمونه‌های به‌کار گرفته شده در تمامی گوشی‌های هوشمند دیگر است».

در رابطه با مشخصات پرچمداران جدید هوآوی، گفته می‌شود Huawei P20 Pro به سه سنسور 12 مگاپیکسلی رنگی، 16 مگاپیکسلی مونوکروم و 16 مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو مجهز شده است. این گوشی از سنسورهای با دهانه لنزی F1.8 و OIS (لرزش‌‌گیر اپتیکال) بهره می‌گیرد. پرچمدار Huawei P20 نیز با دوربین دوگانه 12 و 16 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد؛ البته این مدل فاقد سنسور مجهز به لنز تله‌فوتو است.

تمامی گوشی‌های هوشمند جدید هوآوی در بالای صفحه‌نمایش خود، بریدگی دارند؛ با این‌حال، حاشیه‌ی پایین نمایشگر نیز حفظ شده است. مدل P20 Pro از حسگر اثرانگشت در پنل پشتی یا سنسور اثرانگشت درون نمایشگر استفاده خواهد کرد؛ این در حالی است که Huawei P20 به دکمه‌ی فیزیکی Home در پنل جلوی گوشی مجهز شده و حسگر اثرانگشت نیز با این دکمه‌ی فیزیکی ادغام شده است.

image

شایعه شده است پرچمداران Huawei P20 و Huawei P20 Pro به ترتیب صفحه‌نمایش 5.7 اینچی و 6 اینچی خواهند داشت؛ ممکن است مدل Pro از نمایشگر OLED با رزولوشن FHD+ بهره بگیرد و احتمالاً رزولوشن صفحه‌نمایش P20 نیز به طور مشابه، Full HD+ خواهد بود. تراشه Kirin 970 که قلب گوشی‌های Mate 10 و Mate 10 Pro هوآوی بوده است، وظیفه پردازش برنامه‌های مختلف را در پرچمداران جدید از سری P برعهده دارد؛ این تراشه به واحد پردازش عصبی (NPU) مجهز شده است.

می‌توانید مشخصات پرچمداران Huawei P20 و Huawei P20 Pro را در ادامه مشاهده کنید:

  • Huawei P20: نمایشگر 5.7 اینچی / Huawei P20 Pro: نمایشگر 6 اینچی
  • تراشه Kirin 970 با هشت هسته پردازشی 
  • Huawei P20: چهار گیگابایت یا شش گیگابایت رم / Huawei P20 Pro: چهار گیگابایت، شش گیگابایت یا هشت گیگابایت رم
  • 64 یا 128 گیگابایت حافظه و 256 گیگابایت حافظه (مدل P20 Pro)
  • دوربین اصلی 12 و 16 مگاپیکسلی (Huawei P20) / دوربین اصلی 12، 16 و 16 مگاپیکسلی (Huawei P20 Pro)
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی

باید اشاره کرد که به همراه پرچمداران P20 هوآوی، یک مدل ارزان‌قیمت‌تر با پسوند Lite عرضه خواهد شد که نمایشگر 5.6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و دوربین دوگانه دارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

آریان

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
من این دوستامون که هی میگن کپی کپی رو نمیفهمم ، یه امکاناتی یا یه طراحی ای یه برند گوشی رونمایی میکنه ازش و به عنوان یه ترند میشه تو گوشی های هوشمند و بقیه برندها هم وقتی میبینن تقاضا برای اون امکانات بالاست یا خوب فروش کرده و مردم بهش احتیاج دارن، میان ازش استفاده می‌کنن!! اینایی که میگن بریدگی بالای صفحه نمایشش مال اسنشاله، دوربین سه گانه اش چون عمودیه مال اپله، دکمه هومش چون جلوعه مال سامسونگه !!! احتمالا این دوستان وقتی بعد از اولین گوشی تاچ یا اولین گوشی دوربین دار، یه برند گوشی دیگه ای که گوشی تاچ یا دوربین دار میداد بیرون رو به کپی کردن متهم میکردن !!! اگه به این دوستان بود، الان فقط گوشی های شارپ دوربین داشتن و یا بعد نوکیا دیگه هیچ گوشی ای به اینترنت نمیتونست وصل شه :))) این گوشی رو هم هوآوی اینجوری زد که بگه از ترند عقب نیست و میتونه چنین گوشی و صفحه نمایشی تولید کنه !! تازه دوربین سه گانه اش هم که نوآوری محسوب میشه و از این به بعد هرکی دوربین سه گانه بزنه کپی کرده :))))

هومن

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
محمد جان اصن روایت داریم طراحی ماله سامسونگه بقیه فقط کپی میکنن...تو خودتو ناراحت نکن از سهامت تو سامسونگ کم میشه

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
طراحی جلو سامسونگ .صفحه نمایش و دوربین آیفون x از این واضح تر؟

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
خخخخخخخخخخ برو dxomark نسخه عادی وی30 دوربینش نمره 82 گرفته بعد مقایسه سری جدید با قدیم رو ببین پسرفت هم کرده یعنی نهایت بشه 82 در حالی که اس9 پلاس با نمره 99 در صدر قرار داره.از نظر افراد آماتور بد نیست ولی حرفه ای ها اصلا حسابش هم نمیکنن

Mahdi

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
طبث گفاه دوس عزیزمون . میشه یکم از سامسونگش بگی . اخه ما کارت گرافیکامون واس ده سال پیشه . نمیتونیم عکسای جدید سامسونگ ها رو درک کنیم . گفتم بگی ک ما هم بفهمیم کجاشو از سامی زده .اگ اونطوری باشه
اولین گوشی گه بریدگی جلو داشت اسنشال فون بود?