خانهاخبار
زمان معرفی گوشی میان‌رده Honor 7C هوآوی اعلام شد

زمان معرفی گوشی میان‌رده Honor 7C هوآوی اعلام شد

گوشی جدید برند آنر با نام تجاری Honor 7C تا پایان اسفند ماه در یک مراسم اختصاصی در چین، معرفی خواهد شد. این مدل به دوربین دوگانه و نمایشگر 5.99 اینچی مجهز شده است.
۱۳۹۶/۱۲/۱۵

برند آنر هواوی، به‌زودی از جدیدترین گوشی میان‌رده خود یعنی Honor 7C رونمایی خواهد کرد؛ این گوشی در یک رویداد اختصاصی در چین معرفی خواهد شد. این شرکت، دعوت‌نامه رسمی خود را برای برگزاری یک رویداد محلی در تاریخ 12 مارس (21 اسفند 96) منتشر کرده است. این دعوت‌نامه، فاش می‌کند که آخرین گوشی اقتصادی برند «آنر» به عنوان نسخه ارزان‌قیمت‌تر Honor 7X به دوربین دوگانه، سیستم تشخیص چهره و زیباسازی چهره در هنگام عکاسی مجهز شده است. 

ضمن اینکه گوشی جدید Honor 7C به صورت هم‌زمان از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و به صفحه‌نمایش 5.99 اینچی مجهز شده است. باید اشاره کرد که در اواخر ماه گذشته میلادی، این مدل در وب‌سایت TENNA نیز فاش شده بود. 

image

وب‌سایت GizChina دعوت‌نامه مربوط به مراسم معرفی گوشی جدید برند Honor را در هفته آینده در پکن منتشر کرده است. ادعا می‌شود Honor 7C با قیمتی نزدیک به میان‌رده Redmi 5 شیائومی عرضه خواهد شد و به همین جهت، گمان می‌رود نزدیک به 16.3 هزار روپیه (معادل با 249.99 دلار) قیمت داشته باشد. در این گزارش همچنین اشاره شده است که گوشی جدید برند Honor، بدنه فلزی خواهد داشت. در دعوت‌نامه رسمی مربوط به گوشی Honor 7C، به مشخصات چندانی از این مدل اشاره نمی‌شود اما همان‌طور که گفته شد، مدل مذکور در وب‌سایت TENNA فاش شده است و با استناد به مشخصات به‌دست آمده، می‌توان لیست مشخصات نهایی این گوشی را حدس زد.

انتظار می‌رود گوشی جدید Honor 7C به نمایشگر 5.99 اینچی HD+ با رزولوشن 720 در 1440 پیکسل مجهز شده باشد؛ ضمن اینکه نمایشگر این گوشی از نسبت تصویر 2 به 1 برخوردار است. پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی، قدرت میان‌رده جدید برند آنر هوآوی را تأمین می‌کند؛ انتظار می‌رود تراشه مورد استفاده در این مدل، از پردازنده‌های Kirin هوآوی باشد.

image

نسخه ارزان‌قیمت Honor 7X در دو مدل با سه و چهار گیگابایت رم عرضه خواهد شد و دوربین دوگانه 20 و 13 مگاپیکسلی خواهد داشت؛ ضمن اینکه از سنسور 8 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی استفاده می‌کند. این مدل به باتری 2900 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و سیستم‌عامل اندروید اوریو گوگل را اجرا می‌کند.

گوشی جدید برند Honor هوآوی از وای‌فای 820.11 b/g/n، تماس مبتنی بر LTE (یا VoLTE) و بلوتوث 4.1 پشتیبانی می‌کند. ابعاد به‌دست آمده برای Honor 7C به ضخامت 7.8 میلی‌متری آن اشاره دارد؛ طول و عرض آن به ترتیب 158.3 در 76.7 میلی‌متر است. این مدل که تنها 164 گرم وزن دارد، به رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی عرضه خواهد شد.

برای مقایسه Honor 7C با نسخه قدرت‌مندتر خود یعنی Honor 7X، باید اشاره کرد که گوشی برند آنر از سری «X» به نمایشگر 5.93 اینچی، تراشه هشت هسته‌ای Kirin 659، دوربین اصلی 16 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

امین

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
ال جی جزو بدترین هاست کجاش موفقه هر سال ضرر میده

رسول زمانی

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
اپل بله. اما ال جی باوجود کیفیت نسبتا خوبش حداقل در بازار ایران چندان هم موفق نبوده. هواوی هم مثل همه برندها قیمت محصولاتش در ابتدای معرفی و ورود به بازار کمی بالاست اما با گذشت زمان قیمتش متعادل میشه و بنظر من کیفیت و کاراییش در سطح بسیار خوبی هست

علی

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
مثل الجی داداش خوبی

متعجب

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
الان ال جی کجاش موفقه؟؟!

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
lg اگه کیفیت داشت ضرر نمیکرد هر سال به نظرم ال جی و اچ تی سی بهتره در قسمت موبایل فعالیت نکنن تا بیشتر از این آبر ریزی نکنن. ال جی برد سوز ترین برند دنیاست