خانهاخبار
بهترین محافظ های آیفون X را بشناسیم

بهترین محافظ های آیفون X را بشناسیم

به طور حتم در بین تولیدکنندگان لوازم جانبی موبایل شرکت اسپیگن جز بهترین های این عرصه محسوب شده و نام آن در سرتاسر جهان می‌درخشد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۶

بدون شک خرید ایفون X با این مقدار هزینه نیاز به مراقبت از آن را جدی تر می‌کند و می‌بایست به دنبال خرید لوازم‌جانبی‌های مختلفی از جمله کیف و یا کاور محافظ و محافظ صفحه نمایش نیز بود، چرا که عدم وجود محافظ برای ایفون X احتمال آسیب دیدن بدنه ظریف و زیبای آن را در برابر خطرات ناگهانی ، مثلا سقوط گوشی از دست در طول کار کردن با آن افزایش داده و ممکن است در برخی موارد سبب آسیب دیدن جدی بدنه ایفون شما گردد. بر این اساس می توان خرید کیف و یا کاور محافظ و محافظ صفحه نمایش را امری ضروری پس از خرید ایفون X دانست. قطعا با شنیدن این جمله در ذهنتان به دنبال یک کمپانی معتبر برای خرید محافظ بدنه و صفحه نمایش ایفون x خواهید بود که اولا محصولی با کیفیت و کامل را در اختیار شما قرار داده و ثانیا به بهترین شکل از ایفون X شما محافظت نماید.

به طور حتم در بین تولیدکنندگان لوازم جانبی موبایل شرکت اسپیگن جز بهترین های این عرصه محسوب شده و نام آن در سرتا سر جهان می درخشد. این کمپانی در واقع یک شرکت کره ای - آمریکایی است که از همان ابتدا با ارائه ی محصولات اصلی اپل همچون کیف ، کاور ، پاور بانک و ... توانست به عنوان یکی از شرکای اصلی برترین برند دنیا یعنی اپل قرار گیرد. البته شرکت اسپگین برای پرچم داران کمپانی های بزرگ دیگری همچون سامسونگ، ال جی، هواوی و ... نیز محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار ساخته است.

خوشبختانه از سال 2011 به همت شرکت تجارت پارسارگاد ( یکی از معتبر ترین های توزیع لوازم جانبی موبایل و آی تی در ایران )، محصولات اسپیگن در ایران عرضه و در اختیار طرفداران این برند قرار گرفته است. این شرکت با کسب نمایندگی انحصاری اسپیگن تمامی محصولات این شرکت را با ضمانت اصل بودن و گارانتی خود به خریداران عرضه کرده و مانع از ورود محصولات تقلبی و بی کیفیت به بازار ایران شده است.

همزمان با ورود آیفون X به ایران شرکت تجارت پاسارگاد در راستای تامین نیاز مشتریان و دوست داران ایفون X تمامی محصولات ایفون X شرکت اسپیگن را به بازار ایران عرضه کرده و در اختیار نمایندگان فروش خود قرار داده است ، بدیهی است شما می توانید از فروشگاه های موجود در سراسر کشور به تهیه محصول مورد نیاز خود پرداخته و یا با خرید اینترنتی از نمایندگی فروش آنلاین تجارت پاسارگاد یعنی فروشگاه اینترنتی جانبی محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل گرفته و در وقت خود نیز صرفه جویی نمایید.

اما پس از معرفی برند اسپیگن و یافتن کمپانی مناسب برای خرید لوازم جانبی ایفون X نوبت به انتخاب محافظی مناسب برای ایفون X می رسد ، در میان محافظ های تولیدی شرکت اسپیگن محافظ های مختلفی را می توان یافت که همگی در بهترین کیفیت ممکن تولید شده و بیشتر آنها مفتخر به کسب گواهینامه های نظامی آمریکا شده اند.

در ادامه قصد داریم تا دو مدل از بهترین پکیج های محافظتی مخصوص ایفون X شرکت اسپیگن یعنی پکیج Pro Guard و Reventon  را برایتان معرفی و تک تک اجزای آن و ویژگی های مختلف آن ها را شرح دهیم. پس دعوت می کنیم در ادامه در معرفی دو پکیج فوق همراه ما باشید.

image

پکیج های محافظتی Pro Guard و Reventon را می توان در واقع محصولاتی مشابه هم دانست ، چرا که هر دو محافظ هایی 360 درجه برای ایفون X محسوب شده و در ظاهر نیز تا حدودی به هم شباهت خواهند داشت. البته به تعبیر دیگر باید بگوییم در واقع پکیج محافظتی Reventon نمونه ی تغییر یافته پکیج محافظتی Pro Guard محسوب می شود بطوریکه پکیج Reventon کمی در ترکیب و ظاهر دستخوش تغییر شده و به گونه ای می توان آن را شکل دیگری از پروگارد نام گذاری کرد.

اما در ادامه به بررسی هر دو محصول در سه بخش ساختار داخلی، ویژگی های ظاهری و محتویات داخل پکیج پرداخته و در پایان به جمع بندی نهایی خواهیم پرداخت.

image

ساختار داخلی

در ساختار داخلی هر دو محافظ از چند لایه مجزا بهره گیری شده به طوریکه PRO Guard از ساختاری 4 لایه بهره برده و Reventon ساختاری 5 لایه دارد. ضمنا هنگام استفاده از هر کدام از محافظ ها بر روی ایفون X هیچ گونه خللی در ارتباطات بی سیم و آنتن دهی گوشی ایجاد نشده و شارژ وایرلس گوشی نیز مختل نخواهد شد.

البته لازم است قبل از اقدام برای شارژ گوشی به صورت وایرلس در صورت استفاده از برچسب های Plate Metal آنها را جدا کرده تا اختلالی در شارژ بی سیم گوشی شما بوجود نیاید.

image

ساختار داخلی PRO Guard

در ساختار داخلی محافظ PRO Guard از چهار لایه مجزا بهره گیری شده بطوریکه اصلی ترین قسمت محافظ را لایه ای از جنس ترموپلاستیک پلی یورتان یا همان TPU انعطاف پذیر با یک شبکه بندی داخلی و گوشه های مقاوم شده با فناوری Air Cusion تشکیل داده که دور تا دور گوشی را پوشش داده و به لطف دارا بودن کیسه های هوا در چهار گوشه و شبکه بندی داخلی ضربات وارده به گوشی را در همه جای آن پخش کرده و در نتیجه شدت ضربه را به پایین ترین حد خود کاهش خواهد داد.

در قسمت میانی نیز یک فِرِم دو تکه پلی کربناتی قرار گرفت که یک تکه آن در زیر بدنه گوشی و در داخل لایه TPU قرار گرفته و تکه دیگر آن بر روی لبه های صفحه نمایش گوشی قرار خواهد گرفت ، این قسمت از محافظ  مستقیما قاب پشتی گوشی را در گرفته  و در کنار لایه TPU یی آن مقاومت ویژه در برابر هرگونه ضربه و خط و خش را برای ایفون X به ارمغان خواهد آورد.

اما این تمامی تدابیر امینتی اسپیگن برای ایفون X نبوده و اسپیگن برای محافظت هر چه بهتر از ایفون ایکس بر روی فرم پلی کربناتی محافظ امکان قرار دادن یک محافظ صفحه نمایش را نیز فراهم ساخته است، البته نیازی به تهیه جداگانه محافظ صفحه نمایش نبوده چرا که اسپیگن در بسته بندی محصول ، 2 عدد محافظ صفحه نمایش مدل Slim.tr قرار داده و نیاز شما را برطرف خواهد کرد. گفتنی است محافظ های صفحه نمایش موجود در بسته محصول از نوع گلس بوده و در برابر خط و خش تا میزان سختی 9H مقاومت خواهند کرد. بنابراین پس از نصب محافظ پرو گارد بر روی ایفون X به طور کامل از تمامی جوانب آن محافظت شده و هیچ گونه نگرانی از بابت آسیب دیدن گوشی در طول استفاده های روزمره و یا سقوط ناگهانی آن از ارتفاع وجود نخواهد داشت.

image

ساختار داخلی Reventon

تقریبا تمامی مواردی که برای محافظ PRO Guard  گفته شد در مورد محافظ Reventon نیز صادق است با این تفاوت که ترکیب لایه ها در محافظ Reventon کمی دستخوش تغییر شده و سبب تغییر ظاهر محافظ نیز شده است ؛ بطوریکه در بیرونی ترین قسمت قاب فِرمی از جنس پلی کربنات قرار گرفته و به ترتیب قاب TPU یی، فِرم محافظ صفحه نمایش و محافظ صفحه نمایش گلس قرار خواهد گرفت.

image

ویژگی های ظاهری

اما پس از ساختار داخلی محافظ های پروگارد و رونشن نوبت به ویژگی های ظاهری دو محصول ذکر شده می رسد. بطوریکه تقریبا می توان هر دو محصول را شبیه به هم تلقی کرد؛ اما جهت معرفی هر چه بهتر هر کدام را در قسمتی جداگانه برایتان معرفی و شرح خواهیم داد.

ویژگی های ظاهری PRO Guard

image

پروگارد همانطور که در تصویر قابل مشاهده است ظاهری خشن و سر سخت داشته و حسی از مقاومت و سرسختی را به شما منتقل خواهد کرد ؛ از طرفی در کنار ظاهر سرسخت محافظ وجود دایره ای تو خالی درست در محل لوگو اپل در پشت گوشی اصالت ایفون X را حفظ خواهد کرده و لوگو اپل در آن چشم نوازی می کند. همچنین ضخامت بیشتر گوشه و برآمدگی در قسمت دوربین نیز خود به نوعی تدابیر امنیت جهت حفظ بیشتر امنیت گوشی شده و به طور همه جانبه امنیت آیفون شما تامین خواهد شد.

image

گفتنی است پروگارد در 6 رنگ مختلف به بازار عرضه شده و می تواند مورد انتخاب هر نوع سلیقه ای قرار گیرد.

image

ویژگی های ظاهری Reventon

image

بر خلاف پروگارد محافظ Reventon ظاهری آرام داشته و از یک طراحی لوکس در کنار لوگو متالیک اسپیگن بهره می برد؛  به طوریکه قاب پشتی یک دست طراحی شده و دارای نقاطی برجسته است، همین موضوع یعنی وجود نقاط برجسته در پشت قاب سبب جایگیری هر چه بهتر گوشی در دستانتان شده و مانع از سقوط ناگهانی آن در هنگام کار کردن خواهد شد.

image

گفتنی که محافظ Reventon نیز همانند پروگارد دارای گوشه های مقاوم بوده و در قسمت دوربین دارای برجستگی است و می تواند در هنگام قرار گیری گوشی بر روی سطوح صاف مانع از ایجاد خط و خش بر روی لنز دوربین گوشی شما گردد ،همچنین این محصول نیز در 6 رنگ مختلف به بازار عرضه شده و پاسخ گوی سلایق مختلف خواهد بود.

image

محتویات پکیج

محافظ های Pro Guard و Reventon  هر دو در بسته بندی هایی شکیل و اختصاصی به بازار عرضه شده و اقلام موجود در هر دو پکیج Pro Guard و Reventon نیز کاملا شبیه به هم خواهد بود بطوریکه در هر دو پکیج در کنار محافظ ها، دو عدد گلس اسپیگن مدل Glas.te Slim به همراه دستمال مایکروفایبر مرغوب و چسب گرد و غبار نیز به کاربران عرضه شده است.

محتویات پکیج محافظتی Pro Guard

لینک خرید محافظ Pro Guard از دیجی‌کالا

image

محتویات پکیج محافظتی Reventon

لینک خرید محافظ Reventon از دیجی‌کالا

image

جمع بندی

محصولات فوق را میتوان به جرأت جزو بهترین محافظ های موجود برای آیفون X معرفی کرده که 360 درجه از ایفون X محافظت کرده و مانع از آسیب دیدن آن در هنگام سقوط از ارتفاع و خط و خش خواهند شد.

گفتنی است که هر دو محصول فوق کاملا استاندارد و متناسب با ابعاد اصلی ایفون X طراحی شده و پس از نصب و قرار گیری بر روی ایفون X هیچ گونه تغییر در ظاهر آن ایجاد نکرده و بدیهی است هیچ گونه نگرانی بابت تغییر شکل و یا بد فرم شدن گوشی شما وجود نخواهد داشت.

شما می توانید هم اکنون محصولات فوق را در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا تهیه کرده و محافظتی ویژه و کامل را برای ایفون X خود به ارمغان آورید.

جهت کسب اطلاع از برترین برندهای لوازم جانبی محصولات اپل و مورد تائید گارانتی آروند به لینک‌های داده شده مراجعه نمایید.

لینک خرید محافظ Pro Guard از دیجی‌کالا

لینک خرید محافظ Reventon از دیجی‌کالا

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Alireza Naderi

۱۳۹۹/۱۲/۱۷
سلام وقت بخیر
بنده قصد خرید محصول کاور اسپیگن مدل Case Reventon از سایت دیجی رو دارم قسمت نظرات نوشته شده بود بدلیل سختی جنس کاور دور قاب گوشی خط و خش میفته آیا این درسته؟ لطفا راهنمایی کنید