خانهاخبار
OnePlus 6 با طراحی مشابه با آیفون 10 عرضه خواهد شد

OnePlus 6 با طراحی مشابه با آیفون 10 عرضه خواهد شد

به‌نظر می‌رسد شرکت OnePlus درنظر دارد تا گوشی پرچم‌دار جدید خود را با طراحی مشابه با آیفون 10 ارائه دهد؛ این مدل در بالای نمایشگر خود، بریدگی خواهد داشت.
۱۳۹۶/۱۲/۱۵

ایجاد بریدگی در بالای صفحه‌نمایش، این روزها به یک روند رایج در میان سازندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. حذف حاشیه بالای صفحه‌نمایش و جایگزین کردن آن با یک Notch، به سازندگان اجازه می‌دهد تا فضای بیشتری را به منظور افزایش اندازه صفحه‌نمایش در اختیار داشته باشند. با اینکه بسیاری به وجود بریدگی در بالای نمایشگر ایراد می‌گیرند، سازندگان چینی به عرضه محصولات جدید خود با چنین طراحی علاقه نشان داده‌اند.

از این سازندگان، می‌توان به شرکت OPPO اشاره کرد که تصمیم دارد تا گوشی OPPO R15 و OPPO R15 Plus را با طراحی مشابه با آیفون 10 عرضه نماید. تیزری که توسط این شرکت چینی منتشر شده است، طراحی احتمالی گوشی‌های جدید OPPO را تأیید می‌کند. شاید اکنون این پرسش برای شما مطرح شده باشد که ارتباط میان محصولات OPPO و OnePlus چیست و تیزر ارائه شده توسط اوپو، چگونه می‌تواند اسرار مربوط به طراحی احتمالی پرچم‌دار جدید OnePlus 6 را فاش نماید؟

image

تیزر OPPO برای گوشی‌های R15 و R15 Plus

 شرکت OPPO به مالکیت BBK Electronics درآمده است؛ همچنین OnePlus و Vivo نیز تحت مالکیت BBK Electronics قرار دارند. به همین جهت، OnePlus می‌تواند گوشی‌های هوشمند خود را با طراحی مشابه با محصولات OPPO ارائه دهد؛ برای پی بردن به درستی این ادعا، تنها کافی است نگاهی به محصولات گذشته OnePlus و OPPO داشته باشید.

شرکت OnePlus، اولین گوشی‌هوشمند خود را با طراحی نزدیک به OPPO Find 5 عرضه کرده بود؛ تنها چند تفاوت کوچک میان این دو مدل دیده می‌شود. در همین حال، پرچم‌داران 2017 وان‌پلاس یعنی OnePlus 5 و OnePlus 5T شباهت چشمگیری به OPPO R11 و OPPO R11s دارند.

به همین جهت، از آنجایی‌که OPPO R15 و OPPO R15 Plus با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش عرضه خواهند شد؛ مطمئن هستیم پرچمدار جدید وان‌پلاس نیز طراحی بسیار نزدیکی به این دو گوشی خواهد داشت. از این رو، شاید جانشین OnePlus 5T با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش عرضه شود و به نمایشگری کشیده با حاشیه‌های باریک، مجهز شده باشد.

مدتی پیش نیز، تصویری از یک گوشی آزمایشی شرکت OnePlus در فضای مجازی منتشر شد؛ مدل فاش شده، بریدگی کوچکی در بالای صفحه ‌نمایش خود دارد و حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش نیز با وجود این بریدگی، حفظ شده است. از آنجایی‌که صفحه‌نمایش گوشی روشن بود؛ متوجه شدیم OnePlus 6 با شماره مدل P7891 در حال توسعه است و سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 گوگل را اجرا می‌کند.

در صفحه گوشی، همچنین جزئیات دیگری از جمله شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه قابل مشاهده بود. هرچند، اشاره نشده بود که گوشی جدید OnePlus، چه نمایشگری خواهد داشت یا از کدام پردازنده کوالکام استفاده می‌کند؛ البته شرکت چینی، معمولاً گوشی‌های هوشمند خود را با جدیدترین تراشه کوالکام ارائه می‌دهد و بعید می‌دانیم OnePlus 6 از این قاعده مستثنی باشد. انتظار داریم جانشین OnePlus 5T به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده باشد که این روزها در میان گوشی‌های پرچم‌دار مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ سونی، اخیراً دو گوشی Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact را با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام معرفی کرده است و سامسونگ نیز پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را با این پردازنده در ایالات متحده و چین به فروش می‌رساند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهراد

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
چه کاری بود این اپل کرد :))

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
یه نهضتی ایجاد شده همه دارن میشن شبیه آیفون
هنوز فقط جی‌ال‌‌ایکس لَبَیک رو نگفته