خانهاخبار
تصویر محافظ صفحه P20 هوآوی فاش شد؛ بریدگی حاشیه و نسبت تصویر 18:9

تصویر محافظ صفحه P20 هوآوی فاش شد؛ بریدگی حاشیه و نسبت تصویر 18:9

هوآوی ماه آینده سرانجام گوشی‌های سری P20 خود را معرفی می‌کند. تصاویر فاش شده از محافظ صفحه این گوشی طراحی بریدگی حاشیه و نسبت تصویر 18:9 را بار دیگر تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۵

چند تصویر زنده منسوب به محافظ صفحه نمایش گوشی P20 هوآوی روز گذشته در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شدند و این گوشی‌ را دوباره به صدر خبرها بازگرداندند. در این تصاویر شاهد هستیم که حاشیه‌های کناری صفحه به شدت کاهش یافته‌اند و حاشیه بالای صفحه نمایش هم به شکل بریدگی مشابه آیفون 10 اپل طراحی شده است. تنها بخشی از این حاشیه که ضخیم‌تر دیده می‌شود، حاشیه پایین پنل جلو است که ظاهرا برای تعبیه دکمه فیزیکی خانه در نظر گرفته شده اما با همه این تفاسیر نسبت تصویر در این گوشی تازه همچنان 18:9 به نظر می‌رسد. هوآوی در طراحی این پرچمدار تازه ظاهرا از پرچمدار اخیر اپل الهام گرفته اما بریدگی حاشیه آن بسیار کوچکتر از آیفون 10 دیده می‌شود.

image

انتظار می‌رود که P20 هوآوی در کنار P20 Pro معرفی شود؛ البته پیش بینی می‌شود که نسخه بزرگ‌تر این دوگانه پرچم‌دار تحت عنوان P20 Plus به بازار راه یابد. شایعه شده است که P20 به دوربین دوگانه مجهز می‌شود و نسخه بزرگ‌تر هم احتمالا از دوربین اصلی با سه لنز مجزا بهره می‌برد و دکمه فیزیکی خانه هم از طراحی آن حذف می‌شود. مدل P20 Pro همچنین ممکن است بریدگی حاشیه نداشته باشد و به صفحه نمایش باکیفیت‌تر و باتری بزرگ‌تری مجهز شود. تازه‌ترین گزارش درباره این مدل حاکی از آن است که احتمالا یک نسخه سطح بالا با حافظه داخلی 256 گیگابایت به نام پورشه دیزاین هم از آن روانه بازار می‌شود. گفته می‌شود که هوآوی قصد داشت سری تازه P20 خود را که جانشینان سری P10 سال گذشته هستند، در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کند اما رونمایی از آن‌ها را یک ماه به تأخیر انداخت تا مجبور نشود در مقابل سامسونگ و دوگانه Galaxy S9 آن قرار گیرد.

image

انتظار می‌رود که سری تازه P20 هوآوی هم مانند گوشی‌های سری Mate 10 که اواخر سال گذشته رسما معرفی شدند، مخصوصا به قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی در عکاسی و برخی دیگر از اپلیکیشن‌ها مجهز شوند چراکه از تازه‌ترین پردازنده پرچمدار سازنده یعنی Kirin 970 قدرت می‌گیرند و این پردازنده هم یک واحد اختصاصی برای پردازش هوش مصنوعی دارد. به نظر می‌رسد که هوآوی قصد دارد گوشی‌های تازه‌اش را پس از قرارداد ناموفقش با اپراتور آمریکایی AT&T این بار بیش از هر بازار دیگری در کشورهای اروپایی تبلیغ کند. این گوشی‌ها قرار است 27 مارس (7 فروردین) در پاریس رسما معرفی شوند و مکان رونمایی از آن‌ها هم به خوبی گواه این پیش بینی است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Mahdi

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
ب نظر من شاید بهتر باشه بگیم شبیه اسنشال فون هستش .
اصلا حقیقتا این حرفا و این تعصبی عمل کردن ها و گفتن:«این گوشی کپی فلانه»
فقط و فقط از ایرانی جماعت بر میاد. همونطور ک اموجی های سامسونگ مثل ایفون ۱۰ بود در حالی که از چند سال پیش از ایفون داشتند روش کار میکردند . بیاید این کارا رو نکنیم?

me

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
چیه این آخه ؟!
از یه طرف بریدگی صفحه نمایش طراحی رو به فنا میده! از طرف دیگه میگن کپی آیفون x ه
بعد میت 10 پرو این یه پسرفته تو طراحی

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
این گوشی
یَک گرد و خاکی بپا می‌کنه که عرب نِی بندازه???