خانهاخبار
گوشی ارزان‌قیمت X4 ال‌جی با پردازنده اسنپ‌دراگون معرفی شد

گوشی ارزان‌قیمت X4 ال‌جی با پردازنده اسنپ‌دراگون معرفی شد

کمپانی ال جی گوشی X4 خود را رسما معرفی کرد. این گوشی از پایین رده‌های سری X سازنده است که پیش از این تنها در کشور کره جنوبی عرضه شده بودند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۵

ال جی در کره جنوبی یک گوشی هوشمند میان رده تازه را به نام X4 رسما معرفی کرد. این گوشی به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شده و بدنه‌اش هم ظاهرا از جنس شیشه و پلاستیک طراحی شده است. دوربین اصلی آن هم تک لنز و بالای حسگر اثرانگشت طراحی شده و جالب است بدانید بلندگوی اصلی گوشی هم در همین پنل قرار گرفته است در حالی که بلندگوها در اغلب گوشی‌های هوشمند امروزی در لبه بالا یا پایین بدنه تعبیه می‌شوند.

image

این گوشی هوشمند سطح پایین از LG Pay، راهکار اختصاصی این سازنده برای پرداخت موبایلی، پشتیبانی می‌کند و به HD DMB هم برای تلویزیون موبایلی مجهز شده است. سایر گوشی‌های سری X ال جی که قبلا معرفی شدند که به صورت انحصاری در بازار کشور کره جنوبی به عرضه رسیدند و ممکن است X4 هم به همین سرنوشت دچار شود؛ هرچند انتظار می‌رود که این کمپانی نام آشنا گوشی‌های بیشتری را روانه بازارهای بین المللی کند. LG X4 صفحه نمایش 5.3 اینچی اچ دی با وضوح تصویر 1280 در 720 دارد و از 2 گیگابایت رم LPDDR3 و 16 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. حاشیه‌های صفحه نمایش در این گوشی اصلا باریک نیستند و در حد گوشی‌های ارزان قیمت بازار طراحی شده‌اند اما X4 با اینحال گوشی کوچکی به شمار می‌رود. این پایین رده تازه از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 425 قدرت می‌گیرد و پردازنده گرافیکی‌اش هم Adreno 308 است. همچنین سیستم عامل اندروید نوقا 7.1.2 به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است و از پوسته اختصاصی ال جی هم بهره می‌برد. دوربین اصلی و سلفی X4 ال جی 8 و 5 مگا پیکسلی گزارش شده‌اند و ظرفیت باتری غیرقابل تعویضش 3000 میلی آمپر ساعت است. جک هدفون 3.5 میلی متری هم مانند سایر میان رده‌ها و پایین‌ رده‌های رایج بازار از طراحی X4 حذف نشده است.

image

علاوه بر همه موارد ذکرشده، X4 به رادیو FM، بلوتوث نسخه 4.2، شبکه ارتباطی 4G LTE و NFC مجهز شده است و در رنگ‌های مشکی و طلایی به بازار راه می‌یابد. این گوشی 273 دلار قیمت گذاری شده و در حال حاضر در کره جنوبی در دسترس قرار گرفته است. امیدواریم کمپانی ال جی برای عرضه وسیع‌تر این گوشی هم برنامه ریزی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
اشتباه میکنی ال جی اصلا بدرد نمیخوره

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
اصلا بدرد نمیخوره مخصوصا پرچمدار هاش بوت لوپ و یاسه انداختن رو حل کنه تا ضرر نده

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
خدایی وقتی میگم ال جی برند داغون یعنی همین. تو هر رده ای بدترین ها رو ارائه میده. بدترین گوشی از نظر سخت افزار و طراحی.
خدایی تو رده همین گوشی شما برو هواوی و سامسونگ رو ببین چقدر فرق دارن قابل مقایسه نیستن
مقایسه ال جی با سامسونگ مثل مقایسه پراید با بنزه

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
ال جی بدرد نخورترین برند دنیاست به همراه هنگ تی سی.همه ش بوت لوپ و سایه انداختن مفتش گرونه

mahdi

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
کی 10 و این گوشی و ... همگی باعث میشن فقط برای انتخاب آدم گیج بشه. چیزی که مطمئنم اینه که برند رو باید انتخاب کرد و بعدش از گوشی هاش خرید. گوشی با گوشی مقایسه کردن از برندهای مختلف اشتباهه