خانهاخبار
جزئیات جدید از دوربین گوشی‌های سری P20 هوآوی

جزئیات جدید از دوربین گوشی‌های سری P20 هوآوی

شایعه‌پرداز معروف، بخشی از مشخصات سخت‌افزاری احتمالی گوشی‌های سری P20 هوآوی را فاش کرده است.
۱۳۹۶/۱۲/۱۴

شرکت هوآوی در اوایل فروردین از گوشی پرچمدار P20 و P20 Pro رونمایی خواهد کرد؛ به همین جهت، سه هفته تا زمان رونمایی رسمی جانشین P10 و P10 Plus زمان باقی مانده است. در طی چند روز اخیر، شایعات زیادی از پرچم‌داران جدید هوآوی منتشر شده است و انتظار داریم این روند در طی چند روز آینده شدت بگیرد.

به‌تازگی نیز، مشخصات پرچم‌داران Huawei P20، هوآوی پی 20 پلاس (یا نسخه «پرو») و پی 20 لایت فاش شده است. براساس اطلاعات به‌دست آمده توسط افشاگر معروف، Huawei P20 Lite با 32 گیگابایت حافظه و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد؛ در پنل پشتی پرچم‌داران جدید هوآوی، سنسور دیگری جای می‌گیرد. Huawei P20 Pro یا Huawei P20 Plus نیز با 64 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد و دوربین اصلی 18 مگاپیکسلی دارد؛ همچنین اعلام شده است Huawei P20 از یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با 32 گیگابایت حافظه استفاده می‌کند. باید اشاره کرد که مدل «پرو» به سه دوربین در پنل پشتی مجهز شده است؛ در حالی‌که Huawei P20 و Huawei P20 Lite از دوربین دوگانه استفاده می‌کنند.

image

مدل لایت نمایشگر 5.6  اینچی با رزولوشن Full HD+ یا 1080 در 2280 پیکسل دارد؛ در حالی‌که جانشین Huawei P10 به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی مجهز شده است و Huawei P20 Pro نیز از نمایشگری با اندازه 6 اینچ استفاده می‌کند. تمامی پرچم‌داران جدید هوآوی با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش همراه خواهند بود؛ ضمن اینکه حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش نیز حفظ شده است. 

Huawei P20 به حسگر اثرانگشت در پنل جلوی گوشی مجهز خواهد بود؛ در حالی‌که مدل Pro از حسگر اثرانگشت در قاب پشتی استفاده می‌کند. Huawei P20 Lite نیز به دلیل حاشیه‌ی باریک در پایین صفحه‌نمایش، به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شده است. Huawei P20 و Huawei P20 Plus یا مدل «پرو» به تراشه Kirin 970 و مدل «لایت» به تراشه Kirin 659 مجهز خواهند بود.

هوآوی به صورت رسمی تأیید کرده است که هوش مصنوعی، عملکرد دوربین گوشی‌های جدیدش را بهبود خواهد داد. انتظار می‌رود در دو مدل رده‌بالای P20 و P20 Pro، واحد پردازش عصبی (NPU) در بهبود عملکرد دوربین موثر واقع شود؛ هوآوی میت 10 و میت 10 پرو نیز به تراشه Kirin 970 مجهز شده‌اند و واحد پردازش عصبی، عملکرد دوربین آن‌ها را بهبود می‌دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۴
بهترین که اس9 پلاس هست و رقیبی نداره

Reus

۱۳۹۶/۱۲/۱۴
بهترین گوشیه ۲۰۱۸ میشه
حتما بیاد میگیرمش البته یکم که حباب اولیه قیمتش از بین بره