خانهاخبار
کنفرانس خبری اختصاصی شیائومی برای پرچمدار Mi MIX 2S

کنفرانس خبری اختصاصی شیائومی برای پرچمدار Mi MIX 2S

شیائومی قصد دارد پرچمدار Mi MIX 2S را فروردین سال آینده رسما معرفی کند. این سازنده چینی اعلام کرده است که می‌خواهد یک کنفرانس خبری در خلال هفته آینده برگزار و درباره این گوشی صحبت کند. امیدواریم مشخصات کلیدی پرچمدار مذکور در این هفته منتشر شوند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۴

شیائومی قرار است پرچمدار تازه Mi MIX 2S خود را ماه آینده در تاریخ 7 فروردین رسما معرفی کند اما حالا به نظر می‌رسد که لازم نیست تا آن زمان برای انتشار مهم‌ترین خبرهای این گوشی منتظر بمانیم. سازنده چینی مذکور روز گذشته در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده است که قصد دارد یک کنفرانس خبری اختصاصی برای تازه‌ترین پرچمدار 2018 خود درهفته آینده برگزار کند.

هنوز مشخص نیست کنفرانس مطبوعاتی شیائومی دقیقا چه روزی برگزار می‌شود و این کمپانی اصلا قصد دارد در خلال آن به چه جزئیاتی اشاره کند. برخی منابع خبری چینی در این باره می‌گویند که این سازنده ممکن است در کنفرانس هفته آینده به برخی ویژگی‌های کلیدی درباره Mi MIX 2S خود اشاره کند. گفته می‌شود که شیائومی احتمالا قصد دارد طراحی بدون حاشیه و حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش را برای گوشی مذکور رسما تأیید کند.

image

همان‌طور که می‌دانید، Vivo اولین گوشی مجهز به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش را رسما معرفی کرد و در تازه‌ترین تصویر زنده منسوب به Mi MIX 2S هم شاهد تعبیه تکنولوژی مذکور زیر صفحه نمایش بودیم. اگر این پیش بینی صحت داشته باشد، Mi MIX 2S احتمالا یکی از جالب توجه‌ترین پرچم‌داران 2018 خواهد بود چراکه هیچکدام از گوشی‌های سطح بالا که در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شدند، به تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر پنل نمایش مجهز نشده بودند.

چند روز پیش همچنین شاهد انتشار تصاویر رندر شده دیگری از Mi MIX 2S بودیم که نمای ظاهری آن را با طراحی کاملا بدون حاشیه و نوین به نمایش می‌گذاشت. مقامات شیائومی هم مجهز شدن گوشی مذکور را به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 تأیید کرده‌اند و پیش بینی می‌شود که حداقل 6 گیگابایت رم داشته باشد.

پیش از این شایعه شده بود که Mi 7 احتمالا اولین گوشی شیائومی خواهد بود که به تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز می‌شود. حالا گزارش‌های تازه پیش بینی‌های قبلی را تغییر داده‌اند. گفته می‌شود که Mi MIX 2S شیائومی با صفحه نمایش 5.99 اینچی تا ماه آینده معرفی می‌شود و نسخه سطح بالای آن هم 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

در خلال روزهای آینده احتمالا شاهد انتشار اخبار تکمیلی درباره اولین پرچمدار 2018 شیائومی خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)