خانهاخبار
Xiaomi Mi Mix 2S با اسنپدراگون 845، رقبا را مغلوب خواهد کرد!

Xiaomi Mi Mix 2S با اسنپدراگون 845، رقبا را مغلوب خواهد کرد!

شرکت شیائومی با انتشار یک تیزر تبلیغاتی، مدعی شده است که گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2S عملکرد بهتری در مقایسه با پرچم‌داران سازندگان دیگر و مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام دارد.
۱۳۹۶/۱۲/۱۴

شرکت شیائومی درنظر دارد تا گوشی Xiaomi Mi Mix 2S را در تاریخ 27 مارس 2018 (7 فروردین 1397) به صورت رسمی رونمایی کند. این مدل به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده است و شیائومی با انتشار یک تیزر ویدیویی، این پرسش را مطرح می‌کند: «تراشه اسنپدراگون [گوشیشما تا چه اندازه سریع است؟».

اخبار و گزارش‌های مختلفی مبنی بر عملکرد بهتر گوشی Xiaomi Mi Mix 2S نسبت به دیگر رقبایی که از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده می‌کنند، وجود دارد. ویدیوی جدیدی که توسط شیائومی منتشر شده است، ادعای مشابهی را مطرح می‌کند؛ حتی اگر Xiaomi Mix 2S با اختلاف بسیار ناچیزی از رقبای خود با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام پیش بیافتد. در حال‌حاضر، تعداد محصولات مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام بسیار محدود است؛ نسخه مخصوص Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus برای عرضه در بازار چین و آمریکا، از پردازنده پرچم‌دار کوالکام استفاده می‌کنند. ضمن اینکه سونی گوشی Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact را با تراشه اسنپدراگون 845 معرفی کرده است. باید اشاره کرد که گوشی بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix 2S پیش‌تر در آزمون AnTuTu موفق به کسب 273 هزار امتیاز شده بود.

image

پرچم‌دار جدید شیائومی Mi Mix 2S به نمایشگر 6.01 اینچی OLED با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل مجهز شده است؛ صفحه‌نمایش این گوشی بدون حاشیه، نسبت ابعاد 18:9 دارد. ضمن اینکه شایعه شده است عضو جدید سری Mi Mix به حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش مجهز خواهد بود. با توجه به مشخصات فاش شده، گوشی جدید شیائومی به هشت گیگابایت رم مجهز خواهد بود؛ با این‌حال، انتظار می‌رود نسخه دیگری با شش گیگابایت رم عرضه شود.

حداقل یک نسخه از گوشی Xiaomi Mix 2S با 256 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد؛ در حال‌حاضر، نمی‌دانیم فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت حافظه میکرو SD قابل ارتقا است یا خیر. این گوشی از دوربین سلفی 16 مگاپکیسلی استفاده خواهد کرد؛ ضمن اینکه در قاب پشتی به دوربین دوگانه مجهز شده است تا اولین گوشی از سری Mi Mix با دو دوربین باشد. Xiaomi Mi Mix 2 و Xiaomi Mi Mix که مدتی پیش عرضه شده‌اند، هر دو دوربین تکی در قاب پشتی خود دارند.

image

Xiaomi Mi Mix 2S احتمالاً از یک باتری با ظرفیت 4400 میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد کرد؛ هرچند فریم‌ور فاش شده از گوشی، به عرضه آن با باتری 3400 میلی‌آمپر ساعت اشاره دارد. گوشی جدید شیائومی طراحی بدون حاشیه خواهد داشت و در بالای نمایشگر نیز، بریدگی کوچکی اعمال شده است که سنسور دوربین سلفی درون آن جای می ‌گیرد. انتظار داریم گوشی از جنس شیشه و فلز باشد. در نسل‌های قبل، سنسور دوربین سلفی در حاشیه‌ی پایین نمایشگر جای گرفته بود اما امسال، شرکت چینی این حاشیه را حذف کرده است.

شیائومی در حالی از گوشی Mi Mix 2S در تاریخ 27 مارس رونمایی خواهد کرد، که شرکت هوآوی نیز برای رونمایی از گوشی پرچمدار Huawei P20 به همراه نسخه Pro آن در تاریخ مشابهی برنامه‌ریزی کرده است؛ البته پرچم‌داران جدید هوآوی در پاریس، فرانسه معرفی خواهند شد. باید اشاره کرد که می میکس 2 اس تنها پرچم‌دار 2018 شیائومی نخواهد بود؛ شرکت چینی تا چندین ماه دیگر، گوشی Xiaomi Mi 7 را معرفی خواهد کرد که طراحی بدون حاشیه دارد و به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده است. انتظار می‌رود جانشین Xiaomi Mi 6 از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند و با حداقل شش گیگابایت رم عرضه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱۲/۱۴
و البته سامسنگ هم جیب امثال تو رو خالی می کنه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۱۴
چینی‌ها شگفتی می‌آفرینند و هیچ ادعایی هم ندارند، oppo حسگرانگشت و نمایشگر را پیوند داد ولی پُز نداد..
"اپلِ‌جیب‌مردم‌خالی‌کن" فقط قُمپز در می‌کنه