خانهاخبار
نظرسنجی: بهترین گوشی معرفی شده در MWC 2018 کدام است؟

نظرسنجی: بهترین گوشی معرفی شده در MWC 2018 کدام است؟

در نمایشگاه MWC امسال گوشی‌های هوشمند متعددی معرفی شدند که هر کدام ویژگی‌ خاص خود را داشتند. به نظر شما کدام یک از این گوشی‌های هوشمند لایق دریافت عنوان بهترین است؟
۱۳۹۶/۱۲/۱۴

امسال نیز بزرگ‌ترین‌ نمایشگاه صعنت موبایل به پایان رسید و شرکت‌های تولیدکننده، پس از ماه‌ها حدس و گمان، محصولات جدید خود را به کاربران معرفی کردند.

در نمایشگاه MWC 2018 شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ، سونی، نوکیا، ایسوس و ال‌جی از پرچمداران جدید خود رونمایی کردند؛ که برخی از آنها ویژگی‌های هیجان انگیزی داشتند و برخی دیگر نتوانستند نظر کاربران و کارشناسان را به خود جلب کنند.

هر سال پس از پایان کنگره جهانی موبایل صحبت‌های متعددی در مورد انتخاب بهترین گوشی هوشمند معرفی شده در این نمایشگاه به میان می‌آید.

در این نظرسنجی می‌خواهیم از شما بپرسیم به نظر شما کدام یک از گوشی‌های هوشمند معرفی شده در نمایشگاه MWC 2018 لایق دریافت عنوان بهترین گوشی است. در این نظرسنجی شرکت کنید و دلایل انتخابتان را در کامنت‌ها برای ما بنویسید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (43 نظر)

امیر

۱۳۹۶/۱۲/۱۸
توقع نداری که یه کپی بی کلاس و ناشیانه از اپلو بخریم که تو خیابون مسخرمون کنن یا یه تقلب فجیع از اچ تی سی که حس قوطی کبریتو منتقل میکنه؟

Savash

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
SONYیه چیز دیگست

امیر

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
از الجی بعید بود اینقدر قیمت گذاری هاش بد باشن!باید برای نسخه پایه V30S ThinQ پنج میلیون بدی تازه مدل پلاسش از از اینم گرونتره

هومن

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
خوبه فهمیدیم پر فروش ترین برند دنیا کدومه?

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
ال جی طراحی نداره
ال جی کارایی نداره
ال جی کیفیت نداره
ال جی بوت لوپ میشه
ال جی سایه میندازه
تو این لیست فقط S9+ ,S9 چیزی بود که درست درمون بود