خانهاخبار
8 پیشنهاد مناسب برای هدیه روز مادر

8 پیشنهاد مناسب برای هدیه روز مادر

در این مطلب مشاور خرید گوشی هوشمند جی‌اس‌ام قصد داریم گوشی‌هایی که جهت هدیه برای خرید روز زن مناسب هستند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید...
۱۳۹۶/۱۲/۱۷

به روز زن و مادر نزدیک شده‌ایم و طبق روال هرسال باید به فکر خرید هدیه مناسب برای قدردانی از مادر و همسرتان باشید. اگر قصد دارید امسال به جای خرید عطر،طلا و لباس گوشی مناسبی برایشان تهیه کنید می‌توانید لیست پیشنهادهای ما را هم نگاهی بیاندازید.ما سعی کردیم گوشی‌هایی را پیشنهاد کنیم که علاوه بر کارایی مناسب، کمی هم زیبا و خاص باشند.

Samsung J5 Pro

image

گوشی‌های سری J سامسونگ تقریبا در هر لیست خرید زیر یک میلیون تومان دیده می‌شوند.J5 Pro را می‌توان یکی از پر طرفدار‌ترین گوشی‌های این بازه دانست. این گوشی در سه رنگ طلایی،نقرآبی و مشکی در بازار موجود است.

حدود قیمت: 990.000 تومان

Samsung J7 Pro

image

یکی دیگر از گوشی‌های سری J که طرفداران زیادی دارد J7 Pro است. اگر امکانات بیشتر از J5Pro را نیاز دارید میتوانید این مدل را هم در نظر داشته باشید.

حدود قیمت: 1.240.000 تومان

Huawei P10 Lite

image

سری P گل سر سبد گوشی‌های هوآوی نام دارد. P10 Lite بسیار خوش دست و تقریبا با هر سلیقه ای سازگار است. این گوشی در سه رنگ مشکی، طلایی و سفید در بازار موجود است.

حدود قیمت: 1.000.000 تومان

Huawei P Smart

image

Psmart طراحی مدرنی دارد و بدنه نازک و فلزی آن باعث شده تا به یک گوشی خوش دست تبدیل شود. سه رنگ آبی، مشکی و طلایی برای این گوشی در نظر گرفته شده است که رنگ آبی آن جذابیت بیشتری دارد.

حدود قیمت: 1.020.000 تومان

Xperia XA1

image

صفحه‌نمایش، جنس خاص بدنه و خوش‌دست بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این گوشی هستند. رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی این گوشی در بازار موجود است.

حدود قیمت: 1.050.000 تومان

LG Q6

image

Q6 در دو نسخه 32 و 16 گیگابایتی‌ و  4 رنگ نقره‌ای، سفید، مشکی و طلایی در بازار موجود است. این گوشی بسیاری از ویژگی‌های خود را از G6 ال‌جی به ارث برده است و علاوه بر داشتن مشخصات سخت‌افزاری خوب، با ظاهری شیک و به روز، شما را جذب خود می‌کند.

حدود قیمت 16 گیگابایت: 1.030.000 تومان

حدود قیمت 32 گیگابایت: 1.270.000 تومان

HTC U Play

image

رنگ و لعاب این گوشی بسیار چشم نواز است خصوصا اگر رنگ آبی آن‌را خریداری‌ کنید. U Play در سه رنگ سفید، آبی و مشکی در بازار موجود است.

حدود قیمت: 1.150.000 تومان

Honor 7X

image

این گوشی ظاهری آیفون مانند دارد و اگر شکل ظاهری آیفون برای همسر شما جذابیت دارد می‌توانید به این گزینه فکر کنید.

حدود قیمت: 1.200.000 تومان

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Sa44

۱۳۹۷/۵/۱۴
واسه روز پدر هم پیشنهاد بدین

Mohamsf

۱۳۹۷/۱/۱۵
7xدو دوربینه نی؟؟؟

بنا

۱۳۹۶/۱۲/۱۹
فقط ایفون ده بخرید

arash

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
سلام ممنون از پیشنهاد شما
اگر امکانش هست یک برسی کامل از مقایسه دوتا پرچمدار سونی ایکس زد وان و ایکس زد پریمیوم بکنید بعضی ها نمیدونن کدوم ررو بخرند من همیشه سایت شمارو دنبال میکنم امکانش هست یک مقایسه کلی بکنید بهتر میتونیم تصمیم بگیریم ممنون

مهمان

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
روز پدر هم ۸پیشنهادمناسب برای خرید جوراب بزارید ممنون میشم