خانهاخبار
مشخصات میان‌رده جدید و بدون حاشیه HTC Desire 12 Plus

مشخصات میان‌رده جدید و بدون حاشیه HTC Desire 12 Plus

یک شایعه‌پرداز به احتمال رونمایی از فبلت بدون حاشیه HTC Desire 12 Plus با نمایشگر 5.9 اینچی و سه گیگابایت رم اشاره کرده است. این مدل، بهار 97 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۲/۱۳

شرکت اچ‌تی‌سی، یک فبلت میان‌رده اندرویدی با نام تجاری Desire 12 Plus عرضه خواهد کرد؛ براساس اطلاعات به‌دست آمده به نقل از یک منبع مطلع، این مدل به همراه HTC Desire 12 معرفی می‌شود. گوشی جدید Desire 12 اچ‌تی‌سی با اسم‌رمز Breeze توسعه پیدا می‌کند؛ اطلاعات جدید نشان می‌دهد که مدل Plus آن با کد‌نام Breeze Plus توسعه یافته است.

به همراه افشای نام تجاری میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی، مشخصات سخت‌افزاری آن نیز لو رفته است. گمان می‌رود Desire 12 Plus به تراشه اسنپدراگون 450 کوالکام با هشت هسته پردازشی مجهز شده باشد؛ این چیپ‌ست در نیمه 2017 به صورت رسمی توسط کوالکام معرفی شده بود. هسته‌های پردازشی این چیپ‌ست در گوشی جدید اچ‌تی‌سی، روی فرکانس 1.8 گیگاهرتز عمل خواهند کرد و سه گیگابایت حافظه رم، اجرای چندین برنامه را به صورت هم‌زمان امکان‌پذیر می‌کند. Desire 12 Plus از نمایشگر 5.99 اینچی از نوع TFT LCD برخوردار است که رزولوشن 720 در 1440 پیکسل دارد؛ با توجه به رزولوشن فاش شده، ابعاد صفحه‌نمایش این گوشی 18:9 خواهد بود و همچنین انتظار داریم تراکم پیکسلی صفحه‌نمایش، 268 پیکسل در هر اینچ باشد.

image

در پنل پشتی، شرکت اچ‌تی‌سی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و حاشیه‌ی بالای نمایشگر نیز محل جای‌گیری سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی است که عکاسی سلفی را امکان‌پذیر می‌کند. سنسور مورد استفاده برای دوربین اصلی از نوع BSI خواهد بود که تصویربرداری با کیفیت بالا در نور کم را ممکن خواهد کرد؛ برای عکاسی سلفی نیز از سنسوری با پشتیبانی از EIS (لرزش‌گر الکترونیکی تصویر) استفاده شده است.

گوشی جدید  Desire 12 Plus به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود؛ تنها 23.5 گیگابایت از این حافظه، در دسترس کاربر قرار خواهد داشت. البته در صورت نیاز به فضای ذخیره‌ساز بیشتر، می‌توانید از کارت حافظه Micro SD استفاده کنید. فبلت 5.99 اینچی HTC، ابعادی معادل با 158.24 در 76.54 در 8.39 میلی‌متر خواهد داشت و تنها 155 گرم وزن دارد. اعلام شده است که این گوشی، از باندهای ارتباطی GSM از نوع 850، 900، 1800 و 1900 و همچنین از 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد.

شارژری که به همراه Desire 12 Plus ارائه می‌شود، خروجی جریان 1.5 آمپر و ولتاژ 5 ولت دارد؛ این آمار و ارقام می‌تواند نشانه‌ای از پشتیبانی این گوشی از قابلیت شارژ سریع باشد. اعلام شده است نسخه Plus میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی، باتری 2965 میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت که شارژدهی 522 ساعت در حالت استندبای، 74 ساعت در حالت پخش موسیقی و 26 ساعت در هنگام مکالمه دارد.

عرضه گوشی HTC Deisre 12 برای اولین‌بار، توسط یک افشاگر معروف با نام ایوان بلس اعلام شده بود؛ با این‌حال، نمی‌دانستیم که مدل دیگری از آن با پسوند Plus و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در حال توسعه باشد. انتظار داریم شرکت HTC از گوشی Desire 12 و Desire 12 Plus به صورت رسمی در بهار 2018 رونمایی کند؛ البته این دو مدل، تنها گوشی‌های اچ‌تی‌سی در نیمه اول سال 2018 نخواهند بود زیرا شایعاتی مبنی بر عرضه HTC U12 در ماه آوریل سال جاری میلادی وجود دارد. توجه داشته باشید که این شایعات به صورت رسمی توسط اچ‌تی‌سی تأیید نشده است؛ به همین جهت، باید با دیده شک و تردید به آن‌ها نگاه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۴
50 دلار هم واسش زیاده

cadillac

۱۳۹۶/۱۲/۱۳
با طراحی زیبایی که داره اگه قیمتش بین 130 تا 150 دلار باشه گزینه خوبی خواهد بود.

cadillac

۱۳۹۶/۱۲/۱۳
پول نیست که کاهه !!!!
.
چند سال دیگه واسه چهار کیلو گوجه باید نیم کیلو پول به فروشنده بدیم !

مهمان

۱۳۹۶/۱۲/۱۳
الان همین بیاد ایران میشه 2 میلیون