خانهاخبار
Huawei P20 Pro جانشین P10 Plus در سال 2018 خواهد بود

Huawei P20 Pro جانشین P10 Plus در سال 2018 خواهد بود

هوآوی در بیلبورد تبلیغاتی، تأیید کرده است که پرچم‌داران P20 و P20 Plus را در ماه مارس معرفی خواهد کرد؛ در این بیلبورد، خبری از مدل «پلاس» نیست!
۱۳۹۶/۱۲/۱۳

شرکت هوآوی، به صورت رسمی تأیید کرده است گوشی‌های پرچم‌دار P20 را در سال جدید میلادی معرفی خواهد کرد. به‌تازگی، تبلیغی توسط این سازنده در بارسلون به نمایش گذاشته شده است که نام تجاری پرچم‌داران این شرکت را تأیید می‌کند. در بیلبورد ارائه شده، خبری از پرچم‌دار Huawei P20 Plus نیست؛ تنها دو مدل P20 و P20 Pro مشاهده می‌شود.

این شرکت، معمولاً یک مدل دیگر از پرچم‌داران سری P را با پسوند Plus ارائه می‌دهد؛ این در حالی است که پسوند Pro معمولاً به قدرت‌مندترین و بهترین نسخه از فبلت‌های میت اختصاص پیدا می‌کند. در سال 2017، شرکت هوآوی گوشی P10 Plus را عرضه کرده و میت 10 پرو، نام تجاری نسخه‌ای از فبلت میت 10 با صفحه‌نمایش OLED با نسبت ابعاد 18:9 است. به همین جهت، پیش‌بینی می‌شد Huawei P20 و Huawei P20 Plus در نیمه اول سال 2018 به عنوان پرچم‌داران جدید هوآوی عرضه شوند.

image

با توجه به اینکه خبری از Huawei P20 Plus در بیلبورد جدید هوآوی نیست، بعید می‌دانیم این مدل به بازار عرضه شود. البته پیش‌تر نیز شایعاتی مبنی بر عرضه احتمالی P20 Pro به عنوان جانشین P10 Plus منتشر شده بود؛ به همین جهت، بعید نبود این مدل وارد بازار شود.

شرکت هوآوی به صورت رسمی از پرچمداران Huawei P20 در تاریخ 27 مارس (7 فروردین 97) رونمایی خواهد کرد؛ مراسم معرفی پرچم‌داران جدید هوآوی، این‌بار در پاریس، فرانسه برگزار خواهد شد. همچنین بعید نیست یک مدل میان‌رده توسط هوآوی با پسوند Lite عرضه شود؛ جانشین P10 Lite احتمالاً در آوریل یا ماه مه (May) وارد بازار خواهد شد.

در بیلبورد هوآوی، همچنین به قابلیت‌های دوربین Huawei P20 و Huawei P20 Pro اشاره می‌شود؛ ضمن اینکه هوش مصنوعی، تأثیر چشمگیری بر عملکرد پرچم‌داران این شرکت خواهد داشت. انتظار داریم هر دو مدل به پردازنده Kirin 970 مجهز شده باشند؛ این تراشه به پرچم‌داران سری Mate 10 از جمله میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورش دیزاین قدرت می‌دهد. مدل لایت نیز احتمالاً به پردازنده Kirin 659 با هشت هسته پردازشی مجهز خواهد شد؛ این تراشه در میان‌رده‌هایی نظیر Honor 7X به‌کار گرفته شده است.

از میان دو گوشی Huawei P20 و Huawei P20 Pro، تنها مدل «پرو» سه دوربین در پنل پشتی دارد؛ مدل P20 فاقد دوربین سه‌گانه بوده و مانند نسل قبل به دو دوربین مجهز خواهد شد. شرکت چینی برای بهینه‌سازی دوربین، مجدداً با Leica وارد همکاری شده است؛ آخرین‌بار که این دو شرکت با یک‌دیگر همکاری کرده‌اند، برای بهینه‌سازی دوربین دوگانه فبلت میت 10 و میت 10 پرو بوده است. برخلاف نسل قبل یعنی P10 و P10 Plus که پنل پشتی از جنس فلز داشتند، پرچم‌داران جدید هوآوی با پنل پشتی از جنس شیشه عرضه خواهند شد و P20، به حسگر اثرانگشت در پنل جلوی گوشی مجهز خواهد بود؛ در مقابل، P20 Pro با سنسور اثرانگشت درون صفحه‌نمایش عرضه می‌شود یا فاقد حسگر اثرانگشت خواهد بود. در مراسم رونمایی از Honor V10، شرکت هوآوی از دوربین سه‌بعدی رونمایی کرد که سیستم تشخیص چهره را به پرچم‌داران این شرکت اضافه می‌کنند؛ ممکن است مطابق با شایعات گذشته، P20 Pro به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز شده باشد. 

در حال‌حاضر، این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده است؛ بنابراین، باید با دیده شک و تردید به آن‌ها نگاه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Amir

۱۳۹۶/۱۲/۱۳
قیمتp20pro مشخص نیس