خانهاخبار
برندگان مسابقه‌ی جام برترین‌های دیجی‌کالا معرفی شدند

برندگان مسابقه‌ی جام برترین‌های دیجی‌کالا معرفی شدند

برندگان مسابقه‌ی جام برترین‌های دیجی‌کالا «Digikala Awards» طی مراسمی در مرکز دانش دیجی‌کالا معرفی شدند.
۱۳۹۶/۱۲/۹

 این مراسم در حضور خبرنگاران، نمایندگان برندها، کاربران برگزیده و جمعی از مدیران و کارکنان دیجی‌کالا برگزار شد. در پایان مراسم، نمایندگان برندها، لوح‌های تقدیر و کاربران برگزیده، جوایز نفیسی به خانه بردند.

مسابقه‌ی جام برترین‌های دیجی‌کالا طی یک هفته از سه‌شنبه یکم اسفند تا دوشنبه ۷ اسفند ۹۶ در کانال اینستاگرام دیجی‌کالا مگ برگزار شد. دیجی‌کالا مگ، رسانه‌ی آنلاین فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا و وب‌سایتی پیشرو در زمینه‌ی اطلاع‌رسانی حوزه‌ی لوازم الکترونیک مصرفی، فناوری و کانتنت مارکتینگ است.

image

در این مسابقه، کاربران دیجی‌کالا مگ به برترین محصولات و ایده‌های فناورانه‌ی سال گذشته در رسته‌های مختلف، از گوشی هوشمند گرفته تا لپ‌تاپ، تبلت، گجت، نوآوری، لوازم خانگی ایرانی و خارجی رای دادند. در نهایت، محصولات برتر سال با رای کاربران انتخاب و از میان کاربران، ۷ نفر به قید قرعه برنده‌ی ۷ جایزه‌ی نفیس شدند.

اسامی محصولات برگزیده در هر رسته به شرح زیر است:

تبلت: مایکروسافت سرفیس پرو ۲۰۱۷

لپ‌تاپ: مک‌بوک پرو ۲۰۱۷

گوشی هوشمند: آیفون ۱۰

گجت: ایکس‌باکس وان ایکس

وسیله‌ی خانگی برقی ایرانی: ماشین لباس‌شویی اسنوا مدل SWM840

وسیله‌ی خانگی برقی خارجی: جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل SDJQR01RR

برترین نوآوری سال: طراحی گوشی سامسونگ گلکسی S8

این مراسم روز چهارشنبه با سخنرانی نیما رسول‌زاده مدیر ارشد واحد محتوای دیجی‌کالا برگزار شد. واحد محتوای دیجی‌کالا با بیش از ۱۳۰ نفر کارمند، یکی از واحدهای بزرگ فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است و از تیم‌های مختلف، شامل دیجی‌کالا مگ، کانتنت فکتوری، Creative Studio و کانتنت مارکتینگ تشکیل شده است.

دیجی‌کالا اواردز برای سومین سال با همکاری تیم‌های دیجی‌کالا مگ از واحد محتوا و تیم‌های مختلف واحد مارکتینگ دیجی‌کالا برگزار شد. نیما رسول‌زاده از دستاوردهای بزرگ مسابقه‌ی امسال گفت و از آمار خیره‌کننده‌ی شرکت مردم در این رویداد خبر داد. مسابقه‌ی امسال طبق آمار ۶٫۹ میلیون Impression و بیش از یک میلیون Reach در اینستاگرام دیجی‌کالا مگ داشت. در این مسابقه، کاربران اینستاگرام دیجی‌کالا مگ ۵۹۰ هزار کامنت درج کردند.

طی برگزاری مسابقه‌ی دیجی‌کالا اواردز امسال، بسیاری از برندهایی که یک یا چند محصول نامزد داشتند، کاربران شبکه‌های اجتماعی خود را تشویق به شرکت در مسابقه و رای دادن به محصول مورد نظرشان می‌کردند.

مسابقه‌ی دیجی‌کالا اِواردز درحالی برگزار شد که فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برنامه‌های فروش ویژه‌ی نوروزی فوق‌العاده‌ای ترتیب داده و کمپین بزرگ ۱۲٫۱۲ را برای قدردانی از مشتریان خود برگزار می‌کند. در کمپین ۱۲٫۱۲، طی ۶ روز کالاهای مختلف موجود در دیجی‌کالا با تخفیف شگفت‌انگیز فروخته می‌شود.

سال آینده هم مسابقه‌ی برترین‌های دیجی‌کالا یا همان دیجی‌کالا اِواردز ۹۷ در ماه اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)