خانهاخبار
نمایشگر 6 اینچی OLED ساخت سامسونگ در پرچمداران جدید شیائومی

نمایشگر 6 اینچی OLED ساخت سامسونگ در پرچمداران جدید شیائومی

به‌نظر می‌رسد سامسونگ دیسپلی، تأمین‌کننده پنل اولد گوشی‌های پرچم‌دار 2018 شیائومی خواهد بود. Xiaomi Mi 7 و Xiaomi Mi Mix 2S به نمایشگر 6.01 اینچی با رزولوشن FHD+ مجهز شده‌اند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۲

شرکت شیائومی، از فبلت بدون حاشیه Mi Mix 2S به صورت رسمی در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) رونمایی خواهد کرد و اطلاعات تازه منتشر شده، به این موضوع اشاره دارد که شیائومی، تعدادی پنل اولد 6.01 اینچی را از سامسونگ دیسپلی در ماه دسامبر سفارش داده است. به همین جهت، گمان می‌رود که گوشی پرچم‌دار 2018 شیائومی یعنی Mi 7 و Mi Mix 2S به نمایشگری 6.01 اینچی از نوع اولد مجهز باشند.

آن‌طور که پیداست، شیائومی با سامسونگ دیسپلی از ماه دسامبر وارد همکاری شده است تا پنل‌های اولد 6.01 اینچی اولد از سامسونگ دیسپلی دریافت کند. گفته شده است که در ماه اول، سامسونگ متعهد شده تا 1.1 میلیون واحد پنل اولد را به شیائومی تحویل دهد؛ در ماه دوم، تعداد پنل‌های اولد دریافتی شیائومی به 2.2 میلیون واحد افزایش یافته است. به همین جهت، پیداست که شیائومی برای تأمین پنل اولد برای گوشی‌های هوشمند جدید خود با مشکل مواجه نخواهد شد و همکاری که شرکت چینی با سامسونگ دیسپلی آغاز کرده، تأمین پایدار پنل‌های اولد را برای پرچم‌داران این سازنده تضمین می‌کند. آخرین گمانه‌زنی‌ها نیز به عرضه پرچمداران Xiaomi Mi 7 و Xiaomi Mi 2S با صفحه‌نمایش 6.01 ایچی اشاره دارد.

image

گوشی Xiaomi Mi Mix 2 که در نیمه دوم سال 2018 از آن رونمایی شده بود، به صفحه‌نمایش 5.99 اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده است. از آنجایی‌که گمان می‌رفت Mi Mix 2S به عنوان نسخه ارتقا یافته گوشی بدون حاشیه شیائومی عرضه شود، نمایشگری 5.99 اینچی مشابه اختیار کند؛ با این‌حال در سایر مشخصات مانند پردازنده و دوربین، عملکرد بهتری را نسبت به Mi Mix 2 ارائه دهد. با این‌حال، مشخصات گوشی جدید شیائومی اخیراً فاش شده است و به‌نظر می‌رسد Mi Mix 2S صفحه‌نمایش 6.01 اینچی خواهد داشت.

گزارش جداگانه‌ای که شش ماه پیش منتشر شده بود، به عرضه Xiaomi Mi 7 با پنل اولد ساخت سامسونگ اشاره دارد. ضمن اینکه در فایل‌های فرم‌ور فاش شده از پرچم‌دار جدید شیائومی، به این موضوع اشاره می‌شود که مدل مذکور از قابلیت AOD پشتیبانی خواهد کرد؛ ویژگی مذکور برای نمایشگرهای OLED کاربرد دارد. باید اشاره کرد که رزولوشن نمایشگر 6.01 اینچی گوشی‌های جدید Xiaomi Mi 7 و Xiaomi Mi 2S احتمالاً FHD+ خواهد بود و تغییری چشمگیری در این زمینه نسبت به نسل قبل، حاصل نمی‌شود.

گزارشی که اخیراً از Xiaomi Mi 7 منتشر شده بود، به عرضه احتمالی این مدل با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش مانند آیفون 10 اشاره دارد. ضمن اینکه انتظار داریم جانشین Xiaomi Mi 6 به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر، شش یا هشت گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده باشد. گوشی جدید شیائومی از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد و در ماه ژوئن به صورت رسمی، معرفی می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)