خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از طراحی آیفون 10 پلاس

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از طراحی آیفون 10 پلاس

چند روز پیش تصاویر رندر شده و زنده منسوب به آیفون 10 پلاس به رنگ طلایی فاش شدند. حالا ویدیوی مفهومی تازه‌ای از این گوشی منتشر شده و آن را در سه رنگ مختلف با پشتیبانی از دو سیم کارت به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۶/۱۲/۱۲

شایعه شده است که کمپانی اپل قصد دارد امسال هم مانند سال گذشته سه آیفون تازه را معرفی و روانه بازار کند. گفته می‌شود دو مدل در این میان سطح بالا هستند که یکی از آن‌ها نسخه تازه از آیفون 10 و دیگری آیفون 10 پلاس با صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED است. همچنین پیش بینی می‌شود که آیفون سوم 6.1 اینچی با پنل LCD و ارزان‌تر از دو مدل دیگر باشد.

چند روز پیش هم شاهد انتشار تصاویر زنده و رندر شده منسوب به آیفون 10 تازه و آیفون 10 پلاس در رنگ طلایی بودیم. گزارشی به همراه این تصاویر منتشر شد و ادعا کرد که اپل قصد دارد در سال 2018 دوباره به سنت قبلی خود بازگردد و آیفون‌های سطح بالای خود را در رنگ‌های زغالی، نقره‌ای و طلایی روانه بازار کند.

یکی از طراحان دنیای مجازی به نام لی گونهو هم تصمیم گرفت آیفون 10 پلاس مفهومی را بر اساس شایعه‌های تازه طراحی کند. این ویدیو به سرعت در دنیای وب منتشر شد و آیفون 10 پلاس مفهومی را با پنل شیشه‌ای طلایی و صفحه نمایش 6.5 اینچی به نمایش گذاشت.

این ویدیوی مفهومی بسیار کوتاه است و کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد اما در خلال آن شاهد به تصویر کشیدن نسخه دو سیم‌کارت آیفون 10 پلاس هستیم. پیش از این شایعه شده بود که بزرگ‌ترین آیفون 2018 (آیفون 10 پلاس) احتمالا از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و طراح ویدیوی پیش رو هم این شایعه را در طراحی خود به نمایش گذاشته است.

سال 2018 احتمالا سال مهم و جالبی برای اپل خواهد بود. پیش بینی می‌شود که این غول تکنولوژی هر سه آیفون تازه خود را تقریبا شبیه به یکدیگر طراحی کند و در نمای سه گانه تازه‌اش از طراحی آیفون 10 سال گذشته الهام بگیرد. بدین ترتیب هر سه آیفون 2018 از طراحی بدون حاشیه، دوربین TrueDepth و Face ID پشتیبانی می‌کنند و بریدگی حاشیه هم بالای صفحه نمایش آن‌ها طراحی می‌شود.

گفته می‌شود که اسم رمز آیفون 10 پلاس در حال حاضر D33 است و از وضوح تصویر 1242 در 2688 پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این گوشی‌ها در دسترس نیست اما در آینده نزدیک احتمالا شاهد انتشار مشخصات فنی و ظاهری بیشتری از آن‌ها خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

masoud_hawk

۱۳۹۷/۴/۱۹
عجب چیزی بود

رسول

۱۳۹۶/۱۲/۱۲
گوشیه خوبیه اما گرونه

Mojtaba

۱۳۹۶/۱۲/۱۲
ایول. بیاد میخرمش حتما. سامسونگ پیش بسوی سقوط..