خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمدار Mi 7 شیائومی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم

احتمال معرفی پرچمدار Mi 7 شیائومی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم

شیائومی دو گوشی پرچمدار تازه را در دست توسعه دارد. Mi 7 یکی از این گوشی‌هاست که انتظار می‌رود تا سه ماه آینده معرفی شود. شایعه‌ها معتقدند که این گوشی با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش و پشتیبانی از شارژ بی سیم معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۲/۱۲

کمپانی شیائومی 17 سپتامبر سال گذشته به عضویت کنسرسیوم Wireless Power (WPC) درآمد و همین موضوع باعث شد شایعه‌ مبنی بر مجهز شدن پرچمدار بعدی این سازنده چینی یعنی Mi 7 به ویژگی شارژ بی سیم قوت یابد. انتظار می‌رود که پنل پشتی این گوشی سطح بالا از جنس شیشه طراحی شود و از استاندارد شارژ Qi هم پشتیبانی کند.

چندی پیش فایل فرم ور منسوب به گوشی Mi 7 هم در فضای وب منتشر شد و برخی کارشناسان با تحلیل محتوای آن ادعا کردند که این گوشی هم مانند تازه‌ترین آیفون‌های کمپانی اپل از شارژ تا 7.5 وات پشتیبانی می‌کند. گزارش‌های تکمیلی در این باره معتقدند که شیائومی از همان چیپست کمپانی Broadcom و فرستنده NXP که اپل در آیفون‌های 2017 خود به کار برده بود بهره می‌برد.

اگر این گزارش‌ها و پیش بینی‌ها صحت داشته باشند، بدین معنیست که Mi 7 از Qi Version 1.1 بهره می‌برد و از شارژ بی سیم تا 7.5 وات هم پشتیبانی می‌کند.

image

نسخه 1.2 این استاندارد از شارژ تا توان 15 وات هم پشتیبانی می‌کند اما دمای دستگاه را به شدت افزایش می‌دهد. به نظر می‌رسد که نسخه 1.1 انتخاب مطمئن‌تری برای سازندگان باشد و بتوانند از مدیریت دمای دستگاه هم اطمینان حاصل کنند.

انتظار می‌رود که پرچمدار Mi 7 شیائومی از پنل نمایش 6.01 اینچی سامسونگ با نسبت تصویر 18:9، دوربین دوگانه 16 مگا پیکسلی، 6 / 8 گیگابایت حافظه رم و سیستم تشخیص چهره هوشمند بهره ببرد و به پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپ‌دراگون 845 هم مجهز شود.

پیش از این شایعه شده بود که حسگر اثرانگشت این گوشی در پنل پشتی و زیر ماژول دوربین تعبیه می‌شود اما حالا گزارش تازه‌تری منتشر شده است که ادعا می‌کند Mi 7 از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد. تصویر رندر شده منسوب به این گوشی هم منتشر شده است اما هنوز از صحت آن مطمئن نیستیم. شیائومی قصد دارد این گوشی را در خلال سه ماهه آینده رسما رونمایی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)