خانهاخبار
تصویری از گوشی Huawei P20 و Huawei P20 Plus منتشر شد

تصویری از گوشی Huawei P20 و Huawei P20 Plus منتشر شد

تصاویر رندری جدید، قاب پشتی گوشی‌های پرچم‌دار Huawei P20 و Huawei P20 Plus را به نمایش می‌گذارد؛ مدل Plus به سه دوربین در پنل پشتی مجهز شده است.
۱۳۹۶/۱۲/۱۱

شرکت هوآوی در طی چند هفته اخیر، چندین‌بار به گوشی پرچم‌دار جدیدش یعنی Huawei P20 اشاره کرده و برخی از قابلیت‌های آن‌را به نمایش گذاشته است. در دعوت‌نامه شرکت چینی، شعار تبلیغاتی «See mOOOre with AI» مورد استفاده قرار گرفته است که با توجه به شایعات گذشته، ذهن‌مان را به عرضه جانشین Huawei P10 با دوربین سه‌گانه معطوف می‌کند. 

image

Huawei P20 Plus

به‌تازگی نیز، تصاویر رندری منتشر شده است که پرچم‌دار Huawei P20 و Huawei P20 Plus به نمایش می‌گذارد؛ در تصاویر به‌دست آمده، پنل جلوی گوشی قابل مشاهده نیست و تنها، پنل پشتی آن‌ها به نمایش گذاشته شده است. Huawei P20 از دو دوربین در قابت پشتی بهره می‌گیرد؛ این در حالی است که مدل P20 Plus به سه دوربین در پنل پشتی مجهز خواهد بود. چینش دوربین‌ها در پرچم‌داران جدید هوآوی از سری P به صورت عمودی است. پیش‌تر نیز، شایعاتی مبنی بر عرضه Huawei P20 با دو دوربین منتشر شده بود؛ ضمن اینکه گمان می‌رفت تنها یک مدل از سری P به دوربین سه‌تایی مجهز شده باشد. البته یک تصویر واقعی از دوربین سه‌گانه Huawei P20 Plus منتشر شده بود که چینش متفاوتی را برای سنسورهای دوربین اصلی متصور می‌شود.

image

Huawei P20

آنچه در این تصویر جلب‌توجه می‌کند، عدم جای‌گیری حسگر اثرانگشت در پنل پشتی است. با توجه به تصاویری رندری که از قاب جلوی P20 و P20 Plus به‌دست آمده بود، گمان می‌رفت مدل «پلاس» به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز باشد اما تصاویر تازه فاش شده، این موضوع را تکذیب می‌کند. باید اشاره کرد که Huawei P20 به حسگر اثرانگشت در پنل جلو مجهز شده است؛ سنسور اثرانگشت با دکمه‌ی فیزیکی Home ادغام شده است.

ویدیوی لو رفته از گوشی Huawei P20 Plus

به همراه این تصاویر، ویدیوی دیگر منتشر شده است که نمونه واقعی گوشی پرچمدار Huawei P20 Plus را به نمایش می‌گذارد. برخلاف تصاویر رندری تازه فاش شده، مدل Plus پرچم‌دار جدید هوآوی فاقد دوربین سه‌گانه است؛ ضمن اینکه چینش سنسورهای آن به صورت افقی است. در ویدیوی فاش شده، خبری از حسگر اثرانگشت نیست؛ در قاب جلو، حسگر اثرانگشت جای نگرفته است و در پنل پشتی نیز نمی‌توان سنسور اثرانگشت را مشاهده کرد. به همین جهت، ممکن است ویدیوی فاش شده مربوط به یک نسخه آزمایشی از Huawei P20 Plus باشد؛ قبل از اینکه عرضه آن با سه دوربین در قاب پشتی نهایی شود زیرا آنچه در این ویدیو قابل مشاهده است، به نسخه آزمایشی لو رفته از پرچم‌دار جدید هوآوی که پیش‌تر در رابطه با آن در جی‌اس‌ام خواندید، نزدیک است. البته این احتمال نیز وجود دارد که هوآوی، گوشی دیگری را از سری P20 توسعه می‌دهد.

مدتی پیش اعلام شده بود که هوآوی، سه گوشی رده‌بالا از سری Huawei P20 عرضه خواهد کرد؛ مدل «پرو»، پلاس و نسخه معمولی توسط شرکت چینی معرفی خواهند شد. علاوه‌براین، انتظار داریم مدل ارزان‌قیمت P20 Lite نیز توسط هوآوی معرفی شود که مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده دارد اما مانند دیگر پرچم‌داران جدید این شرکت، بریدگی در بالای صفحه‌نمایش خود خواهد داشت.

هوآوی گوشی‌های پرچم‌دار سری P20 را به همراه مدل لایت آن در یک کنفرانس خبری در تاریخ 27 مارس (7 فروردین 1397) معرفی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

امیرحسین

۱۳۹۶/۱۲/۱۲
عالیه لطفا هی نگین به s9 نمیرسه نمره dxomark هواوی میت ۱۰ از نوت ۸ سامسونگ بیشتر شد

جواد سمسکنده ای

۱۳۹۶/۱۲/۱۲
دقیقا .. اینا که دیس لایک میدن میدونی عشقشون چیه؟؟!
عشقشون دوربینیه که سیمکارت خورم باشه، که خب این همونه دیگه خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

YASER

۱۳۹۶/۱۲/۱۱
اگه به کیفیت دوربین ، لبه ی بدون حاشیه ، قیمت مناسب ، امکانات توجه کرده باشه میشه گفت رقیب سر سختی برای گوشی های دیگس البته باید قبول کنیم که به s9 plus نمیرسه

...

۱۳۹۶/۱۲/۱۱
اینم دیگ داره شوره شو در میاره بابا !!!
3 تا دوربین ؟ رو گوشی ؟
خبرنگار هم اگر باشی ، بکارت نمیاد همچین چیزی !!!!
دیگه داره خَز میشه لابد همین جوری ادامه پیدا کنه 7.8 تا دوربین میزارن چند سال دیگ پشت گوشی