خانهاخبار
جزئیات جدیدی از گوشی پرچمدار LG Judy

جزئیات جدیدی از گوشی پرچمدار LG Judy

ایوان بلس به احتمال عرضه گوشی پرچم‌دار LG Judy با نام تجاری G7 اشاره کرده است؛ پیش‌تر، اعلام شده بود که این مدل در اواخر بهار رونمایی می‌شود.
۱۳۹۶/۱۲/۱۱

شرکت ال‌جی، گوشی پرچم‌دار جدید خود را با اسم‌رمز Judy توسعه می‌دهد و ایوان بلس در گزارش جدید خود، به جزئیات بیشتری پیرامون این مدل اشاره کرده است. براساس اطلاعات به‌دست آمده، جانشن LG G6 با شماره مدل LG G710 در حال توسعه است؛ با توجه به شماره مدل فاش شده، به‌نظر می‌رسد ال‌جی تصمیم دارد تا گوشی پرچم‌دار جدیدش را با نام تجاری LG G7 در اواخر امسال ارائه دهد. البته مدتی پیش، اعلام شد که شاید پرچم‌دار جدید ال‌جی از سری «G» در ماه ژوئن به صورت رسمی ارائه شود؛ هرچند در اوایل امسال، اعلام شده بود که LG G7 در ماه آوریل معرفی خواهد شد اما به دنبال ابراز نارضایتی ال‌جی از فروش گوشی‌های هوشمند خود، اکنون انتظار داریم تا این مدل در اواخر بهار عرضه شود.

شرکت ال‌جی در طی نمایشگاه MWC 2018، از گوشی V30s ThinQ رونمایی کرد؛ این مدل از نظر طراحی، مانند فبلت پرچم‌دار نیمه دوم شرکت کُره‌ای است و حتی مشخصات سخت‌افزاری کاملاً مشابهی دارد. با این‌حال، نسخه جدید V30 به قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شده است؛ ضمن اینکه حافظه رم آن نیز نزدیک به دو گیگابایت افزایش پیدا کرده است. به همین جهت، V30s ThinQ را نمی‌توان پرچم‌دار حقیقی شرکت کُره‌ای برای سال 2018 نامید؛ از این رو، بسیاری برای عرضه LG G7 با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام لحظه‌شماری می‌کنند.

image

جدا از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، پرچم‌دار جدید ال‌جی به چهار یا شش گیگابایت رم مجهز شده است. همچنین این گوشی با نمایشگر 5.7 اینچی (یا بزرگ‌تر) عرضه خواهد شد؛ با توجه به عرضه فبلت LG V30 با پنل اولد، انتظار داریم تا گوشی Judy نیز به پنل اولد مجهز شده باشد. نسل قبل یعنی LG G6 از یک نمایشگر 5.7 اینچی IPS LCD با رزولوشن QHD+ استفاده می‌کند. با این وجود، ایوان بلس به عرضه گوشی Judy ال‌جی با نسخه جدیدی از پنل‌های LCD اشاره کرده است؛ این پنل‌ها، روشنایی بالایی دارند و مصرف انرژی کم‌تری نسبت به پنل نمایشگر G6 خواهند داشت.

همچنین انتظار می‌رود از دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی LG G7، استفاده شده باشد؛ پرچم‌داران پیشین ال‌جی با دو دوربین در قاب پشتی عرضه شده‌اند و به همین جهت، استفاده از دوربین دوگانه برای جانشین LG G6 قابل انظار است. مدتی پیش اعلام شد که جانشین LG G6 به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی با سنسورهایی با دهانه لنزی F1.6 مجهز شده است؛ فبلت LG V30 از چنین ترکیبی استفاده می‌کند. LG Judy بلندگوی استریو خواهد داشت؛ نشان تجاری BoomBox اخیراً توسط ال‌جی به ثبت رسیده است و به‌نظر می‌رسد مربوط به بلندگوهای این گوشی باشد.

در همین رابطه، پیش‌تر یکی از مقامات ال‌جی اعلام کرده بود کسب اعتماد مشتریان برای این شرکت بسیار اهمیت دارد؛ ال‌جی روی کیفیت محصولات خود تمرکز خواهد کرد و با ارائه‌ی قابلیت‌های نه‌چندان ضروری، قیمت محصولاتش را افزایش نمی‌دهد. ال‌جی، تغییر نام تجاری را نشانه‌ای از تغییرات اساسی عنوان می‌کند و مدعی است که محصولات جدید این شرکت باید با این تغییرات هماهنگ شوند. ضمن اینکه شرکت کُره‌ای به دلیل زیان‌دهی، تصمیمی ندارد تا گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش را برای رقابت با شرکت‌های دیگر از جمله سامسونگ عرضه کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۳
بدرد نمیخوره ارزش خرید نداره

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۱۲
جودی
یه تکانی به اقتصاد ال‌جی میده