خانهاخبار
پرچمدار LG G7 Neo با طراحی مشابه آیفون 10 در راه است

پرچمدار LG G7 Neo با طراحی مشابه آیفون 10 در راه است

در نمایشگاه MWC 2018، شرکت ال‌جی نسخه‌ای از گوشی پرچم‌دار جدید خود یعنی LG G7 را به نمایش گذاشته است. این مدل به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود.
۱۳۹۶/۱۲/۱۰

برساس یک گزاش جدید، شرکت ال‌جی مدل Neo گوشی پرچم‌دار LG G7 را پشت درهای بسته در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته است. این مدل در بالای صفحه‌نمایش خود، بریدگی دارد و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد؛ ضمن اینکه در پنل پشتی، حسگر اثرانگشت به همراه دوربین دوگانه جلب‌توجه می‌کند. پسوند Neo در نام‌گذاری این مدل، بدین معنی خواهد بود که نسخه جدید LG G7 برای عرضه جهانی یا یک اپراتور مشخص درنظر گرفته شده است. در حال‌حاضر، هیچ اطلاعات جدیدی از زمان عرضه پرچم‌دار جدید ال‌جی وجود ندارد اما با کمی دقت، مشخصات این گوشی نیز قابل مشاهده است؛ با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، LG G7 Neo به عنوان یک گوشی پرچم‌دار عرضه خواهد شد.

image

گفته شده است که گوشی جدید ال‌جی با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد شد؛ از این پردازنده در نسخه مخصوص Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus برای عرضه در ایالات متحده، استفاده می‌شود و پرچم‌داران Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact نیز تراشه مشابهی را به همراه دارند. براساس اطلاعات به‌دست آمده، گوشی LG G7 Neo به چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود؛ هرچند، نسخه‌ی دیگری از آن با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد. نسل قبل نیز در دو مدل LG G6 و LG G6 Plus عرضه شده بود؛ البته هر دو مدل، حافظه‌های رم مشابهی دارند و تنها مدل «پلاس»، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد.

باتری گوشی جدید ال‌جی، 3000 میلی‌آمپر ساعت است که در مقایسه با باتری مورد استفاده در LG G6، نزدیک به 300 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت کم‌تری دارد. با این‌حال، مصرف انرژی در پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام کاهش یافته است و ضمن اینکه استفاده از نمایشگر اولد، کمک خواهد کرد تا شارژدهی افزایش پیدا کند.

image

به طور معمول، گوشی‌های سری V در زمینه عکاسی، عملکرد به مراتب بهتری در مقایسه با پرچم‌داران سری G دارند؛ مدل G7 Neo که اخیراً فاش شده است، از دو سنسور 16 مگاپیکسلی در قاب پشتی استفاده می‌کند. سنسور اصلی، F1.6 و لرزش‌گیر اپتیکال دارد و برای سنسور واید 16 مگاپیکسلی، از لنزی با F1.9 استفاده شده است. عکاسی سلفی نیز به کمک سنسور 8 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر امکان‌پذیر خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد LG G7 Neo در زمینه پخش آهنگ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت؛ سخت‌افزار صوتی DTS-X برای گوشی جدید ال‌جی درنظر گرفته شده که پخش صدا با «رزونانس بالا» را بدون توجه به سطحی که گوشی روی آن قرار گرفته است، امکان‌پذیر خواهد کرد. اندازه نمایشگر گوشی جدید ال‌جی، 6 اینچی است و این مدل به صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 19.5 به 9 و رزولوشن 1440 در 3120 پیکسل (QHD+) مجهز خواهد بود. همان‌طور که گفته شد، بریدگی در بالای صفحه‌نمایش وجود دارد اما احتمالاً می‌توان با نمایش رنگ مشکی در نوار وضعیت (Status Bar) این بریدگی را مخفی کرد.

image

هنوز جزئیات ناشناخته زیادی پیرامون پرچم‌دار جدید ال‌جی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به این موضوع اشاره کرد که آیا ال‌جی تصمیمی برای عرضه LG G7 Neo دارد یا گوشی جدیدش را با نام تجاری دیگری ارائه خواهد داد. ضمن اینکه برخی مدعی هستند جانشین پرچم‌دار جی 6 ال‌جی، G7 نخواهد بود!

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)