خانهاخبار
مهاجرت کاربران ناراضی اینستاگرام به شبکه ویرو

مهاجرت کاربران ناراضی اینستاگرام به شبکه ویرو

شبکه اجتماعی ویرو که این روزها به طور عجیبی در حال محبوبیت است، کاربران ناراضی از تغییرات ایستاگرام را دارد به سمت خود می‌کشاند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۰

اپلیکیشن ویرو از سال ۲۰۱۵ وارد فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی شده است ولی طی سه سال گذشته محبوبیتی پیدا نکرد. به نظر می‌رسد کاربران از الگوریتمی بودن مطالب اینستاگرام یا امکانات بقیه اپلیکیشن ها دلزده شده­‌اند و به دنبال اپ دیگری مطابق با خواسته‌هایشان هستند، در همین حین، تبلیغات خوب و مؤثر اپلیکیشن ویرو باعث شده تا کاربران دسته دسته به سمت این شبکه اجتماعی حرکت کنند.

image

در طول هفته گذشته این برنامه در اپ‌ استور ایالات متحده به صورت رایگان عرضه شده است و توانسته موفق به جذب بیش از پانصد هزار کاربر شود ولی به دلیل هجوم ناگهانی کاربران، با ضعف در سرور مواجه شده به شکلی که این شرکت به صورت رسمی این موضوع را اعلام کرده و قول داده که به زودی در پی اصلاح آن برآید.

Vero محیطی تقریبا شبیه به Instagram دارد البته با کمی تغییرات. این ظاهر با بعضی از ویژگی‌های به ارث گرفته شده از فیس‌بوک در هم آمیخته است. کاربران می‌توانند عکس های خود را به اشتراک بگذارند، فیلم یا سریال یا کتاب دلخواهشان را در خود اپ جستجو کنید و متنی را درباره‌اش به اشتراک بگذارید، قراردادن لینک یا انتخاب تصویری شاخص برای لینک و بسیاری موارد دیگر در ویرو به راحتی امکان پذیر است. شما همچنین می‌توانید محتوا را بر اساس هشتگ‌ها جستجو و پیدا کرده و گروه هایی مانند دوستان، خانواده و ... ایجاد کنید و سپس مطالب ارسال شده خود را به یک گروه خاص محدود کنید.

ویرو درحال حاضر رابط کاربری پیچیده و ضعیفی دارد و نسبت به اینستاگرام ممکن است حالت شلوغ و غیر مینیمال‌تری را به کاربر القا کند. حرکت بین صفحات گاهی مستلزم کلیک روی آیکون‌های کوچک است که تجربه کاربری برای مدت طولانی‌ در ویرو را دشوار می‌کند. سرورها برای این تعداد از کاربران تازه ضعیف است و پاسخگویی کافی را ندارد و در آخر منبع درآمدی هنوز برای ویرو تعریف نشده است. البته برای اپلیکیشن‌های زیادی در مرحله اول این مسئله مطرح است، اما در سایت ویرو ذکر شده که برای اشتراک سالانه به جز یک میلیون کاربر اول ویرو، بقیه کاربران باید هزینه اشتراک بپردازند. هر چند که هنوز معلوم نیست که این مدل دریافتی اجرا شود یا خیر اما اگر قصد بررسی کردن این شبکه اجتماعی را دارید هرچه زودتر ثبت نام کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

آرمین_2050

۱۳۹۶/۱۲/۱۰
فوق العادست این اپ بی نظیره محشره
اینستاگرام قبل از تو سوء تفاهم بود :))