خانهاخبار
آیا نسخه نهایی 11.3 iOS همین هفته عرضه می‌شود؟

آیا نسخه نهایی 11.3 iOS همین هفته عرضه می‌شود؟

Shure، یکی از سازندگان لوازم جانبی اپل به افشای زمان انتشار 11.3 iOS پرداخته است.
۱۳۹۶/۱۲/۱۰

«Shure» شرکتی که برای برای آیفون طیف وسیعی از ابزارهای صوتی دارای اتصال لایتنینگ را تولید می‌کند، در توییتر خود اظهار کرده iOS 11.3 در هفته آینده برای همگان در دسترس خواهد بود.

این اظهار، در پاسخ به کاربری بوده که از ناموفق بودن ضبط صدا ناراضی بوده، «Shure» اعلام کرده است در iOS 11.3 مشکلات لوازم جانبی‌ها حل خواهد شد.

ممکن است در راستای اعلام نارضایتی‌های بسیار از «Shure» برای سازگار نبودن لوازم آن با iPhone X و iPhone 8، اپل با اعلام زمان به روزرسانی جدید و حل مشکلات لوازم جانبی به کمپانی «Shure» قوت قلب داده باشد.

اما کماکان این موضوع با توجه به رازداری‌های شرکت اپل برای اعلام زمان به روزرسانی‌ دستگاه‌های خود واقعی به نظر نمی‌رسد. و از طرفی معمولا اخبار پشتیبانی توییتری از صحت و سقم کافی برخوردار نیستند.

image

این ممکن است که کمپانی «Apple» به «Shure» اعلام کرده باشد که مشکلات لوازم جانبی در iOS 11.3 حل خواهد شد اما کاملا بعید است که زمان این به روزرسانی را افشا کرده باشد.

iOS 11.3 بتا هنوز در مرحله سوم است. این نسخه از iOS شامل اموجی‌های جدید، گزارشات سلامتی، چت تجاری iMessage، سلامت باتری و بسیاری امکانات دیگر خواهد بود.

«Shure» در توییت خود اظهار کرده است: این مشکل با معرفی iPhone X،  iPhone 8و iPhone 8 Plus به وجود آمده است. خوشبختانه در iOS 11.3 که هفته آینده در دسترس همگان خواهد بود این مشکل رفع خواهد شد، شما می‌توانید نسخه بتا آن را هم اکنون نیز دانلود کنید.

با این وجود به نظر نمی‌رسد نسخه جدید iOS آماده انتشار باشد که این باعث می‌شود به ادعای «Shure» بی اطمینان باشیم. «Apple» تنها اعلام کرده است iOS 11.3 در بهار عرضه خواهد شد.

منظور از بهار در اصطلاحات فنی می‌تواند هر زمانی از ۲۰ مارس تا ۲۱ ژوئن باشد. iOS 11.3 بتا هنوز از برنامه‌ای برای دریافت بازخورد برخودار است که معمولا این برنامه پیش از انتشار عمومی حذف می‌شود.

این نشانه‌ها حاکی از آنند که «Shure» اندکی خوش‌بینانه به زمان انتشار نسخه جدید iOS نگاه کرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

پویا

۱۳۹۶/۱۲/۱۱
۱۱.۲.۶ اومد