خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمدار Ghost بلک بری در آینده نزدیک

احتمال معرفی پرچمدار Ghost بلک بری در آینده نزدیک

بلک بری ظاهرا قصد دارد گوشی‌های اندرویدی تازه‌ای را روانه بازار کند. تصویر رندر منسوب به یکی از این گوشی‌ها به نام Ghost روز گذشته فاش شد و از احتمال معرفی یک گوشی هوشمند با طراحی بدون حاشیه و مشخصات پرچمدار خبر داد.
۱۳۹۶/۱۲/۹

تصویر رندر شده‌ای منسوب به یک گوشی هوشمند تازه از بلک بری روز گذشته در فضای وب فاش شد. این گوشی در حال حاضر Ghost خوانده می‌شود و اطلاعات دقیقی درباره مشخصات فنی، قیمت و تاریخ معرفی آن در دست نیست. به صورت کلی می‌توان از این تصویر تازه برداشت کرد که گوشی هوشمند پیش رو از طراحی بدون حاشیه بهره می‌برد و دکمه فیزکی خانه هم در طراحی پنل جلوی آن جایی ندارد.

image

ایوان بلس، افشاگر مشهور، منبع اصلی انتشار این تصویر رندر شده از گوشی Ghost بلک بری است و همراه آن به برخی مشخصات احتمالی گوشی مذکور هم اشاره کرده. این افشاگر معتبر اشاره کرده که Ghost قرار است به عنوان یک گوشی سطح بالای اندرویدی با مشخصات پرچم‌دار معرفی شود. البته بلک بری پیش از این هم گوشی اندرویدی عرضه کرده بود اما حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد عرضه گوشی‌های اندرویدی را بیش از پیش گسترش دهد. ایوان بلس همچنین گفته که گوشی Ghost قرار است تحت لیسانس Optiemus عرضه شود اما اطلاعات دقیقی در حال حاضر درباره این موضوع در دست نیست. اگر خاطرتان باشد، بلک بری در فوریه سال 2017 با کمپانی Optiemus قرارداد همکاری امضا و اعلام کرد که قرار است گوشی‌های بیشتری را روانه بازار هند کند. احتمالا به همین خاطر است که ایوان بلس هم در توییت خود اشاره کرده گوشی Ghost بلک بری به زودی در هند معرفی خواهد شد. از طرفی هنوز به درستی نمی‌دانیم که گوشی مذکور قرار است منحصرا در بازار هند معرفی شود یا بلک بری برای عرضه جهانی‌اش هم برنامه خاصی در نظر دارد.

کمپانی بلک بری به همراه TCL که صاحب امتیاز آن است، در نمایشگاه بین المللی MWC 2018 اسپانیا شرکت کرده و درباره موضوعات مختلفی با خبرگزاری‌ها به گفتگو پرداخته است. از این مصاحبه‌ها اینگونه برداشت می‌شود که بلک بری قصد دارد در خلال سال‌های آینده جایگاه برندش را در بخش گوشی‌های سطح بالای بازار موبایل ارتقا بخشد. احتمالا ایده توسعه و معرفی گوشی Ghost هم در راستای همین هدف شکل گرفته و در مسیر پیشرفت است. بلک بری در خلال نمایشگاه MWC 2018 همچنین اعلام کرده که فروش گوشی KEYone برخلاف ادعای کارشناسان موفقیت آمیز بوده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

yasin

۱۳۹۷/۱/۳
age hamin biad avvalin nafar mikharamesh