خانهاخبار
مشخصات گوشی پرچمدار Huawei P20 Pro با هشت گیگابایت رم فاش شد

مشخصات گوشی پرچمدار Huawei P20 Pro با هشت گیگابایت رم فاش شد

مشخصات مدل Pro پرچم‌داران سری P20 هوآوی به‌تازگی فاش شده است. این مدل با سه دوربین عرضه خواهد شد و قدرت‌مندترین نسخه آن، هشت گیگابایت رم دارد.
۱۳۹۶/۱۲/۹

شرکت هوآوی به‌تازگی تأیید کرده است که گوشی پرچم‌دار جدید P20 را در یک رویداد اختصاصی در تاریخ 27 مارس (7 اسفند) معرفی خواهد کرد. ضمن اینکه هوآوی برای توسعه دوربین جدیدش با برند آلمانی «Leica» وارد همکاری شده است؛ همکاری این دو شرکت در عملکرد خیره‌کننده دوربین میت 10 و میت 10 پرو تأثیرگذار بوده است. پرچم‌داران جدید هوآوی از سری P به قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز خواهند شد؛ انتظار می‌رود عملکرد گوشی جدید هوآوی در زمینه عکاسی تحت تأثیر هوش مصنوعی، پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به P10 داشته باشد.

image

براساس اسناد فاش شده، Huawei P20 Pro به نمایشگری 6 اینچی با طراحی بدون حاشیه مجهز خواهد شد؛ این مدل، نمایشگری با رزولوشن 1080 در 2180 پیکسل دارد. پرچم‌دار جدید هوآوی به تراشه Kirin 970 مجهز شده است که اولین تراشه موبایلی با برخورداری از واحد پردازش عصبی (NPU) محسوب می‌شود. واحد پردازش عصبی، پردازش محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را در پرچمدار جدید هوآوی برعهده گرفته است؛ در حال‌حاضر، از این تراشه در میت 10 و میت 10 پرو استفاده می‌شود و احتمالاً تمامی پرچم‌داران سری P20 نیز به Kirin 970 مجهز خواهند شد. پیش‌تر اعلام شده بود مدل «Pro» پرچم‌دار Huawei P20 از نسخه ارتقا یافته Kirin 970 بهره می‌گیرد اما به‌نظر می‌رسد که این موضوع صحت نداشته باشد.

Huawei P20 Pro در دو مدل با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه و هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد. باید گفت که گوشی Huawei P20 نیز با ترکیب چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ارائه می‌شود. نسخه رده‌بالای Huawei P20 Pro نزدیک به 5899 یوآن (معادل با 930 دلار) قیمت خواهد داشت.

image

با اینکه در تیزرهای مختلف به عرضه Huawei P20 با دوربین سه‌گانه اشاره می‌شود، تنها مدل P20 Pro از ترکیب سه دوربین در پنل پشتی استفاده خواهد کرد؛ هوآوی از ترکیب سه سنسور 12 رنگی مگاپیکسلی، 16 مگاپیکسلی مونوکروم و 16 مگاپیکسلی تله‌فوتو با F1.8 و لرزش‌گیر اپتیکال بهره برده است. البته مشخص نیست اطلاعات به‌دست آمده تا چه اندازه صحت دارد زیرا میت 10 و میت 10 پرو، هر دو به دوربینی با دهانه لنزی F1.6 مجهز شده بودند. 

برای عکاسی سلفی نیز، Huawei P20 Pro از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با F2.0 بهره خواهد گرفت؛ اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، انتظار داریم نسخه «پرو» یکی از بهترین گوشی‌ها در زمینه عکاسی باشد. پیش‌تر اعلام شد که مدل Plus یا Pro پرچم‌دار پی 20 هوآوی به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است؛ ضمن اینکه انتظار داریم مدل مذکور به قابلیت AOD مجهز باشد و به همین جهت، شاید از یک نمایشگر اولد استفاده کند.

تمامی پرچم‌داران Huawei P20 و Huawei P20 Plus با طراحی مشابه آیفون 10 اپل عرضه خواهند شد؛ در بالای نمایشگر هر دو مدل، بریدگی وجود دارد که به دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب اختصاص یافته است. اعضای جدید سری P، همچنین شامل یک مدل ارزان‌قیمت‌تر با پسوند Lite خواهد بود؛ این مدل نیز در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی دارد اما به دو دوربین مجهز شده است. ضمن اینکه سخت‌افزار ضعیف‌تری نسبت به Huawei P20 و Huawei P20 Plus خواهد داشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Ali

۱۳۹۷/۱/۱۱
دقیقا ... داره همین جوری پیشرفت میکنه ........ولی ایسوز زن فایو زذ هم نسبت به ۴۸۰ یورو پردازنده ی قوی داره و سر جم خیلی خیلی خیلی عالی و خوشگله

Mmd

۱۳۹۶/۱۲/۱۴
گربه دستش ب گوشت نمی‌رسه میگه بو میده

نامی

۱۳۹۶/۱۲/۱۰
یاد گوشی های بلوتوث افتادم -یه زمانی رقابت گوشی ها سر تعداد اسپیکر بود الان معیار شده تعداد دوربین شرکتهای چینی تا ته یه ماجرا رو در نیارن ول کن نیستن (:

بهنام

۱۳۹۶/۱۲/۱۰
همچین میگی گواهینامه ip انگار قراره باهاش شنا کنی شما برین ایفون ۶میلیونی بگیرین که باتریش همون ۲۷۰۰میلی امپره ضخامتش از همه نسلای ایفون بیشتره با ۳گ رم

الهام

۱۳۹۶/۱۲/۹
دقیقا??? .. همچینم عشق دوربینن که اهالی بلاکفر??? فک میکنن این دسته از ایرانیا تو خونه هاشون یه پلاتر حرفه ای دارن و هر روز کلی باهاش عکسای موبایلیشونو با بالاترین رزولوشن چاپ میکنن و میزنن رو درو دیوار اتاقاشون ????? .. بعد به راحتیه -همین الان یهویی-، یهو گوشیه دوربین قشنگ و جادار(حافظه ی بالای 64 گیگ)شون با برخورد با ریزترین قطرات عطسه ی آدم، به باد عظمی میره ... ینی حاضرن 800-900 دلار پول برا این گوشیا بدن ولی گوشیشون گواهینامه های ip نداشت هم نداشت ... البته آره .. دسته راهنمای دیوایس های سایپاد و ایرادخودرو??? هم الکیه و خیلیا تمایلی ندارن ازش استفاده کنن ..