خانهاخبار
احتمال معرفی Mi MIX 2S شیائومی با صفحه نمایش 6 اینچی و 8 گیگابایت رم

احتمال معرفی Mi MIX 2S شیائومی با صفحه نمایش 6 اینچی و 8 گیگابایت رم

شیائومی قرار است اولین پرچم‌دار 2018 خود را به نام Mi MIX 2S معرفی کند. تصویر اسکرین شات منسوب به این گوشی از صفحه نمایش 6.01 اینچی و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۱۲/۹

تصویر اسکرین شاتی منسوب به گوشی پرچم‌دار Mi MIX 2S شیائومی روز گذشته در فضای وب منتشر شد و برخی ویژگی‌های فنی این گوشی سطح بالای تازه را فاش کرد. لی جون، مدیر عامل کمپانی شیائومی، چند روز پیش رسما تأیید کرد که گوشی مذکور سرانجام در تاریخ 27 مارس (7 فروردین 97) معرفی می‌شود و از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد. این مقام رسمی همچنین نتیجه بنچمارک Mi MIX 2S را هم در ابزار معتبر AnTuTu اعلام کرد. امتیاز این گوشی در ابزار مذکور حدودا 271000 گزارش شد که در حد و اندازه عملکرد پردازنده توانمندش به نظر می‌رسد.

image

در این تصویر فاش شده تازه به برخی مشخصات ظاهری و فنی Mi MIX 2S اشاره شده است. برای مثال اشاره شده است که این گوشی صفحه نمایش 6.01 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر 2160 در 1080 دارد و با حافظه رم 8 گیگابایت معرفی می‌شود. البته به خاطر داشته باشید که احتمال معرفی یک نسخه از گوشی مذکور به همراه 6 گیگابایت رم همچنان به قوت پابرجاست. پرچم‌دار تازه شیائومی علاوه بر این موارد همچنین 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد و ظرفیت باتری‌اش هم 4400 میلی آمپر ساعت است. در این تصویر به یک حسگر 16 مگا پیکسلی هم اشاره شده است اما هنوز به درستی نمی‌دانیم که به لنزهای دوگانه اصلی مربوط می‌شود یا حسگر سلفی. گوشی پیش رو به پوسته اختصاصی MIUI 9.8.2.1 مجهز شده اما دقیقا نمی‌دانیم سیستم عامل پیش فرض آن اندروید نوقا است یا اوریو. همان‌طور که می‌دانید، فرم ور منسوب به گوشی Mi MIX 2S چندی پیش منتشر شد و برخی مشخصات فنی آن را فاش کرد. همچنین لازم است اشاره کنیم که برخی اطلاعات موجود در این تصویر تازه با آنچه در فرم ور شاهدش بودیم، تفاوت دارد. برای مثال، ظرفیت باتری Mi MIX 2S در فرم ور معادل 3400 میلی آمپر ساعت گزارش شده بود اما در این اسکرین شات تازه شاهد عدد 4400 در مقابل ظرفیت باتری‌اش هستیم.

image

اگر فرم ور و شایعه‌های قبلی منسوب به Mi MIX 2S صحت داشته باشند، اسم رمز آن در حال حاضر Polaris است و از طراحی بدون حاشیه بهره می‌برد. نسخه قبلی این گوشی یعنی Mi MIX 2 هم با طراحی بدون حاشیه معرفی شد اما به نظر می‌رسد که حاشیه‌های صفحه نمایش در این نسخه تازه قرار است بسیار باریک‌تر شوند و تنها کمی بریدگی در گوشه بالا سمت راست آن برای تعبیه حسگر سلفی طراحی شود. انتظار می‌رود نسخه استاندارد پرچم‌دار MI MIX 2S از جنس شیشه و فلز ساخته شود اما شیائومی یک نسخه سطح بالای سرامیکی را هم از آن با طراحی یکپارچه روانه بازار کند. گوشی مذکور اولین پرچم‌دار 2018 شیائومی است و ظاهرا باعث شده رونمایی از پرچم‌دار Mi 7 هم به تعویق بیفتد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۹
شیائومی را فقط بخاطر بدنه "سرامیک" دوسدارم?