خانهاخبار
آیفون 6.5 اینچی با نمایشگر اولد و پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه خواهد شد

آیفون 6.5 اینچی با نمایشگر اولد و پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه خواهد شد

خبرگزاری Bloomberg گزارش جدیدی را پیرامون آیفون‌های 2018 اپل منتشر کرده است و ادعا می‌کند نمونه‌های آزمایشی مدل «پلاس» با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی OLED تولید شده است.
۱۳۹۶/۱۲/۹

خبرگزاری Bloomberg، گزارش جدیدی را منتشر کرده است که جزئیات متفاوتی را پیرامون آیفون 6.5 اینچی OLED اپل و آیفون 6.1 اینچی بدون حاشیه این شرکت با نمایشگر LCD ارائه می‌دهد. آنچه در این گزارش به آن پرداخته شده است، شامل رزولوشن احتمالی نمایشگر، عرضه رنگ طلایی و مشخصات احتمالی می‌شود.

براساس گزارش منتشر شده، آیفون جدید اپل نمایشگری با ابعاد نزدیک به 6.5 اینچ خواهد داشت؛ گفته می‌شود این مدل به نمایشگری باکیفیت صفحه‌نمایش 5.8 اینچی آیفون 10 مجهز شده است. در همین رابطه، ادعا شده است:

یک منبع نزدیک به توسعه این فبلت، گوشی جدید اپل با اسم‌رمز D33 در حال توسعه است و تعدادی از نمونه‌های آزمایشی آن به صفحه‌نمایش با رزولوشن 1242 در 2688 پیکسل مجهز شده‌اند.

Bloomberg مدعی است که شرکت اپل، درنظر دارد تا تنوع رنگ‌بندی آیفون‌های جدیدش را با افزودن رنگ طلایی برای مدل‌های پرچم‌دار، بار دیگر افزایش دهد. در همین رابطه، اعلام شده است:

اپل رنگ طلایی را برای نسخه جدید آیفون 10 و مدل بزرگ‌تر آن درنظر گرفته است. این شرکت تلاش کرد تا رنگ طلایی آیفون 10 را نیز توسعه دهد اما عرضه این رنگ به دلیل مشکلات موجود در تولید آن، متوقف شد.

به‌نظر می‌رسد آیفون 6.1 اینچی اپل که با صفحه‌نمایش LCD عرضه خواهد شد، از دریافت این رنگ مستثنی شده است. سال گذشته، آیفون 10 با دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه شد؛ در حالی‌که آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در سه رنگ خاکستری فضایی (Space Gray)، نقره‌ایی و طلایی قابل خریداری هستند.

image

آیفون 6.5 اینچی و آیفون 5.8 اینچی اپل به پنل از نوع OLED مجهز خواهند شد؛ همان‌طور که بارها اشاره شد، مدل 6.1 اینچی مانند آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از نمایشگری LCD بهره می‌گیرد. همچنین اعلام شده که اپل به دنبال ارائه آیفون بزرگ‌تر با پشتیبانی از دو سیم‌کارت است؛ بدین شکل، نیازی نیست در هنگام سفر، سیم‌کارت گوشی خود را مرتب عوض کنید! هرچند، کوپرتینویی‌ها شاید تا زمان فراگیرتر شدن قابلیت E-SIM منتظر بمانند.

خبرگزاری Bloomberg به فروش ضعیف آیفون 10 اشاره کرده است و آن‌را دلیل قانع‌کننده اپل برای عرضه مدل‌های جدید می‌داند؛ بدین شکل، آیفون‌ها با سلایق مختلف هماهنگ خواهند بود. مدل 6.1 اینچی که قیمت کم‌تری خواهد داشت، از پنل پشتی از جنس شیشه استفاده می‌کند و حتی از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ این در حالی است که برخلاف دو مدل دیگر، فریم آلومینیومی دارد. به‌نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها برای دو آیفون جدید خود با نمایشگر اولد، از استیل ضدزنگ استفاده خواهند کرد.

آنچه توسط Bloomberg پیرامون احتمال عرضه دو آیفون 6.5 اینچی و آیفون 6.1 اینچی اشاره شده؛ کاملاً جدید نیست. مینگ‌ چی کو، مدتی پیش اعلام کرده بود که در پاییز 2018 با عرضه آیفون 6.1 اینچی LCD و آیفون 6.5 اینچی OLED، تنوع گوشی‌های هوشمند اپل افزایش خواهد یافت. مدل LCD به عنوان جانشین آیفون 8 و آیفون 8 پلاس عرضه خواهد شد؛ هر چند، فاقد قابلیت لمس سه‌بعدی است و حتی شاید به یک دوربین مجهز شده باشد! انتظار داریم دو آیفون دیگر اپل به دوربین دوگانه مجهز شده‌ باشند. با این‌حال، تمامی مدل‌ها سیستم تشخیص چهره خواهند داشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)