خانهاخبار
MWC 2018: اظهارنظر تازه سامسونگ درباره Galaxy X با صفحه نمایش تاشو

MWC 2018: اظهارنظر تازه سامسونگ درباره Galaxy X با صفحه نمایش تاشو

کمپانی سامسونگ در خلال رونمایی از دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus توضیحاتی هم درباره Galaxy X ارائه کرد. براساس اظهارات مدیر عامل این غول تکنولوژی به نظر می‌رسد گوشی هوشمند Galaxy X با صفحه نمایش تاشو درواقع در قالب یک سری تازه معرفی شود.
۱۳۹۶/۱۲/۸

همان‌طور که می‌دانید، مدت‌هاست که شایعه شده سامسونگ قصد دارد یک گوشی هوشمند تازه را با صفحه نمایش تاشو معرفی کند. این غول تکنولوژی روز یکشنبه از دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 و S9 Plus خود پرده برداشت و در حالی که همه توجه‌ها به رویداد آنپکد سامسونگ جلب شده بود، سخن از Galaxy X به میان آمد. دی جی کو، مدیر عامل کمپانی سامسونگ، در خلال رویداد معرفی باز هم به صحبت درباره گوشی تاشوی آینده سامسونگ پرداخت و نام Galaxy X را بار دیگر به سرخط خبرها بازگرداند. همان‌طور که می‌دانید، نمایشگاه CES 2018 ماه گذشته در آمریکا برگزار شد و ما هم به نقل از برخی منابع آگاه گزارش کردیم که کمپانی سامسونگ یک نسخه تکمیل شده از گوشی Galaxy X را در خلال یک جلسه خصوصی برای برخی کاربران و کارشناسان به نمایش درآورده است. پس از آن هم خبرهای متعددی درباره این گوشی منتشر شد و از احتمال آغاز تولید انبوه آن در ماه نوامبر و همچنین معرفی رسمی در اوایل سال 2019 خبر داد.

image

سامسونگ قرار است اولین گوشی هوشمند خود را با صفحه تاشو به شکل تاشونده رو به داخل معرفی کند. بدین ترتیب مدل دیگری که در پتنت‌های ثبت شده هم مشاهده کرده‌اید و صفحه نمایش آن رو به بیرون تا می‌شود، احتمالا در آینده دورتری رونمایی خواهد شد. به نظر می‌رسد که صفحه نمایش تاشونده رو به بیرون به پنلی با قابلیت انعطاف بیشتر نیازمند باشد و توسعه آن هم احتمالا به همین خاطر به زمان بیشتری نیاز دارد. گفته می‌شود پروتوتایپی که از Galaxy X در خلال نمایشگاه CES 2018 به نمایش درآمد، به صفحه نمایش 7.3 اینچی مجهز شده بود.

دی جی کو در خلال رویداد آنپکد روزهای اخیر در این باره گفته که نگران است عموم کاربران به گوشی Galaxy X به دید یک گوشی تقلبی نگاه کنند. او همچنین افزوده است که باید درباره کیفیت تجربه کاربری این گوشی به قطعیت و اطمینان برسند و سپس یک سری تازه را معرفی کنند. او جزئیات بیشتری را درباره Galaxy X با خبرنگاران در میان نگذاشته اما وعده داده است که همه اطلاعات لازم را در زمان رونمایی از این گوشی هوشمند نوین منتشر کند.

البته سامسونگ تنها سازنده‌ای نیست که سودای تولید گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو را در سر می‌پروراند بلکه ZTE، LG و اپل هم در پی توسعه چنین دستگاهی هستند. چند روز پیش هم شاهد انتشار اسناد پتنت یک تبلت یا گوشی هوشمند از کمپانی مایکروسافت با صفحه نمایش تاشو بودیم که اسم رمز Andromeda را به خود اختصاص داده بود. هنوز مشخص نیست که مایکروسافت روند طراحی و ساخت این دستگاه هوشمند را از چه زمانی آغاز کرده است. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۸
خیلی شیک و باکلاسه?
این گوشی برای آدم احترام میاره
هر مهمانی که بری.. میگن بفرما بالای سفره
سنگک‌ِ تازه.. دیسِ مرغ.. چنگالِ استیل