خانهاخبار
احتمال معرفی پرچم‌دار Mi 7 شیائومی در تیرماه سال آینده

احتمال معرفی پرچم‌دار Mi 7 شیائومی در تیرماه سال آینده

شیائومی قصد دارد دو پرچم‌دار مختلف را در نیمه اول سال 2018 روانه بازار کند. پس از Mi MIX 2S که در فروردین ماه سال آینده منتظر رونمایی از آن هستیم، Mi 7 قرار است در ماه خرداد یا تیر رسما معرفی شود.
۱۳۹۶/۱۲/۷

تا چند ماه پیش گمان می‌رفت که شیائومی قصد دارد پرچم‌دار تازه Mi 7 خود را در نمایشگاه MWC 2018 بارسلون و هم زمان با دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus سامسونگ معرفی کند اما از چند هفته پیش شاهد انتشار گزارش‌های متعددی مبنی بر تغییر تصمیم این سازنده چینی بودیم. به یکباره شایعه شد که Mi MIX 2S قرار است اولین پرچم‌دار شیائومی در سال 2018 باشد و در نمایشگاه مذکور شاهد رونمایی از آن خواهیم بود تا اینکه روز گذشته لی جون، مدیر عامل و هم بنیانگذار شیائومی، رسما تاریخ 27 مارس را برای معرفی Mi MIX 2S تأیید کرد. بدین ترتیب معرفی Mi 7 هم طبق پیش بینی‌ها حداقل تا ماه آوریل به تعویق می‌افتاد تا اینکه خبر تازه‌ای در این باره منتشر شد. تازه‌ترین شایعه‌ها حاکی از آن است که پرچم‌دار Mi 7 شیائومی از ماه ژوئن (خرداد تا تیر) روانه بازار خواهد شد.

image

یکی از وبلاگ نویسان مشهور دنیای وب به نام Mocha RQ شب گذشته اعلام کرده عرضه Mi 7 شیائومی از سه ماهه دوم سال 2018 آغاز می‌شود. او همچنین تأیید کرد که تلاش شیائومی برای تعبیه حسگر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش Mi 7 یکی از مهم‌ترین دلایل تأخیر در رونمایی از آن به شمار می‌رود. از طرفی همین موضوع باعث می‌شود همچنان نسبت به این موضوع مردد بمانیم و بپرسیم آیا Mi 7 سرانجام از تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش برخوردار می‌شود یا خیر. پیش از این هم در گزارش‌های متعددی اشاره شده بود که این گوشی قرار است به قابلیت‌های تشخیص چهره مجهز شود اما از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش پشتیبانی نمی‌کند.

Mocha RQ در ادامه ادعاهای خود گفته است که Mi 7 به صورت بدون حاشیه طراحی می‌شود اما نمای آن مشابه Mi MIX 2 نخواهد بود بلکه در طراحی حاشیه آن از آیفون 10 اپل الهام گرفته شده است و پنل‌ آن هم از سامسونگ تأمین می‌شود.

image

در گزارش‌های قبلی درباره این گوشی گفته شده بود که Mi 7 از پردازنده اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و در دو نسخه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت معرفی می‌شود. همچنین انتظار می‌رود شیائومی پرچم‌دار مذکور را به قابلیت‌های هوش مصنوعی و شارژ بی سیم مجهز کند و آن را برای رقابت با Galaxy S8 به بازار بفرستد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

hadi

۱۳۹۶/۱۲/۱۰
خیلی دیر میاد اه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۷
دیگه از الان
جو را داغ کنیم برای این گوشی???