خانهاخبار
پوشش زنده کنفرانس هوآوی در نمایشگاه MWC 2018 (خاتمه یافت)

پوشش زنده کنفرانس هوآوی در نمایشگاه MWC 2018 (خاتمه یافت)

کمتر از یک روز تا شروع رسمی نمایشگاه MWC 2018 بارسلون باقی مانده و برندهای مطرحی همچون هوآوی سرگرم برگزاری کنفرانس‌های خود قبل شروع بازدید عمومی نمایشگاه هستند.
۱۳۹۶/۱۲/۶

نمایشگاه MWC بارسلون همانند هر سال میزبان جدیدترین محصولات در زمینه لوازم دیجیتال، گوشی‌های موبایل و فناوری‌های بکار رفته آنهاست. این نمایشگاه امسال نیز از هفتم تا دهم اسفند ماه در شهر بارسلون برگزار می‌شود و طبق روال سال‌های گذشته برندهای مطرح کنفرانس‌های خبری خود را قبل از شروع بازدید عمومی برگزار می‌کنند.

کنفرانس هوآوی نیز امروز ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود که می‌توانید اتفاقات و جزئیات آن را به‌صورت زنده در همین صفحه مشاهده کنید. بعد از پایان کنفرانس نیز می‌توانید اخبار تکمیلی در مورد محصولات معرفی شده در این کنفرانس را از طریق وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی جی‌اس‌ام دنبال کنید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۱۲/۷
14یعنی متوهم تر از این چینی ها ندیدم دقیقا پیش خودشون چی فکر کردن با وجود لپ تاپ های درجه یو و قدرتمند ایسوس و مایکروسافت سرفیش و دل لنوو و دل می گه که میت بوک ایکس پرو بهترین نوت بوک ویندوزیه البته شایدم منظورشون بهترین الترا بوک بوده!!!اونم با قیمت
1500 یورو

zaniar

۱۳۹۶/۱۲/۶
هواوی وشیائومی واقعا پیشرفت زیادی داشتن مخصوصا هواوی،دیگه کم کم داره همه رو تسخیر میکنه

aria

۱۳۹۶/۱۲/۶
pas P20 ko?????

رضا

۱۳۹۶/۱۲/۶
یعنی متوهم تر از این چینی ها ندیدن دقیقا پیش خودشون چی فکر کردن با وجود لپ تاپ های درجه یو و قدرتمند ایسوس و مایکروسافت سرفیش و دل لنوو و دل می گه که میت بوک ایکس پرو بهترین نوت بوک ویندوزیه البته شایدم منظورشون بهترین الترا بوک بوده!!!اونم با قیمت 1509 یورو

سعید

۱۳۹۶/۱۲/۶
پس حتما سونیم جایکزین هوواوی می شه چی میگی برای خودت