خانهاخبار
تصاویر رندر پرچم‌داران P20 و P20 Pro فاش شد

تصاویر رندر پرچم‌داران P20 و P20 Pro فاش شد

یک ماه دیگر تا زمان مقرر شده برای رونمایی از سری P20 هوآوی باقی مانده است و دائما شاهد انتشار خبرهای تازه درباره این گوشی‌ها هستیم. تصاویر رندر شده تازه پرچم‌داران P20 و P20 Pro بریدگی حاشیه شبیه آیفون 10 را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۶/۱۲/۶

همچنان که منتظر رونمای از دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 و S9 Plus سامسونگ علاوه برخی پرچم‌داران دیگر ازجمله Xperia XZ2 سونی هستیم، هوآوی در حال توسعه د تکمیل روند تولید پرچم‌داران تازه خود از سری P20 است. همان‌طور که می‌دانید، این سازنده چندی پیش با انتشار دعوت‌نامه‌ای رویداد معرفی این گوشی‌های تازه را در ماه مارس تأیید کرد.

تصاویر رندر شده منسوب به دو گوشی P20 و P20 Pro شب گذشته در فضای وب منتشر شد و طراحی ظاهری این پرچم‌داران را بار دیگر به نمایش گذاشت. البته در این تصاویر تنها شاهد نمای روبروی این گوشی‌ها هستیم و نمی‌توانیم دوربین اصلی سه گانه آن را در پنل پشتی تأیید کنیم. از طرفی پیش از این گفته شده بود که قرار است تنها مدل P20 Lite با بریدگی حاشیه شبیه آیفون 10 آیفون معرفی شود اما حالا این تصاویر رندر شده تازه نشان می‌دهند که حاشیه بالای صفحه نمایش در هر دو مدل P20 و P20 Pro به شکل بریدگی طراحی شده‌اند. هر دو گوشی مذکور از نظر طراحی ظاهری تقریبا مشابه هستند و حاشیه‌های صفحه‌شان هم بسیار باریک طراحی شده است. همچنین لازم است بگوییم که بریدگی حاشیه بالای صفحه نمایش آن‌ها بسیار باریک در نظر گرفته شده و هوآوی در این مورد از آیفون 10 اپل الهام گرفته است.

image

همان‌طور که اشاره کردیم، هر دو مدل P20 و P20 Pro در اغلب ویژگی‌ها مشابه یکدیگر هستند و تنها در برخی موارد تفاوت دارند. اولین و مهم‌ترین تفاوت این دو گوشی دکمه فیزکی در حاشیه پایین صفحه نمایش P20 است که حدس می‌زنیم حسگر اثرانگشت هم در آن تعبیه شده باشد. از طرفی حاشیه پایین صفحه نمایش در گوشی P20 Pro بسیار باریک طراحی شده است و دکمه فیزیکی در آن دیده نمی‌شود. لوگوی برند هوآوی در این حاشیه بسیار باریک نقش بسته و به نظر می‌رسد که حسگر اثرانگشت آن به پنل پشتی انتقال یافته است. هنوز علت اصلی این تفاوت مشخص نیست و نمی‌دانیم که کمپانی هوآوی چرا P20 را به دکمه فیزیکی مجهز کرده است.

اطلاعات چندانی به درباره P20 و P20 Pro منتشر نشده است و تنها شاهد فاش شدن این تصاویر رندر شده تازه هستیم. از طرفی کمپانی هوآوی تأیید کرده است که قصد دارد این گوشی‌ها را در تاریخ 27 مارس معرفی کند. از طرفی هنوز دقیقا نمی‌دانیم که این گوشی‌ها قرار است 27 مارس معرفی شوند یا به بازار راه یابند. همچنین حدس می‌زنیم که P20 Pro و P20 Lite هم در کنار P20 معرفی شوند. گفته می‌شود که هر دو پنل جلو و پشت این گوشی‌ها از جنس شیشه طراحی می‌شود و فریم آن‌ها هم فلزی خواهد بود.

انتظار می‌رود گوشی P20 هوآوی صفحه نمایش 5.7 اینچی OLED با وضوح تصویر 1080 در 2280 داشته باشد و با 6 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شود. گفته می‌شود این گوشی به دوربین اصلی سه گانه Leica مجموعا 40 مگا پیکسلی مجهز می‌شود و از حسگر دوگانه سلفی 24 مگا پیکسلی بهره می‌برد. ظرفیت باتری گوشی مذکور 3200 میلی آمپر ساعت است و از سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو بهره می‌برد. از طرف دیگر پیش بینی می‌شود P20 Pro صفحه نمایش 6 اینچی و باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت داشته باشد. مشخصات این پرچم‌دار در سایر موارد احتمالا مانند P20 خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ارشام

۱۳۹۶/۱۲/۷
هواوی عشقه

فرزاد

۱۳۹۶/۱۲/۶
عشق

یاسر

۱۳۹۶/۱۲/۶
سلام
دقیقا مثل سری میت ۱۰ عمل می‌کنه
دکمه هوم و صفحه ips
و مدل بهتر با اثر انگشت پشت و صفحه امولد
دوربین هم هر دو مشترک سه تا خواهند داشت

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۶
نسخه‌ء پرو?
باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر
به این میشه بگی غول
غولِ با شاخ‌‌و دُم و سُم