خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی رسمی معرفی Galaxy S9 سامسونگ

تماشا کنید: ویدیوی رسمی معرفی Galaxy S9 سامسونگ

با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچم‌داران Galaxy S9 و S9 Plus سامسونگ شاهد انتشار خبرهای بیشتری درباره آن‌ها هستیم. یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه به صورت رسمی توسط سامسونگ منتشر شده و در آن به برخی ویژگی‌های کلی گوشی‌های مذکور اشاره شده است.
۱۳۹۶/۱۲/۶

در شرایطی که تنها چند ساعت دیگر به رونمایی رسمی سامسونگ از دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus باقی مانده، ویدیوی رسمی معرفی این گوشی‌ها منتشر شده است.

در این ویدیو شاهد معرفی تقریبا همه ویژگی‌های تازه در گوشی Galaxy S9 هستیم. نکته جالب توجه این است که ویدیوی تبلیغاتی پیش رو رسما توسط سامسونگ به انتشار رسیده اما ظاهرا پس از مدتی از منابع رسمی حذف شده است. همان لحظات اندک هم کافی بوده است تا کاربران مشتاق قادر باشند آن را دانلود کنند و به اشتراک بگذارند.

در این ویدیو شاهد هستیم که ظاهرا همه شایعه‌ها درباره شباهت ظاهری این نسل تازه با دوگانه Galaxy S8 صحت داشته‌اند. تفاوت عمده این دو نسل در دوربین اصلی با دیافراگم متغیر و ارتقای پردازنده داخلی است که بهبود عملکرد کلی سیستم پردازشی می‌انجامد. البته مدل Galaxy S9 Plus مانند Note 8 از دوربین اصلی با لنزهای دوگانه بهره می‌برد و پیشرفته‌تر طراحی شده است.

همان‌طور که گفتیم، همه ویژگی‌های پرچم‌داران Galaxy S9 و S9 Plus در این ویدیو ذکر شده اما نکته جالب توجه اینجاست که به داک تازه Samsung Dex به شکل ویژه‌تری پرداخته شده است. این داک کاربر را قادر می‌سازد گوشی‌اش را به یک نمایشگر خارجی متصل و تجربه تازه‌ای از نمای دسکتاپ کسب کند. علاوه بر همه این موارد در ویدیوی تبلیغاتی اشاره شده است که گوشی‌های S9 و S9 Plus از امنیت بالایی برخوردارند و به همین خاطر مناسب کسب و کار هستند.

جالب است که کمتر از هر مورد دیگر به تجربه کاربر واقعی پرداخته شده و برای مثال از دوربین S9 سخنی گفته نشده است. همین موضوع باعث می‌شود حدس بزنیم کمپانی سامسونگ ویدیوهای تبلیغاتی دیگری هم تهیه کرده است و آن‌ها را احتمالا به تدریج منتشر می‌کند. احتمالا در خلال برگزاری رویداد آنپکد شاهد پخش این ویدیوهای تبلیغاتی مختلف خواهیم بود. دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus امروز رسما معرفی می‌شوند و از اواسط ماه مارس به بازار راه می‌یابند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ممل

۱۳۹۶/۱۲/۶
من خودمم هوادارسامسونگم ولی شمابدون اطلاعات ‌کافی ومدرک حرف میزنید...سایرکمپانی هاهم کمی ازسامسونگ ندارندوالآن رقابت بین شرکت های بزرگ دنیاخیلی نزدیک وتنگاتنگه همه ی شرکت هادرتلاشندازبهترین کیفیت ساخت،پردازنده،دوربین و...بهره ببرند،مگرکمپانی هواوی ازصفربه اینجانرسبده؟

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۶
خیلی گوشیه✌??
معتقدم بقیه کمپانی‌ها باید برن اظهارنامه انحلال پُر کنن