خانهاخبار
ثبت نام تجاری Boombox برای بلندگوهای گوشی Judy ال جی

ثبت نام تجاری Boombox برای بلندگوهای گوشی Judy ال جی

در شرایطی که همچنان احتمال توسعه پرچم‌دار بعدی ال جی از سری G در هاله‌ای از ابهام باقی مانده، این سازنده درخواست ثبت نام تجاری Boombox را تحویل مقامات مربوطه داده است. پیش از این گفته شده بود که این نام به بلندگوهای دوگانه در G7 تعلق دارد.
۱۳۹۶/۱۲/۶

کمپانی ال جی اوایل ماه فوریه جاری درخواست رسمی خود را برای ثبت نام تجاری LG Boombox Speaker ثبت کرد. کارشناسان معتقدند که این نام درواقع به یکی از ویژگی‌های نسل تازه و جانشین پرچم‌داران سری G این سازنده تعلق دارد. همان‌طور که می‌دانید، G6 سال گذشته معرفی و عرضه شد اما زمان معرفی G7 هنوز مشخص نیست. این گوشی در حال حاضر با نام رمز Judy شناخته و گفته می‌شود که از بلندگوهای دوگانه boombox بهره می‌برد. اسناد درخواست تازه ال جی با نام تجاری مشابه هم باعث شده است میزان صحت گزارش‌های قبلی افزایش یابد. کمپانی ال جی درخواست خود را در تاریخ 1 فوریه رسما تسلیم  Patent and Trademark Officeایالات متحده آمریکا کرد و 4 روز بعد هم آن را به Intellectual Property Office اتحادیه اروپا تحویل داد. البته این درخواست‌ها هنوز ترتیب اثر داده نشده و رسما به نام ال جی ثبت نشده‌اند اما زمان تحویل آن‌ها برای کسب حق امتیازشان در زمان لازم ظاهرا هماهنگ به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود که گوشی Judy در ماه ژوئن امسال رسما معرفی شود و درخواست‌های مذکور هم قطعا تا آن زمان به ثبت خواهند رسید.

image

 

گزارش شده است که جانشین گوشی G6 احتمالا تحت عنوان G7 معرفی نمی‌شود اما اطلاعات کاملی در این باره منتشر نشده است و هنوز مشخص نیست کمپانی ال جی قصد دارد نام پرچم‌دار بعدی خود را کاملا تغییر دهد یا تنها بخشی از آن را دستخوش تغییر کند. اگر قرار باشد تنها بخشی از نام پرچم‌دار بعدی سری G سازنده مذکور تغییر کند، احتمالا شاهد رونمایی از G9 خواهیم بود. گفته می‌شود که ال جی قصد دارد استراتژی نام گذاری پرچم‌داران بعدی خود را بر اساس پرچم‌داران تازه سامسونگ تنظیم کند تا گوشی‌هایش بتوانند با این محصولات سطح بالا رقابت کنند. همچنین شایعه شده است که این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد. همان‌طور که می‌دانید، این پردازنده در حال حاضر سطح بالاترین پردازنده کوالکام است که انتظار می‌رود اغلب گوشی‌های پرچم‌دار امسال به آن مجهز شوند. انتظار می‌رود پرچم‌دار تازه سری G ال جی همچنین حداقل 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد و از درگاه کارت حافظه جانبی microSD پشتیبانی کند. این گوشی احتمالا مانند نسل قبلی گواهی IP68 می‌گیرد و ممکن است یک گواهی ضدآب دیگر هم در سطح استانداردهای نظامی دریافت کند.

گوشی V30 ال جی سال گذشته با پنل نمایش POLED معرفی شد اما ایوان بلس، فاش کننده مشهور، گفته است که جانشین G6 این سازنده قرار است به صفحه نمایش 6.1 اینچی MLCD+ با قابلیت روشنایی صفحه در حد 800 نیت مجهز ‌شود.  البته پنل نمایش گوشی مذکور همچنان فول ویژن با نسبت تصویر 2 به 1 خواهد بود. نسل تازه گوشی‌های سری G همچنین دوربین اصلی با لنزهای دوگانه 16 مگا پیکسلی و دیافراگم 1.6 دارد و دوربین سلفی آن هم احتمالا 8 یا 12 مگا پیکسلی است. کمپانی ال جی قرار است گوشی پرچم‌دار تازه V30s را با پشتیبانی از هوش مصنوعی بهبود یافته در روزهای آینده در نمایشگاه بین المللی MWC 2018 رسما معرفی کند اما هنوز تاریخ مشخصی درباره رونمایی از نسخه تازه سری G در دسترس نیست.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

yashar2080

۱۳۹۶/۱۲/۶
همون بوم ساند اچ تی سی.....