خانهاخبار
تصویر زنده جعبه Galaxy S9 Plus با ذکر مشخصات کامل گوشی

تصویر زنده جعبه Galaxy S9 Plus با ذکر مشخصات کامل گوشی

دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 و S9 Plus فردا رسما معرفی خواهند شد. شب گذشته تصویر زنده از جعبه گوشی S9 Plus منتشر شد و برخی مشخصات کلیدی آن را فاش کرد.
۱۳۹۶/۱۲/۵

همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ قصد دارد دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus خود را فردا رسما معرفی کند. در کنار همه شایعه‌های منتشر شده در روزهای اخیر، تصویر تازه‌ای منسوب به جعبه گوشی Galaxy S9 Plus شب گذشته فاش شد. این تصویر زنده متعلق به نسخه 64 گیگابایتی از فبلت مذکور است و فهرستی از مشخصات آن در نمای پشتی به نمایش درآمده است.

با توجه به مندرجات روی جعبه می‌توان ادعا کرد که Galaxy S9 Plus صفحه نمایش 6.2 اینچی در حالت کلی دارد که اگر بخواهیم تنها ابعاد پنل نمایش آن را تا گوشه‌های خمیده‌اش در نظر بگیریم، 6.1 اینچی است. این صفحه نمایش از نوع Super AMOLED با کیفیت کواد اچ دی پلاس و نسبت نمایش 18.5:9 در نظر گرفته شده و طول آن 158 میلی متر است. فبلت مذکور به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه 12 مگا پیکسلی مجهز می‌شود که لنز اصلی آن از سرعت بالا، OIS و دیافراگم متغیر 1.5 تا 2.4 پشتیبانی می‌کند و لنز ثانویه آن هم از دیافراگم 2.4 و ویژگی OIS بهره می‌برد. دوربین فوق العاده باکیفیت S9 Plus نسبت به نسل قبلی بهبود یافته و امکان اعمال اسلو موشن را هم فراهم می‌آورد. در نمونه تصاویر فاش شده از دوربین این گوشی شاهد بودیم که لنزهای آن قادر هستند در نور بسیار کم هم تصاویر باکیفیتی ثبت کنند.

image

دوربین سلفی در حاشیه باریک بالای صفحه نمایش Galaxy S9 Plus تعبیه شده و از یک لنز 8 مگا پیکسلی بهره می‌برد. بلندگوهای دوگانه و همچنین هدفون این فبلت پرچم‌دار همچنان از نوع AKG هستند و تجربه صوتی بی‌نظیری را به دارندگان ارائه می‌کنند. S9 Plus همچنین گواهی IP68 دریافت کرده و در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. این پرچم‌‍دار تازه به ویژگی تشخیص عنبیه مجهز شده و حسگر اثرانگشت آن هم زیر لنزهای دوربین اصلی تعبیه شده است.

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، S9 Plus پیش رو 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از 6 گیگابایت حافظه رم برخوردار است. حدس می‌زنیم که این گوشی نسخه استاندارد S9 Plus باشد چراکه شایعه شده است نسخه سطح بالای آن 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

image

در فهرست مشخصات مندرج روی جعبه گوشی همچنین به ویژگی شارژ بی سیم اشاره شده است که پیش از این هم انتظار داشتیم با توجه به تکنولوژی موجود از آن بهره ببرد. همچنین گفته می‌شود که نمای ظاهری در دوگانه تازه سامسونگ تفاوت چندانی با نسل گذشته ندارد و تنها برخی موارد در طراحی آن بهبود یافته است. برای مثال، حاشیه بالا و پایین صفحه نمایش آن کمی باریک‌تر طراحی شده و موقعیت حسگر اثرانگشت آن هم تغییر یافته است. فلش LED دوگانه و حسگر ضربان قلب حالا به موقعیت پیشین حسگر اثرانگشت منتقل شده‌اند و طراحی پنل پشتی را در این دوگانه دستخوش تغییری اندک کرده‌اند.

دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus طبق روال گذشته از دو پردازنده مختلف قدرت می‌گیرند. نسخه آمریکایی این دوگانه به کوالکام اسنپ‌دراگون 845 مجهز می‌شود در حالی که نسخه جهانی آن از اگزینوس 9810 قدرت می‌گیرد. S9 همچنان 4 گیگابایت رم دارد اما S9 Plus پیشرفته‌تر طراحی شده است و از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد. این دو گوشی احتمالا از اواسط ماه مارس و به قیمت به ترتیب حدودا 850 و 1300 دلار روانه بازار خواهند شدو البته این قیمت‌ها تقریبی هستند و با توجه به بازار هدف و همچنین نسخه موردنظر متغیر خواهند بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۵
آماده میشیم برای معرفی بهترین گوشی سال

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۵
اولا تایید شده اس9 حدود 800 دلار و اس9 پلاس زیر 1000 دلار ولی باید توجه کنی که با این پول بهترین گوشی های سال 2018 رو میخری پیشرفت هاش رو هم 1000 بار واست توضیح دادم ولی خودت رو زدی به خواب خرگوشی به شخصه گوشی های هنگ تی سی رو مجانی هم بدن قبول نمیکنم

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۵
من حاضرم 1000 دلار به سامسونگ بدم چون بهترین برنده ولی هنگ تی سی رو مجانی هم بدن قبول نمیکنم :)))))))))))))

hanif

۱۳۹۶/۱۲/۵
6 تومن خوب میریم ایفون ایکس میگیریم !!!!!!!!!!!

cadillac

۱۳۹۶/۱۲/۵
1300 دلار بدی سامهنگی بخری !!