خانهاخبار
خرید بک لینک چیست؟

خرید بک لینک چیست؟

خرید بک لینک برای سایت ها انجام می شود و درواقع لینک فروشگاه یا لینک سایت شرکت یا وبلاگ شما ، با پرداخت پول در یک یا چند سایت قوی تر نمایش داده می شود.
۱۳۹۶/۱۲/۵

خرید بک لینک و خرید رپورتاژ با رونمایی الگوریتم های جدید 2018 گوگل شدت گرفته و همه ی مدیران سایت های موفق اینترنتی دست به کار شده اند.

اصلا خرید بک لینک چیست ؟

خرید بک لینک برای سایت ها انجام می شود و درواقع لینک فروشگاه یا لینک سایت شرکت یا وبلاگ شما ، با پرداخت پول در یک یا چند سایت قوی تر نمایش داده می شود .

تاثیر بک لینک :

وقتی از وب سایت های قوی بک لینک گرفتین ، گوگل به سایت شما اعتبار می دهد و در نتایج جستجو بالاتر از رقبا و در ابتدای نتایج نمایش می دهد . این اتفاق باعث می شود بازدید و وروی گوگل شما 10ها برابر شود .

image

بک لینک قوی چیست ؟

بک لینک ارزان قیمت ممکن نیست حتما قوی هم باشد و معمولا هر سایتی که قدرتمند باشد تعرفه ی تبلیغات بیشتری خواهد داشت ، البته خرید بک لینک ارزان ممکنه تاثیرگذار باشه ولی بهتره کنار بک لینک ارزان قیمت بک لینک قوی و دائمی هم داشته باشید .

خرید رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی به معنی این هست که یک خبر و یا یک مطلب آموزشی یا اطلاعیه در مورد خدمات یا سایت شما آماده می شود و داخل آن خبر رپورتاژ ، یکسری بک لینک نیز درج می شود ( چند کلمه کلیدی بک لینک می شود به سایت شما ) و خرید رپورتاژ آگهی در سایت های زیر مجموعه بکوریتی منتشر می شود .

image

خرید بک لینک | خرید رپورتاژ آگهی

در ادامه توضیحاتی در مورد چکونگی خرید بک لینک و خرید رپرتاژ را توضیح می دهیم ، با ما همراه باشید .

خرید بک لینک را از کجا شروع کنیم ؟

کافی هست وارد سایت بکوریتی شوید ، از قسمت ثبت نام به عضویت دائم بکوریتی در بیایید ( رایگان ) و سپس از منوی "خریداری بک لینک" << "خرید جدید" وب سایت های زیرمجموعه بکوریتی را مشاهده کنید ( امکان خرید بک لینک از حدود 200 سایت و 10000 وبلاگ ) و سایت های مورد نظر را برای تهیه بک لینک تیک بزنید و روی دکمه ی "ادامه" کلیک کنید و وارد مرحله بعدی شده و "عنوان بک لینک" و "لینک بک لینک" و تاریخ شروع نمایش بک لینک و همچنین اعتبار بک لینک (1ماه الی 12ماه ) را انتخاب کنید و تمام .

خرید رپورتاژ آگهی را از کجا شروع کنیم ؟

جهت خرید رپورتاژ کافی هست پس از ورود به سایت بکوریتی و پنل کاربری ، از منوی "خریداری رپرتاژ" << "خرید جدید" را کلیک کنید چند سایت جهت انتشار رپورتاژ آگهی را انتخاب کنید و دکمه "ادامه"را بزنید و سپس متن رپورتاژ آگهی را وارد کنید و بک لنیک های مورد نظر را لحاظ کنید ( مشاوره رایگان ) و رپورتاژ آگهی را ثبت کنید و منتظر انتشار بمانید . پس از انتشار روی هر یک ازسایت ها از شما تاییدیه گرفته می شود که رپورتاژ آگهی ها به تایید نهایی شما برسد .

image
 برای شروع خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی وارد https://backority.ir شده و پس از عضویت رایگان اقدام فرمایید .

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۱۲/۵
بک لینک واقعا برای پیشرفت سایت تاثیر داره ؟
من یه سایت شرکتی دارم اگه بخوام توی چند کلمه کلیدی توی گوگل اول باشم چقدر هزینش میشه ؟

رضایی

۱۳۹۶/۱۲/۵
بستگی به چیزی که در موردش بک لینک میگیری داره .. معمولا تا چندماه جایگاه اول گوگل میشی .. اما اگه افت کنی دیگه حذف نمییشی از نتایج و میشی جایگاه 2 گوگل .. یعنی لینک 2 یا 3 و.. و باز اگه نیاز دیدی یکم مانی تزریق می کنی میای بالاتر.. انقدر اون لینک 1 گوگل سودآوره که خیلی ها اینکارو میکنن جایی هم مشخص نیست

سوری

۱۳۹۶/۱۲/۵
با یک بار بک لینک گرفتم جواب می گیریم یا چندین بار باید باشه؟