خانهاخبار
اطلاعات جدید از حافظه داخلی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ

اطلاعات جدید از حافظه داخلی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ

اطلاعات تازه منتشر شده به پشتیبانی Galaxy S9 از کارت حافظه 2 ترابایتی اشاره دارد؛ ضمن اینکه مدل Plus با حداکثر 256 گیگابایت حافظه وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۶/۱۲/۵

براساس یک گزارش جدید، پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ از کارت‌های حافظه میکرو SD با دو ترابایت فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی خواهند کرد. از آنجایی‌که دسترسی به حافظه‌های میکرو SD با دو ترابایت حافظه ممکن نیست، سامسونگ تصمیمی برای تبلیغ این موضوع ندارد؛ در حال‌حاضر، شرکت SanDisk کارت‌های حافظه microSDXC UHS-I را با 400 گیگابایت ظرفیت به قیمت 250 دلار عرضه می‌کند. ضمن اینکه کارت‌های حافظه یکپارچه 512 گیگابایتی تا پایان ماه فوریه با قیمت نامشخص وارد بازار خواهند شد. به همین جهت، فاصله زیادی تا زمان ارائه کارت‌های حافظه 2 ترابایتی باقی مانده است.

جدا از این موضوع، مدتی پیش اعلام شد که نسخه پایه گوشی‌های Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با 64 گیگابایت حافظه به بازار عرضه خواهد شد. گمان می‌رود مدل Plus در یک نسخه دیگر با 256 گیگابایت حافظه به بازار عرضه شود؛ این مدل، اخیراً در یک مرکز در کُره جنوبی فاش شده است که گوشی‌های هوشمند گمشده را لیست می‌کند! با این‌حال، مشخص نیست آیا مد‌ل‌ دیگری از این فبلت 6.2 اینچی با 128 گیگابایت حافظه معرفی خواهد شد یا خیر.

image

پیش‌تر گمان می‌رفت پرچم‌داران Galaxy S9 در دو مدل با 64 و 128 گیگابایت حافظه و مدل Plus در دو نسخه با 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه عرضه شوند. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد تنوع نسخه‌های پرچم‌داران 2018 سامسونگ کم‌تر از انتظار خواهد بود. سال گذشته نیز، مدل پایه Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus با 64 گیگایایت حافظه عرضه شده بود؛ هرچند، مدتی بعد نسخه جدیدی از مدل «پلاس» با 128 گیگابایت حافظه با قیمت 1000 دلار عرضه شد.

با وجود عدم افزایش فضای ذخیره‌سازی، Galaxy S9 Plus به دو گیگابایت حافظه رم بیشتر نسبت به نسل قبل مجهز خواهد بود؛ با این وجود، مدل 5.8 اینچی از چهار گیگابایت رم استفاده می‌کند.

از دیگر تفاوت‌ها میان پرچم‌داران جدید کُره‌ای‌ها، باید به بخش عکاسی اشاره کرد؛ سامسونگ مدل «پلاس» پرچم‌دار جدید خود را به دوربین دوگانه مجهز خواهد کرد که دوربین دوگانه، چینش عمودی دارد. گفته می‌شود گلکسی اس 9 فاقد دوربین دوگانه بوده و به یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز F1.5 مجهز شده است. با وجود عرضه Galaxy S9 Plus با دوربین دوگانه، این مدل اولین گوشی سامسونگ نیست که از دوربین دوتایی استفاه می‌کند؛ احتمالاً به‌خاطر دارید فبلت گلکسی نوت 8 در ماه سپتامبر با دوربین دوگانه معرفی شده بود و به دنبال آن نیز، تعدادی میان‌رده از سری Galaxy J با دو دوربین در پنل پشتی به بازار عرضه شد.

 Galaxy S9 به نمایشگر 5.8 اینچی مجهز خواهد شد؛ نسخه Plus نیز با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی ارائه می‌شود. رزولوشن صفحه‌نمایش در هر دو مدل، QHD+ خواهد بود و نوع پنل نمایشگر آن‌ها، Super AMOLED است. تراشه اگزینوس 9810 به نسخه‎هایی که در خارج از آمریکا و چین عرضه می‌شوند؛ قدرت خواهد داد و در این دو کشور، نسخه‌های مجهز به اسنپدراگون 845 کوالکام به فروش می‌رسد. پردازنده اختصاصی سامسونگ شامل چهار هسته اگزینوس M3 و چهار هسته Cortex A55 خواهد بود. اسنپدراگون 845 کوالکام نیز مانند نسل قبل، از فرآیند ساخت 10 نانومتری استفاده می‌کند و هشت هسته پردازشی دارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)