خانهاخبار
انتشار تصاویر P20 هوآوی در پایگاه TENAA

انتشار تصاویر P20 هوآوی در پایگاه TENAA

در ادامه انتشار تصاویر و خبرهای مختلف درباره سری P20 هوآوی حالا شاهد انتشار برخی تصاویر تازه منسوب به P20 در پایگاه رگولاتوری TENAA هستیم. مشخصات فنی این گوشی هنوز منتشر نشده است.
۱۳۹۶/۱۲/۴

چندی پیش شایعه شد که اسم رمز پرچم‌دار P20 هوآوی Emily است. روز گذشته شاهد انتشار اسناد مجوز TENAA برای دو گوشی با شناسه‌های EML-TL00 و EML-AL00 در پایگاه آژانس رگولاتوری مذکور بودیم که حدس می‌زنیم به دو نسخه متفاوت از گوشی P20 متعلق باشند. البته تصویر مشخصی به همراه این اسناد منتشر نشده است اما تصاویر دیگری از آن مدت‌ها پیش روی وب‌سایت TENAA قرار گرفته بود.

در این تصاویر منسوب به P20 شاهد یک گوشی آبی با بدنه فلزی هستیم که از طراحی بدون حاشیه در پنل جلو بهره می‌برد اما دکمه فیزیکی آن حذف نشده است. نکته جالب توجه دیگر در این تصاویر، احتمال طراحی حاشیه بالای صفحه به شکل بریدگی موجود در آیفون 10 اپل است که بارها در شایعه‌های قبلی به آن پرداخته شده بود و مدتی هم تصور می‌کردیم که منتفی شده است. حسگر اثرانگشت در پنل پشتی دیده نمی‌شود و به همین خاطر حدس می‌زنیم که همچنان در دکمه فیزیکی خانه تعبیه شده باشد. از طرفی حسگرهای متعددی از جمله دوربین سلفی در حاشیه بالای پنل نمایش P20 دیده می‌شوند.

هیچ دکمه فیزیکی در کناره سمت چپ گوشی دیده نمی‌شود در حالی که دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا و پاور در کناره سمت راست تعبیه شده‌اند. در کناره‌های پنل پشتی هم شاهد طراحی خمیده و مدرن هستیم و لنزهای دوگانه دوربین اصلی آن هم به صورت عمودی چینش شده‌اند. این لنزها از نوع Leica هستند و فلش LED هم آن‌ها را همراهی می‌کند. نکته جالب توجه دیگر در طراحی P20 هوآوی لوگوی برند آن است که به صورت عمودی و در گوشه پایین سمت چپ پنل پشتی طراحی شده است.

این تصاویر نسبت به تصاویر زنده پروتوتایپی که روز گذشته منتشر شد، کاملا متفاوت به نظر می‌رسند. همین موضوع اشاره می‌کند که ممکن است چند پروتوتایپ مختلف از گوشی P20 هوآوی تولید شده باشد. از طرفی تصاویری که در پایگاه آژانس رگولاتوری TENAA منتشر می‌شوند از صحت بیشتری برخوردارند و احتمالا نشان دهنده طراحی نهایی گوشی مذکور هستند.

این تصاویر منتشر شده تازه شبیه تصاویر و الگوی طراحی گوشی P20 Lite از این سری به نظر می‌رسند که چندی پیش در پایگاه کمیسیون ارتباطات آمریکا (FCC) دیده شد. بدین ترتیب همه گوشی‌های سری P20 هوآوی ممکن است بریدگی حاشیه در پنل نمایش داشته باشند و دوربین دوگانه اصلی‌شان هم به صورت عمودی چینش شود. انتظار می‌رود که مشخصات گوشی P20 به زودی توسط TENAA منتشر شود و ما هم بتوانیم فهرست کامل مشخصات و تصاویر دو نسخه EML-TL00 و EML-AL00 را مشاهده و بررسی کنیم. این دو گوشی قرار است فروردین سال آینده رسما معرفی شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)