خانهاخبار
تصاویر 3 بعدی از پرچم‌دار Xperia XZ2 Compact سونی

تصاویر 3 بعدی از پرچم‌دار Xperia XZ2 Compact سونی

سونی قصد دارد چند گوشی مختلف را در نمایشگاه MWC 2018 اسپانیا معرفی کند و حدس می‌زنیم که هفته آینده شاهد رونمایی از Xperia XZ2 و XZ2 Compact باشیم. تصاویر رندر شده سه بعدی تازه‌ای منسوب به مدل Compact منتشر شده است.
۱۳۹۶/۱۲/۴

چند روز پیش شاهد انتشار تصویر زنده از پروتوتایپ گوشی Xperia XZ2 Compact سونی در فضای وب بودیم. این تصویر و خبر مربوط به آن توانست در مدت زمان کوتاهی در سرتاسر خبرگزاری‌‌ها منتشر شود و توجه بسیاری را به خود جلب کند. البته این تصویر نشان دهنده طراحی نهایی گوشی مذکور نبود و برای دیدن مدل نهایی باید همچنان چند روز دیگر هم منتظر بمانیم. حالا تصاویر رندر شده سه بعدی منسوب به این گوشی منتشر شده‌اند تا ابعاد و طراحی ظاهری آن را بهتر از تصاویر قبلی به نمایش بگذارند. این تصاویر توسط چند طراح خلاق و علاقه‌مند به محصولات سونی تهیه شده‌اند و رسیم نیستند. به همین خاطر ممکن است در برخی موارد با نمونه واقعی متفاوت باشند اما دیدنشان خالی از لطف نیست.

با توجه به شایعه‌های قبلی باید بگوییم این گوشی به صفحه نمایش HDR با نسبت تصویر 18:9 مجهز می‌شود و جک هدفون 3.5 میلی متری هم از طراحی آن حذف شده است. سونی تلاش کرده است پرچم‌داران تازه خود را با توجه به ترند محبوب بدون حاشیه طراحی کند و به همین خاطر حسگر اثرانگشت آن‌ها از پنل جلو به پنل پشتی منتقل می‌شود.

صفحه نمایش Xperia XZ2 Compact 5.0 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس است و از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد. این گوشی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و شاسی آن علی رغم مجهز شدن به صفحه نمایش 5.0 اینچی بسیار شبیه Xperia Compact 4.6 اینچی به نظر می‌رسد. پیش بینی می‌شود که پرچم‌دار مذکور در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 بارسلون اسپانیا معرفی شود و اوایل ماه مارس به قیمت 740 دلار به بازار راه یابد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۴
خیلی حاشیه داره☠??