خانهاخبار
پرچم‌دار Galaxy S9 بهترین جایگزین برای Galaxy S7 و S7 Edge

پرچم‌دار Galaxy S9 بهترین جایگزین برای Galaxy S7 و S7 Edge

تا چند روز دیگر رسما شاهد رونمایی از دوگانه پرچم‌دار تازه سامسونگ خواهیم بود. گزارش تازه‌ای در این باره منتشر شده که ادعا می‌کند سامسونگ بهتر است کمپین‌های تبلیغاتی Galaxy S9 را با هدف جذب دارندگان گوشی‌های 2016 و پیش از آن برگزار کند.
۱۳۹۶/۱۲/۴

تحلیل‌گران IHS Markit هفته گذشته در یادداشتی اعلام کردند که کمپانی سامسونگ باید تلاش‌های خود را در زمینه بازاریابی و جذب مشتری برای خرید دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 و S9 Plus روی دارندگان گوشی‌های Galaxy S7 Edge، Galaxy S7 و همچنین سایر پرچم‌داران پیش از سال 2017 متمرکز کند. مؤسسه تحقیقاتی HIS Mrkit معتقد است در حالی که  انتظار می‌رود دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus پیشرفته‌ترین گوشی‌های سطح بالای سامسونگ باشند و از تازه‌ترین تکنولوژی‌های توسعه یافته این غول تکنولوژی بهره ببرند، سازنده مذکور همچنان قادر نخواهد بود دارندگان Galaxy S8 و S8 Plus را توجیه کند که باید گوشی‌هایشان را به دوگانه نسل تازه ارتقا دهند. از طرف دیگر گوشی‌های Galaxy S9 باید مستقیما با گوشی‌های دیگر سامسونگ که حداقل دو سال از عمرشان می‌گذرد مقایسه شوند؛ چراکه دارندگان این گوشی‌ها بیش از سایرین علاقه‌مند هستند دستگاه‌های هوشمند همراهشان را ارتقا دهند و مجاب کردنشان هم کار ساده‌تری به نظر می‌رسد. دوگانه S9 و S9 Plus نسبت به نسل‌های قدیمی‌تر از مشخصات فنی و طراحی ظاهری فوق العاده‌ای بهره می‌برند و به همین خاطر پیش بینی می‌شود که دارندگان گوشی‌های مذکور تمایل بیشتری به خرید پرچم‌داران تازه نشان دهند.

image

بر اساس آمار کمپانی سامسونگ، گوشی‌های Galaxy S7 وGalaxy S7 Edge علی رغم عرضه از سال 2016 همچنان در ردیف محبوب‌ترین پرچم‌داران قدیمی این غول تکنولوژی قرار دارند. ایان فاگ، مدیر ارشد بخش موبایل مؤسسه IHS، گفته است که کمپانی سامسونگ باید ابتدا به بیان تفاوت‌های دوگانه Galaxy S9 و سایر پرچم‌داران رقیب ازجمله آیفون‌های اپل بپردازد و صراحتا به صفحه نمایش اینفینیتی و توانایی‌های فوق العاده و بهبودیافته دوربین در آن‌ها اشاره کند. از همان ابتدای امر هم روشن بود که سامسونگ قصد ندارد با معرفی دوگانه Galaxy S9 بازار Galaxy S8 را مورد هدف بگیرد چراکه بارها در گزارش‌های مختلف گفته شد این دو پرچم‌دار تازه تا حدودی شبیه نسل قبلی هستند و تنها در برخی موارد نسبت به آن‌ها ارتقا یافته‌اند. درواقع نمای ظاهری در طراحی هر دو گوشی Galaxy S9 و S9 Plus تقریبا شبیه Galaxy S8 و S8 Plus به نظر می‌رسد. بدین ترتیب پرچم‌داران تازه سامسونگ از نسبت نمایش 18.5:9 و وضوح تصویر کواد اچ دی پلاس بهره می‌برند لبه‌های پنل‌شان هم خمیده طراحی می‌شود. از طرفی انتظار می‌رود که Galaxy S9 همچنان مانند نسل گذشته 4 گیگابایت رم داشته باشد و دوربین اصلی‌اش هم به یک لنز 12 مگا پیکسلی مجهز شود. البته گفته می‌شود که دیافراگم این لنز متغیر است و می‌تواند تجربه‌ای شبیه Bokeh Effect ارائه کند. از طرف دیگر Galaxy S9 Plus با S9 و همچنین نسل گذشته خود متفاوت طراحی شده است و از دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و دیافراگم متغیر پشتیبانی می‌کند تا تجربه کاربر را از عکاسی و تصویربرداری به سطح حرفه‌ای ارتقا دهد. این مدل پنل نمایش 6.2 اینچی با کیفیت کواد اچ دی پلاس دارد و از صفحه اینفینیتی بهره می‌برد. لنزهای دوربین اصلی گوشی مذکور هم 12 مگا پیکسلی هستند و حسگر اثرانگشت آن مانند مدل کوچک‌تر به زیر ماژول دوربین انتقال یافته است تا احتمال لمس سهوی دوربین را کاهش دهد. این گوشی‌ها قرار است 25 فوریه (6 اسفند) رسما در خلال رویداد آنپکد توسط سامسونگ معرفی شوند و از نیمه ماه مارس هم به بازار راه یابند. پیش بینی می‌شود که نسخه استاندارد S9 حدودا 800 دلار قیمت‌گذاری شود و نسخه سطح بالای S9 Plus هم با 6 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی 1390 دلار قیمت داشته باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

علی

۱۳۹۷/۲/۱۶
اس7 ادج تا جایی که برام بمونه ازش استفاده میکنم تکه واقعا بهترین گوشی تو زمان خودش الانم چیزی کم نداره از نظر من من نزدیک 2ساله دارمش حرف نداره

Sahand

۱۳۹۷/۱/۲۷
من خودم s7 edge دارم خیلی هم راضی هستم و تا s10 بیاد و قیمت کاهش چشم گیری داشته باشه تمام نیاز های من برآورده میکنه

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۴
نسبت به نسلهای قبل از طراحی فوق العاده و متفاوت بهره میبرد؟؟؟؟؟!!!!!!
الحق و النصاف ادمیزاد اگه از خوندن مطالبتون شاخ در بیاره رواست

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۴
اتفاقاً دارندگانِ s8 بیشتر عطش دارن، به قول گفتنی میگه از نخورده بگیر بده به خورده!