خانهاخبار
عرضه نسل جدید iPhone SE اپل با صفحه‌نمایش 4.2 اینچی در اواخر بهار

عرضه نسل جدید iPhone SE اپل با صفحه‌نمایش 4.2 اینچی در اواخر بهار

با توجه به گزارش جدید، گمان می‌رود آیفون 4 اینچی 2018 اپل به نمایشگر بزرگ‌تری در مقایسه با نسل قبل مجهز شده باشد؛ ضمن اینکه پردازنده آن ارتقا پیدا کند.
۱۳۹۶/۱۲/۴

تاکنون، شایعات مختلفی پیرامون نسل جدید آیفون 4 اینچی اپل منتشر شده است و انتظار داریم این گوشی با نام iPhone SE 2 در اواخر امسال عرضه شود. یک گزارش جدید توسط زنجیره تأمین قطعه برای آیفون‌های اپل منتشر شده است که در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این مدل و زمان عرضه آن، جزئیاتی را ارائه می‌دهد.

اول از همه، ادعا می‌شود که آیفون SE جدید اپل هیچ شباهتی به iPhone X ندارد؛ به همین جهت، فاقد بریدگی در بالای نمایشگر است و طراحی کلاسیک نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. این ادعا با توجه به اینکه iPhone SE 2 به عنوان یک گوشی میان‌رده توسط اپل عرضه می‌شود، منطقی است. گفته می‌شود آیفون 4 اینچی جدید اپل، بدنه فلزی خواهد داشت و در بالا و پایین نمایشگر آن، حاشیه وجود دارد؛ ضمن اینکه دکمه‌ی Home در پنل جلوی گوشی جای گرفته است.

با این‌حال، کوپرتینویی‌ها آیفون جدید خود را به نمایشگر 4.2 اینچی مجهز کرده‌اند؛ البته این موضوع باعث خواهد شد تا آیفون 4 اینچی اپل، ابعاد بزرگ‌تری نسبت به نسل قبل داشته باشد اما در صورتی‌که حاشیه‌های اطراف نمایشگر باریک‌تر شده باشند، بعید نیست نسل جدید آیفون SE اپل با ابعادی مشابه با نسل قبل عرضه شود.

image

کوپرتیتنویی‌ها ظاهراً درنظر دارند تا مشخصات سخت‌افزاری آیفون جدید خود را بهبود دهند؛ نسل قبل، مدت‌هاست که از نظر سخت‌افزاری قدیمی شده و عرضه یک مدل جدید با مشخصات به‌روز انتظار می‌رود. براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، iPhone SE 2 به تراشه A10 Fusion مجهز خواهد شد؛ با این‌حال، همچنان از دو گیگابایت رم استفاده می‌کند. باید اشاره کرد که نسل فعلی iPhone SE از تراشه Apple A9 (تراشه مورد استفاده در آیفون 6s و آیفون 6s Plus) بهره می‌گیرد 

برخلاف مدل اول iPhone SE که با 16 و 64 گیگابایت حافظه عرضه شده بود و سال بعد با دو برابر حافظه بیشتر به‌روزرسانی شد، نسل جدید با 32 یا 128 گیگابایت حافظه قابل خریداری است. عرضه این مدل با دو گیگابایت رم قابل انتظار است زیرا حتی iPhone 8 که قیمت بالایی دارد، به دو گیگابایت رم مجهز شده است.

ادعا می‌شود که آیفون 4 اینچی جدید اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) در ماه ژوئن معرفی خواهد شد؛ احتمال عرضه این مدل در بهار پایین نیست اما کوپرتینویی‌ها از زمان آیفون 4، هیچ‌یک از گوشی‌های هوشمند جدید خود را در کنفرانس WWDC ارائه نداده‌اند. اگر رویه گذاشته تکرار شود، بعید نیست نسل جدید iPhone SE در یک رویداد خبری در ماه مارس معرفی شود.

در حال‌حاضر، مشخص نیست اطلاعات منتشر شده تا چه اندازه صحت دارند؛ به همین جهت، باید با دیده شک و تردید به آن‌ نگاه کنید. پیش‌تر اعلام شده بود آیفون 4 اینچی جدید اپل در هند تولید خواهد شد تا هزینه نهایی آن، پایین بماند. iPhone SE 2  توسط شرکت تایوانی Wistron در کارخانه‌ای  در بنگلور، هند مونتاژ خواهد شد؛ آیفون‎های SE فعلی اپل نیز در همین کارخانه برای عرضه به بازار آماده می‌‏شوند.

شما جی‌اس‌امی‌ها، چه انتظاراتی از آیفون SE جدید اپل دارید؟ در صورت عرضه این مدل، آیا آن‌‍ را خریداری خواهید کرد؟

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ho3in

۱۳۹۶/۱۲/۶
داداش اینا خودشون هم نمیدونن هر خبری که بگن اینجا هم میگن والا خودشونم موندن چکار کنن

iPhone SE

۱۳۹۶/۱۲/۵
سلام خدمت دوستان عزیز جی اس ام
راستش من اینقد تو سایت شما خوندم آیفون SE جدید میاد بعد چند روز بعدش خوندم آیفون SE جدید نمیاد ها که موندم کدوم خبرتون صحت داره!
لطفا اگه خبرهایی که میذارید موثقه و حتمیه اونو قرار بدید با ذکر منبع اینجوری میفهمیم بالاخره یه گوشی قراره بیاد یا نیاد!
یه روز میگید میاد
دو روز دیگه میگید منتظر نباشید نمیاد
ما هم که آخرش نفهمیدیم میاد یا نمیاد؟
مچکر.