خانهاخبار
میان رده Enjoy 8 هوآوی با 4 دوربین در راه است

میان رده Enjoy 8 هوآوی با 4 دوربین در راه است

روز گذشته شاهد انتشار خبر صدور مجوز TENAA برای دو گوشی ظاهرا میان رده از Huawei و Honor بودیم. میان رده تازه Huawei در دو نسخه با حافظه رم مختلف معرفی می‌شود اما زمان معرفی آن هنوز مشخص نیست.
۱۳۹۶/۱۲/۴

دو گوشی هوشمند هوآوی با شناسه‌های LDN-TL10 و LDN-TL20 اخیرا از آژانس رگولاتوری TENAA مجوز دریافت کرده‌اند. به نظر می‌رسد که این شناسه‌ها به دو نسخه از یک گوشی با کانفیگ رم و حافظه داخلی مختلف متعلق باشند. همچنین حدس می‌زنیم که گوشی مورد بحث Honor Enjoy 8 یا Huawei Y5 (2018) باشد.

بر اساس اطلاعات درج شده در فهرست پایگاه TENAA، گوشی مذکور در ابعاد 158.3 × 76.7 × 7.8 میلی متر ساخته می‌شود و 155 گرم وزن دارد. در تصاویر زنده آن هم شاهد هستیم که شاسی آن ظاهرا از جنس فلز طراحی شده و قرار است در رنگ‌های آبی، طلایی، مشکی و رزگلد به بازار راه یابد. حسگر اثرانگشت آن در پنل پشتی تعبیه شده است و از نظر طراحی ظاهری هم بسیار شبیه گوشی دیگری موسوم به Honor 7C به نظر می‌رسد که روز گذشته از TENAA مجوز دریافت کرد.

گوشی Enjoy 8 صفحه نمایش 5.99 اینچی اچ دی پلاس با وضوح تصویر 720 در 1440 دارد و به یک پردازنده 8 هسته‌ای با قدرت 1.4 گیگاهرتز مجهز شده است. نسخه LDN-TL10 آن 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد در حالی که نسخه دیگرش از 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. هر دو نسخه از کارت حافظه جانبی microSD پشتیبانی می‌کنند و ظرفیت باتری‌شان هم 2900 میلی آمپر ساعت گزارش شده است.

در تصاویر منتشر شده توسط آژانس TENAA شاهد هستیم که تنها نسخه LDN-TL10 این گوشی‌ از دوربین سلفی با لنزهای دوگانه بهره می‌برد. دوربین سلفی این نسخه‌ها لنز 8 مگا پیکسلی دارد و لنزهای دوربین دوگانه‌شان هم 13 و 20 اعلام شده است. سیستم عامل اندروید اوریو نسخه 8.0 هم به عنوان سیستم عامل پیش فرض نسخه‌های مذکور در فهرست درج شده است.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت، تاریخ نهایی معرفی و همچنین عرضه این گوشی در دسترس نیست اما پیش بینی می‌شود که در نیمه اول سال 2018 شاهد رونمایی از Enjoy 8 باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امیر

۱۳۹۶/۱۲/۴
قاب پشتش اگه به جای سنسور اثر انگشتی که داره یه سیب بزارن میشه شبیه آیفون
ولی بنظرم باید کیفیت ساخت خوبی داشته باشه

mr305

۱۳۹۶/۱۲/۴
جدیده شک نکنین میتونه عالی باشه