خانهاخبار
صدور مجوز TENAA برای میان رده Honor 7C با 3 گیگابایت رم

صدور مجوز TENAA برای میان رده Honor 7C با 3 گیگابایت رم

آنر برند زیرمجموعه کمپانی هوآوی است که گوشی‌های هوشمند مدرن با طراحی ظاهری زیبا تولید می‌کند. یک گوشی تازه با مشخصات میان رده از این برند در پایگاه TENAA دیده شده و مشخصاتش هم فاش شده است. گوشی مذکور احتمالا Honor 7C نام‌گذاری می‌شود.
۱۳۹۶/۱۲/۵

یکی از گوشی‌های تازه برند آنر به نام Honor 7C روز گذشته مجوز TENAA دریافت کرد و برخی مشخصاتش به همراه تصاویر زنده آن در پایگاه اینترنتی آژانس رگولاتوری چین منتشر شد. گوشی Honor 6C سال گذشته در ماه آوریل رسما معرفی شد در حالی که نسخه Honor 6C Pro آن در ماه اکتبر به بازار راه یافت. حالا نسل تازه این سری یا همان Honor 7C با شناسه LND-TL30 در پایگاه TENAA دیده شده است و به نظر می‌رسد که از جنس فلز طراحی شده باشد. این گوشی تازه همچنین از نظر طراحی ظاهری پنل جلو شبیه Honor 7X به نظر می‌رسد. لوگوی برند Honor در حاشیه پایین پنل آن دیده می‌شود و ضخامت حاشیه‌های آن هم کمتر شده است.

دکمه‌ پاور / قفل صفحه و همچنین دکمه‌های تنظیم صدا در کناره سمت راست بدنه تعبیه شده‌اند و درگاه سیم‌کارتش هم در کناره سمت چپ تعبیه شده است. حسگر اثرانگشت این گوشی در پنل پشتی قرار گرفته و به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه مجهز شده است. آژانس رگولاتوری TENAA همچنین فهرستی از مشخصات گوشی Honor 7C منتشر کرده است که در آن شاهد هستیم این گوشی صفحه نمایش 5.99 اینچی اچ دی پلاس با وضوح تصویر 1440 در 720 دارد و در یک نسخه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی معرفی می‌شود که می‌توانید آن را به کمک کارت حافظه جانبی microSD تا 256 گیگابایت ارتقا دهید. البته در حال حاضر مشخص نیست که درگاه مجزایی برای کارت حافظه آن در نظر گرفته شده است یا از درگاه هیبریدی بهره می‌برد. سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو به همراه پوسته اختصاصی Emotion UI 8.0 به صورت پیش فرض روی گوشی مذکور نصب می‌شود و لنزهای دوربین اصلی آن هم 13 و 2 مگا پیکسلی هستند. فهرست TENAA درباره Honor 7C همچنین اشاره می‌کند که حسگر سلفی آن یک لنز 8 مگا پیکسلی دارد اما با توجه به تصویر آن در نمای روبرو حدس می‌زنیم ماژول دوربین سلفی آن دوگانه باشد.

ظرفیت باتری غیرقابل تعویض این گوشی 2900 میلی آمپر ساعت گزارش شده است و از TD-LTE و FDD-LTE هم پشتیبانی می‌کند. گوشی Honor 7C در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی روانه بازار می‌شود ابعادش هم 158.3 × 76.7 × 7.8 میلی متر است. این دستگاه هوشمند تازه 164 گرم وزن دارد و هنوز مشخص نیست دقیقا چه زمانی رسما معرفی می‌شود. البته حدس می‌زنیم آنر در نیمه اول سال جاری میلادی از آن پرده بردارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)