خانهاخبار
زمان عرضه پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ

زمان عرضه پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ

جزئیات ارائه شده پیرامون زمان عرضه پرچم‌داران جدید سامسونگ، حاکی از ارائه آن‌ها به بازار تا پیش از فروردین 97 است. احتمالاً قیمت مدل پایه Galaxy S9 با 64 گیگابایت حافظه، مشابه با نسل قبل باشد.
۱۳۹۶/۱۲/۴

تنها تا سه روز دیگر از گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به صورت رسمی رونمایی خواهد شد؛ همین موضوع باعث شده است تا حجم شایعات در طی چند هفته اخیر شدت بگیرد. مدتی پیش اعلام شد که پرچم‌داران 2018 سامسونگ پس از معرفی رسمی، برای پیش‌خرید ارائه خواهند شد؛ ضمن اینکه عرضه رسمی آن‌ها از تاریخ 8 مارس آغاز می‌شود.

به‌تازگی نیز، گزارش‌های قبلی تکذیب شده و ادعا می‌شود که عرضه جهانی پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در تاریخ 16 مارس (25 اسفند) آغاز خواهد شد. با این‌حال، افرادی که گوشی جدید سامسونگ را در بازه زمانی مشخص که از 28 فوریه آغاز خواهد شد، پیش‌خرید کنند؛ در تاریخ 9 الی 15 مارس (18 اسفند تا 24 اسفند) سفارش خود را دریافت خواهند کرد.

image

براساس ادعای یک مقام رسمی سامسونگ که نخواسته نامش فاش شود، جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus به جای ارائه طراحی جدید بر بهبود تجربه کاربر تمرکز کرده است؛ در ادامه نیز اعلام شده است که زمان عرضه و قیمت پرچم‌داران 2018 این شرکت به دنبال رونمایی رسمی آن‌ها در تاریخ 25 فوریه در مراسم Unpacekd 2018 اعلام خواهد شد. 

بسیاری مدعی هستند که تغییرات اعمال شده در دوربین از جمله استفاده از سنسور با دهانه لنزی متغیر F1.5 و 2.4، باعث خواهد شد تا Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به گران‌قیمت‌ترین اعضای سری Galaxy S تبدیل شوند؛ البته در صورتی‌که از نسخه‌های خاص پیشین پرچم‌داران سامسونگ صرف‌نظر کنید. به همین جهت برخی مدعی هستند که مدل پایه پرچم‌دار 5.8 اینچی سامسونگ با 64 گیگابایت حافظه به قیمت 850 دلار عرضه خواهد شد؛ در همین حال، یک منبع ناشناس فاش کرده است که این گوشی با قیمت 750 دلار توسط اپراتور AT&T به فروش خواهد رسید. نسخه تحت‌قرارداد Galaxy S8 نیز توسط اپراتورAT&T و T-Mobile با قیمت مشابه یعنی 750 دلار عرضه شده بود؛ هرچند، نسخه Unlock پرچم‌دار گلکسی اس 8 سامسونگ با قیمت 720 دلار به فروش رسید.

جدا از مدل پایه، گمان می‌رود پرچم‌داران سامسونگ حداقل در یک نسخه دیگر عرضه شوند؛ البته بعید نیست Galaxy S9 تنها با 64 گیگابایت حافظه قابل خریداری باشد و کاربران بتوانند مدل Plus را با 128 یا 256 گیگابایت حافظه خریداری کنند. به تبع، این مدل‌ها قیمت بالاتری نسبت به نسخه پایه با 64 گیگابایت حافظه خواهند داشت. انتظار داریم تمامی مدل‌ها با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD ارائه شوند؛ اسلات کارت حافظه با اسلات سیم‌کارت مشترک بوده و کاربران را به استفاده از دو سیم‌کارت یا یک سیم‌کارت و یک کارت حافظه مجاب می‌کند.

image

لازم به‌ذکر است که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در دو مدل با تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد شد؛ مدل‌های مجهز به اسنپدراگون در ایالات متحده عرضه می‌شوند و مدل‌هایی که در اروپا و کشورمان به فروش خواهد رسید، از پردازنده اگزینوس 9810 استفاده می‌کنند. مدل Plus به دوربین دوگانه شده است تا اولین گوشی سامسونگ از سری Galaxy S با دوربین دوگانه لقب بگیرد؛ در حالی‌که مدل 5.8 اینچی فاقد دوربیند دوتایی بوده و یک سنسور 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن گنجانده شده است. علاوه‌براین، مدل بزرگ‌تر حافظه رم بالاتری خواهد داشت؛ انتظار داریم جانشین Galaxy S8 Plus با شش گیگابایت رم عرضه شود. در مقابل، Galaxy S9 مانند نسل قبل با چهار گیگابایت رم همراه شده است و به همین جهت، احتمالاً عملکرد ضعیف‌تری را در بخش «مالتی‌تسکینگ» نسبت به مدل Plus ارائه خواهد داد.

پرچم‌داران جدید سامسونگ در چهار رنگ مشکی، خاکستری، آبی مرجانی و ارغوانی به بازار عرضه خواهند شد؛ مدل‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام نیز به رنگ Lilac Purple ارائه می‌شوند. با این‌حال، ممکن است در برخی از بازارها، تعدادی از رنگ‌های Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus قابل خریداری نباشد. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Saeed

۱۳۹۶/۱۲/۴
اولش ارزش خرید نداره چون ارزون میشه