خانهاخبار
گلکسی اس 9 در تصاویر واقعی فاش شد

گلکسی اس 9 در تصاویر واقعی فاش شد

تصاویر واقعی پرچم‌دار 2018 سامسونگ منتشر شده است که طراحی نهایی گلکسی اس 9 را فاش می‌کند؛ این مدل به یک دوربین در پنل پشتی مجهز خواهد بود.
۱۳۹۶/۱۲/۳

به‌تازگی دو تصویر واقعی که گمان می‌رود به گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 مربوط باشد، در فیس‌بوک فاش شده است؛ به‌نظر می‌رسد نمونه‌های ارائه شده، مربوط به‌ مدل‌های پیش‌تولید پرچم‌دار 2018 سامسونگ باشند که این گوشی را به رنگ مشکی با نام تجاری Midnight Black به نمایش می‌گذارند. تصاویر ارائه شده، گوشی را از دو طرف نشان می‌دهد و مهر تأییدی بر شایعات گذشته مبنی بر عرضه Galaxy S9 با یک دوربین مانند نسل قبل است. با این‌حال، تفاوت‌هایی در پنل پشتی گوشی اعمال شده است؛ از جمله اینکه حسگر اثرانگشت دیگر در سمت راست دوربین قرار ندارد و سامسونگ آن‌را به پایین دوربین اصلی منتقل کرده است. در نسل قبل، فلاش LED به همراه پایشگر ضربان قلب نیز در سمت چپ دوربین قرار گرفته بود اما سامسونگ، آن‌را به سمت راست دوربین انتقال داده است.

به‌نظر می‌رسد دکمه‌ی فیزیکی Bixby به این زودی‌ها از محصولات سامسونگ کنار گذاشته نخواهد شد؛ پرچم‌دار جدید سامسونگ در مجموع، سه کلید فیزیکی دارد که دکمه‌ی بیکسبی را نیز شامل می‌شود. کلید یکپارچه تنظیم صدا و دکمه‌ی پاور نیز به ترتیب در لبه‌ی سمت چپ و راست گوشی جای گرفته است.

image

تصاویری که اخیراً منتشر شده است، تأیید می‌کند حاشیه‌های اطراف نمایشگر تغییر چشمگیری نداشته است؛ با این‌حال، به‌نظر می‌رسد حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش کمی نازک‌تر از نسل قبل باشد. ضمن اینکه این تصویر به عرضه Galaxy S9 با سیستم امنیتی KNOX سامسونگ اشاره دارد؛ این سیستم برای سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 بهینه‌سازی شده است. خبری از دوربین سلفی دوگانه نیست و تنها یک سنسور در بالای صفحه‌نمایش قرار خواهد داشت.

شرکت سامسونگ به صورت رسمی از گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در تاریخ 6 اسفند رونمایی خواهد کرد و هر دو مدل را در نیمه دوم مارس به صورت جهانی عرضه می‌کند؛ با این‌حال، آخرین گمانه‌زنی‌ها به عرضه هر دو مدل در تاریخ 16 مارس (25 اسفند) اشاره دارد. پیش‌فروش هر دو مدل سه بعد از معرفی رسمی، آغاز خواهد شد؛ گمان می‌رود سفارش مشتریان زودتر از موعد و تا قبل از تاریخ 25 اسفند به دست آن‌ها برسد.

مدتی پیش در جی‌اس‌ام خواندید که عملکرد Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در دانلود و آپلود نزدیک به 10 درصد نسبت به نسل قبل بهبود پیدا خواهد کرد. بهبود سرعت دانلود آپلود به کمک تراشه اگزینوس 9810 ممکن شده است؛ مودم مورد استفاده در این پردازنده، سرعت دانلود حداکثری 1.2 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد.

پرچم‌‏داران جدید سامسونگ در دو مدل با دو چیپ‌ست متفاوت عرضه خواهند شد؛ به‌نظر می‎رسد در ایالات متحده و چین، تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام به Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus قدرت می‌‏دهد. نسخه‌هایی که به صورت جهانی در بازارهای مختلف عرضه خواهند شد، به تراشه اگزینوس 9810 مجهز شده‎اند. جدا از اندازه نمایشگر، پرچم‌داران جدید سامسونگ در زمینه عکاسی و میزان حافظه رم از یک‌دیگر متمایز شده‌اند؛ مدل 6.2 اینچی به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد و شش گیگابایت رم دارد. ضمن اینکه شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه رده‌بالای Galaxy S9 Plus با 256 گیگابایت حافظه داخلی شنیده می‌شود؛ مدل پایه همچنان به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)