خانهاخبار
با چند ترفند ساده خانه‌ای خاص داشته‌ باشید

با چند ترفند ساده خانه‌ای خاص داشته‌ باشید

بعضی خانه‌ها انگار روح دارند , زندگی در آن در جریان است. حقیقت این است که زیبایی دکوراسیون داخلی خانه، ارتباط چندانی با متراژ آن ندارد. یکی از موثرترین عناصر جلب توجه فضای خانه، مبل‌هاست. به خصوص برای خانه‌های امروزی که به دلایلی مثل بالا بودن اجاره خانه، اکثرا نقلی و جمع‌ و جور هستند.
۱۳۹۶/۱۲/۲
image

خرید و فروش مبل ال ، یک تیر و چند نشان است. می‌پرسید چرا؟

مبل‌های کلاسیک هنوز مخاطبان خودش را دارد، مبل‌هایی که آدم را بیشتر یاد فیلم‌های سال های دور می‌اندازد. البته در کنار این سبک، مدل‌های سلطنتی نیز وجود دارد که عموما رنگ طلایی‌اش چشم را می‌زند. مبل‌های ال اما با رشد قارچ‌گونه آپارتمان‌ها به صحنه آمدند. ظاهر خاص این نوع مبل‌ها آن‌ها را به «ال» مشهور کرده‌است. مبل‌های ال یا به هم پیوسته است یا قابلیت جداسازی دارند. این اولین مزیت آنهاست. شاخصه مثبت دیگر مبل ال، جداسازی فضاهای مختلف خانه است. تصور کنید خانه شما یک اتاق، آشپزخانه و تنها یک فضایی شبیه به نشیمن دارد. مبل ال، یک فضا را به چند فضای مخصوص تلویزیون، نهارخوری و حتی مهمان‌خانه تقسیم می‌کند. اگر با فضاهای به اصطلاح پرت و مرده خانه درگیر هستید، خرید و فروش مبل ال به دلیل یک‌خطی نبودن آن‌ها و حالت انحنایی، گزینه مطلوبی برای شما است. از همه مهمتر هر زمانی که بخواهید می‌توانید دکوراسیون داخلی منزل را با جابه‌جایی مبل‌های خود تغییر دهد. مثلا شاید لازم باشد مبل‌ها را از یکدیگر جدا کنید یا اصلا می‌خواهید به فضای خانه تنوع بدهید. با خرید و فروش مبل ال، می توانید هر زمان که بخواهید برای صمیمیت بیشتر و دور هم جمع‌شدن آن‌ها را وسط نشیمن قرار دهید یا با کمی دستکاری، جای خواب مهمان خود را روی همان مبل‌ها ردیف کنید.

زوج‌های ایرانی هم مانند خانواده‌های خود اهل مهمانی هستند و احتمالا مدام دغدغه کوچک بودن منزل را هم دارند. خرید و فروش مبل ال، تا حدودی می‌تواند این نگرانی را رفع کند چرا که محیط کافی برای نشستن و و حتی دراز کشیدن دارد. مبل‌های ال گرچه ممکن است فضای زیادی را در اختیار بگیرد، اما در عوض میزبان می‌تواند از حداقل فضا بیشترین استفاده را داشته باشد.

هنگام خرید و فروش مبل ال و انتخاب رنگ مناسب، به چند فاکتور دقت کنید. اگر فضای خانه شما شلوغ است، بهتر است مبل یک‌ رنگ و ساده و در عین حال شاد بخرید. فراموش نکنید مبل‌های ال محیط خانه شما را به خودی خود راحت نشان می‌دهد بنابراین لازم نیست آن را با روکش‌های عجیب و غریب، رسمی جلوه دهید. اما اگر نگران یک‌نواختی محیط هستید، می‌توانید با خرید چند کوسن رنگی، به مبل‌هایتان جان بدهید. به جنس روکش هم حتما توجه کنید، عده‌ای از مردم مبتلا به آسم یا آلرژی هستند که برای این دسته، مبل‌های چرمی توصیه می‌شود. رنگ مبل‌هایتان بهتر است با دیوار یکی نباشد چون در این صورت محو خواهد شد، مثلا برای دیوار طوسی یا سفید، مبل آبی یا زرد با پایه‌های چوبی توصیه می‌شود. با این حرکت تقریبا نقطه عطف خانه را مشخص کرده‌اید.

در نظرگرفتن ابعاد داخلی خانه و فضای مخصوص مبل، نکته دیگر خرید مبلمان منزل است. اگر شما هم فردی تنوع طلب هستید و از استفاده چندساله اسباب منزل بیزارید، برای خرید و فروش مبل ال، هزینه زیادی نکنید. برای آگاهی از قیمت و انواع مبل‌های ال، می‌توانید به سایت دیوار سری بزنید و مدل موردنیاز خود را همین حالا نشان‌کنید.

منبع خبر : ویرلن

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ارسلان

۱۳۹۶/۱۲/۲
دیوار واقعا نیازمندی هارو خوب پوشش داده