خانهاخبار
احتمال معرفی پرچم‌دار 2018 ایسوس با اسنپدراگون 845 کوالکام و نمایشگر کشیده

احتمال معرفی پرچم‌دار 2018 ایسوس با اسنپدراگون 845 کوالکام و نمایشگر کشیده

شرکت ایسوس در نمایشگاه MWC 2018 حضور پیدا خواهد کرد و به‌ نظر می‌رسد که پرچم‌دار 2018 سازنده تایوانی‌ها به‌زودی معرفی خواهد شد. این مدل با کدنام Z01RD در آزمون AnTuTu فاش شده است.
۱۳۹۶/۱۲/۲

شرکت ایسوس، در نمایشگاه MWC 2018، از گوشی‌های سری ZenFone 5 به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود گوشی پرچم‌دار ZenFone 5 با دوربین دوگانه، مدل اقتصادی ZenFone 5 Lite و فبلت ZenFone 5 Max با باتری با ظرفیت بالا معرفی شود.

به‌تازگی نیز گوشی جدید ایسوس با کدنام Z01RD در آزمون AnTuTu فاش شده است که بخشی از مشخصات‌فنی آن‌را فاش میکند. این مدل به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد شد؛ همان پردازنده‌ای که پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ و Xperia XZ2 Pro سونی از آن بهره خواهد گرفت. به همین جهت، مدل فاش شده احتمالاً ZenFone 5 خواهد بود.

در نتایج به‌دست آمده همچنین به صفحه‌نمایش گوشی جدید ایسوس اشاره می‌شود؛ با اینکه اندازه نمایشگر مشخص نیست، اما اعلام شده که این مدل به صفحه‌نمایش با رزولوشن 1080 در 2246 پیکسل مجهز خواهد بود. رزولوشن فاش شده، تأیید می‌کند که گوشی جدید ایسوس با نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد بالاتر از 18.5 به 9 ارائه خواهد شد؛ با این‌حال، صفحه‌نمایش آن به کشیدگی نمایشگر آیفون 10 نخواهد بود زیرا پرچم‌دار 1000 دلاری اپل با صفحه‌نمایش 19.5 به 9 همراه شده است. رزولوشن غیرعادی، تأیید می‌کند که احتمالاً در بالای صفحه‌نمایش ZenFone 5، بریدگی وجود خواهد داشت؛ این بریدگی محل جای‌گیری دوربین سلفی، سنسورهای ضروری و بلندگوی مخاطب است.

image

در تصاویری که پیش‌تر از مدل ZenFone 5 به‌دست آمده بود، تأیید شد که گوشی جدید ایسوس از بریدگی در بالای نمایشگر خود استفاده می‌کند؛ با این‌حال، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش به طور کامل توسط ایسوس حذف نشده است. 

گوشی جدید ایسوس با کدنام Z01RD، شش گیگابایت رم خواهد داشت و سیستم‌عامل اندروید اوریو را اجرا می‌کند؛ به‌نظر می‌رسد این مدل تنها 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد که نسبتاً کم است. با این‌حال، می‌توان امیدوار بود که گسترش فضای داخلی با استفاده از کارت حافظه میکرو SD امکان‌پذیر باشد. پرچم‌دار 2018 ایسوس، موفق به کسب 238 هزار امتیاز در آزمون AnTuTu شده است که نسبت به امتیاز Galaxy S9 Plus با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و پرچم‌دار جدید ZTE از سری Nubia Z کم‌تر ارزیابی می‌شود؛ این دو مدل به ترتیب موفق شده‌ بودند در آزمون AnTuTu، امتیاز 265 هزار و 271 هزار را به‌دست آورند. البته ممکن است نرم‌افزارهایی که روی نمونه پیش‌تولید گوشی‌ها اجرا می‌شوند، باعث تأثیر روی عملکرد آن‌ها شده باشد؛ به همین جهت، قضاوت براساس امتیاز اولیه آن‌ها صحیح نیست.

image

طراحی احتمالی گوشی ZenFone 5 ایسوس با بریدگی در بالای نمایشگر

شرکت ایسوس با انتشار دعوت‌نامه مراسم خبری خود رسماً تأیید کرده است که سری گوشی‌های ZenFone 5 را در تاریخ 27 فوریه (8 اسفند) در کنگره جهانی موبایل 2018 بارسلون ارائه می‌دهد. در رابطه با گوشی‌های جدید ایسوس، باید گفت که مدل ZenFone 5 Lite به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد؛ ایوان بلس، مدعی شده است که در جلو پشت گوشی دو سنسور جای می‌گیرد. آن‌طور که پیداست، ZenFone 5 Lite دوربین سلفی دوگانه 20 و 2 مگاپیکسلی خواهد داشت؛ برای عکاسی سلفی نیز به دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی وابسته خواهد بود.

هنوز مشخص نیست آیا محصول دیگری توسط ایسوس معرفی خواهد شد یا خیر؛ ضمن اینکه مدتی پیش، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه گوشی گیمینگ با برند ROG توسط ایسوس منتشر شده بود. اما مطمئن نیستیم این مدل، در نمایشگاه MWC 2018 ارائه شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)