خانهاخبار
مشخصات میان‌رده HTC Desire 12 با طراحی بدون حاشیه فاش شد

مشخصات میان‌رده HTC Desire 12 با طراحی بدون حاشیه فاش شد

کمپانی تایوانی اچ تی سی قصد دارد با معرفی پرچم‌دار U12 به پیروان ترند بدون حاشیه بپیوندد. این سازنده همچنین ممکن است میان رده تازه‌ای را مشابه پرچم‌دار U12 و تحت عنوان Desire 12 معرفی کند. تصویر جعبه این گوشی روز گذشته در فضای وب منتشر شد و برخی مشخصات کلیدی آن را فاش کرد.
۱۳۹۶/۱۲/۲

هفته گذشته گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کرد کمپانی اچ تی سی قصد دارد در کنار گوشی پرچم‌دار تازه‌اش به نام U12 با نسبت نمایش 18:9 یک گوشی میان رده دیگر هم با طراحی مشابه و تحت عنوان Desire 12 معرفی کند.

حالا به نظر می‌رسد که این شایعه صحت دارد و کمپانی تایوانی مذکور واقعا در فکر تولید و عرضه Desire 12 است. تصویری منسوب به جعبه این گوشی در فضای وب منتشر شده و برخی مشخصات فنی آن را هم تأیید کرده است.

image

در این تصویر شاهد هستیم که گوشی Desire 12 صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 720 دارد و از پردازنده 64 بیتی مدیاتک با 4 هسته پردازی قدرت می‌گیرد. این گوشی همچنین قرار است در یک نسخه با کانفیگ 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شود.

میان رده مذکور همچنین به درگاه اختصاصی کارت حافظه جانبی مجهز می‌شود و کاربر را قادر می‌سازد حافظه داخلی دستگاه را به کمک کارت microSD ارتقا دهد. Desire 12 همچنین دوربین اصلی با یک لنز 12 مگا پیکسلی دارد و قادر است ویدیوهای فول اچ دی با کیفیت 1080  ضبط کند. دوربین سلفی آن هم یک لنز 5 مگا پیکسلی خواهد داشت.

گوشی مذکور از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و ظرفیت باتری غیرقابل تعویض آن هم 2730 میلی آمپر ساعت گزارش شده است. در حال حاضر اطلاعاتی درباره نرم افزار آن در دست نیست اما امیدواریم که به صورت پیش فرض به اندروید اوریو نسخه 8.0 مجهز شود. Desire 12 اچ تی سی همچنین از شبکه‌های ارتباطی 4G LTE، Wi-Fi a/b/g/n، بلوتوث و GPS پشتیبانی می‌کند.

در حالی که اغلب سازندگان نامی سال گذشته توانستند اولین گوشی‌های هوشمند خود را با نسبت نمایش 18:9 روانه بازار کنند، کمپانی اچ تی سی هنوز موفق نشده است این ترند محبوب را در طراحی گوشی‌های هوشمند خود اعمال کند. البته می‌دانیم که این سازنده تایوانی قرار است با معرفی پرچم‌دار U12 خود به خیل پیروان ترند محبوب بدون حاشیه بپیوندد.

حالا که تصویر جعبه گوشی Desire 12 فاش شده است، احتمالا در آینده نزدیک شاهد انتشار تصاویر رندر شده و زنده این گوشی هم خواهیم بود. در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره تاریخ نهایی عرضه و همچنین قیمت آن در دسترس نیست.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

cadillac

۱۳۹۶/۱۲/۲
پس حتماً +U11 و U11 eyes سه در چهار تشریف دارن !!!

نامی

۱۳۹۶/۱۲/۲
ما نفهمیدیم مردم ما کی میخوان دست از تحمیل عقیده خودشون به دیگران بردارند؟؟؟؟؟htc بده تو نخر ولی حق ندارری به بقیه بگی چی بخرن چون یه چیز شخصیه در کشور ما مدرک دانشگاهی داشتن دلیل بر با سواد بودن نیسیت بدروووووووود

امین

۱۳۹۶/۱۲/۲
HTC U11 Eyes هم 18 به 9 هست.

OMID

۱۳۹۶/۱۲/۲
HTC U11 Eyes هم 18 به 9 نیست !

Hesam

۱۳۹۶/۱۲/۲
الان دقیقا htc u11 پلاس نسبت ابعاد صفحه نمایشش چنده که اینطور ناشیانه حرف میزنید؟
اگه چیزی به غیر از 18 به 9 هست بگید که ما هم بدونیم.?