خانهاخبار
سونی با انتشار یک ویدیو، عرضه پرچم‌دار جدیدش را با بدنه منحنی تأیید کرد

سونی با انتشار یک ویدیو، عرضه پرچم‌دار جدیدش را با بدنه منحنی تأیید کرد

سونی موبایل با انتشار یک تیزر ویدیویی در توئیتر تأیید کرده است که پرچم‌دار جدید این شرکت بدنه‌ای دارای انحنا خواهد داشت. ضمن اینکه به زمان عرضه این مدل اشاره می‌شود.
۱۳۹۶/۱۲/۱

شرکت سونی برای مراسم خبری اختصاصی خود در تاریخ 26 فوریه (7 اسفند) در نمایشگاه MWC 2018 به منظور معرفی پرچم‌دار جدید خود برنامه‌ریزی کرده است. یک هفته مانده به این رویداد خبری، حساب کاربری اکسپریا سونی (Sony Xperia) در توئیتر ویدیوی کوتاهی را منتشر کرده است که عرضه گوشی‌های جدید را توسط شرکت ژاپنی تأیید می‌کند؛ ضمن اینکه مجدداً به تاریخ اعلام شده برای معرفی پرچم‌دار 2018 سونی اشاره می‌شود.

با توجه به ویدیویی که توسط سونی موبایل منتشر شده است، پرچم‌دار جدید این شرکت با پنل پشتی دارای انحنا یا لبه‌های منحنی (مانند Galaxy S8) عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد دیگر شاهد تکرار شدن روند طراحی قدیمی گوشی‌های سونی در محصولات جدید این شرکت نخواهیم بود. ژاپنی‌ها درنظر دارند تا سه گوشی Xperia XZ2، Xperia XZ2 Pro و Xperia XZ2 Compact را در نمایشگاه MWC 2018 ارائه دهند؛ هر سه مدل به عنوان جانشین اعضای سری Xperia XZ1 (البته مدل «پرو» به عنوان جانشین Xperia XZ Premium معرفی خواهد شد) ارائه می‌شوند.

image

شرکت سونی، به‌تازگی از FCC خواسته است تا مجوز صادر شده برای یکی از گوشی‌های هوشمند خود را به دلیل اعمال تغییر در طراحی آن باطل نماید؛ با این وجود، افشاگر معروف مدعی است که این تغییرات الزاماً مربوط به بدنه گوشی نخواهد بود و ممکن است مربوط به اجزای سخت‌افزاری داخلی مانند گیرنده رادیویی یا آنتن‌ها باشد. با اینکه گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون طراحی احتمالی پرچم‌داران 2018 سونی وجود دارد، برخی مدعی هستند که شرکت ژاپنی، Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Pro را با طراحی کاملاً جدید ارائه نخواهد داد؛ بلکه تنها تغییرات جزئی در طراحی پرچم‌داران سونی اعمال می‌شود. از سوی دیگر، عده‌ای به عرضه پرچم‌داران جدید این شرکت با زبان طراحی «میرای» اشاره دارند که نسبت به OmniBalance متفاوت است؛ ضمن اینکه عرضه‌ گوشی‌های هوشمند با حاشیه‌های باریک را ممکن می‌سازد.

گوشی Xperia XZ2 Pro که بهترین پرچم‌دار امسال سونی خواهد بود، اخیراً در آزمون HTML5 مورد ارزیابی قرار گرفته است؛ این گوشی با شماره مدل H8116 توسعه می‌یابد. انتظار داریم جانشین Xperia XZ Premium به نمایشگر 5.7 اینچی اولد با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن 4K مجهز شده باشد؛ در صورت صحت این ادعا، مدل مذکور به اولین گوشی در جهان تبدیل خواهد شد که نمایشگری اولد با رزولوشن 4K دارد. سونی موبایل، پیش‌تر اعلام کرده بود که روی پنل‌های اولد با رزولوشن 4K سرمایه‌گذاری کرده است و پرچم‌داران جدید این شرکت، کاربران را به هیچ عنوان مأیوس نخواهند کرد!

براساس شایعات، Xperia XZ2 Pro اولین گوشی سونی نیز خواهد بود که با شش گیگابات رم همراه شده است؛ ضمن اینکه 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌دهد. مانند بسیاری از پرچم‌داران امسال، انتظار داریم این مدل از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی استفاده کند. دو مدل دیگر نیز یعنی Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact احتمالاً با چنین تراشه‌ای راهی بازار خواهند شد. از دیگر تغییرات احتمالی، می‌توان به عرضه جانشین Xperia XZ Premium و Xperia XZ1 با دوربین دوگانه در پنل پشتی اشاره کرد؛ پرچم‌داران 2017 سونی فاقد دوربین دوگانه هستند اما استفاده از دو شاتر در پنل پشتی، به یک تِرِند در میان گوشی‌های هوشمند (حتی محصولات ارزان‌قیمت) تبدیل شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

بهنام

۱۳۹۷/۱/۹
ایشاا...
.منکه تا حالا 10 مدل عکس دیدم از گوشی جدید سونی
منتظرم ببینم گوشی باب دلمو میزنه یا نه

samuel1987

۱۳۹۶/۱۲/۱
به شدت منتظرم تا ببینم Sony چه خواهد کرد با پرچمدار جذابش، امیدوارم همه رو راضی کنه و ناامید نکنه و...