خانهاخبار
با خرید Y5 2017 هوآوی برنده گوشی لوکس میت 10 پورشه دیزاین شوید!

با خرید Y5 2017 هوآوی برنده گوشی لوکس میت 10 پورشه دیزاین شوید!

هوآوی از تاریخ 12 بهمن ماه جشنواره‌ای را برپا کرده است که در آن با خرید گوشی‌های این شرکت از جمله Y5 2017 شانس برنده شده گوشی لوکس میت 1 پورشه دیزاین را خواهید داشت.
۱۳۹۶/۱۲/۱
image

Y5 2017 هوآوی یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه این شرکت است که اواسط سال 2017 به بازار عرضه شد.

این گوشی از بدنه‌ای پلاستیکی و سبک ساخته شده است که بسیار خوشدست است و بافت خاص روی بدنه آن سبب می‏شود که با پایداری بیشتری در دست جای بگیرد.

این گوشی از پردازنده 4 هسته‌ای و 2 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد که توان مطلوبی برای انجام کارهای روزمره و اجرای اپلیکیشن‌های مختلف به این دستگاه می‌بخشد.

حافظه داخلی 16 گیگابایتی Y5 2017 فضای مناسبی در اختیار کاربران می‌گذارد تا فایل‌های خود را روی آن ذخیره کنند. این فضا با نصب یک کارت حافظه تا 128 گیگابایت دیگر قابلیت ارتقا دارد و برای کاربران محدودیتی ایجاد نمی‌کند.

این دستگاه مجهز به نمایشگر 5 اینچی با کیفیت HD است و دوربین‌های آن عقب و جلو آن به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسل کیفیت دارد. حضور فلش در کنار دوربین سلفی و زاویه باز آن سبب می‎شود تا کاربران قادر باشند عکس‌های سلفی بهتر و روشن‌تری از خود و دوستانشان بگیرند.

اما مهم‌ترین ویژگی Y5 2017 هوآوی باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی است که با هر بار شارژ می‌توان 1.5 روز دستگاه را روشن نگه دارد. باتوجه به استفاده از فناوری‌ High-density Polymer در باتری این دستگاه، حتی پس از طی شدن عمر مفید آن، عملکرد باتری بیش از 80 درصد خواهد بود و نیازی به تعویض آن وجود نخواهد داشت.

image

هوآوی به مناسبت فرا رسیدن سال نو، جشنواره‌ای با عنوان «عیدِ دیدنی با هوآوی» بر پا کرده است. مشتریانی که از تاریخ 12 بهمن 96 تا پایان مدت این جشنواره اقدام به خرید Y5 2017 هوآوی کنند، بدون شرکت در قرعه‌کشی، هدایایی را از سوی هوآوی دریافت می‌کنند.

علاوه بر این خریداران Y5 2017 در قرعه‎کشی 77 گوشی لوکس Mate 10 Porches Design و جوایزی دگیری مثل بلندگوی JBL Clip 2، هدست JBL و خدمات VIP هوآوی شرکت داده خواهند شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

سهیل

۱۳۹۷/۳/۳
با سلام به همه دوستان
من چند ماهه این گوشی رو دارم
گوشیY5 2017 با طراحی زیبا و امکانات فوق العاده نسبت به گوشی های هم رده خود از برتری بیشتری برخورداره.
از ویژگی های این گوشی، میشه به صفحه نمایش بزرگ با کیفیت 5 اینچی قابلیت پشتیبانی از اندروید 6 روی خود دستگاه، و CPU چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی و دوربین 8 مگا پیکسلی که همراه بافلاش قوی تو شب و روز عکس های خوبی میگیره ، باطری 3000 میلی آمپری، RAM 2 گیگابایتی ، ROM 16 گیگابایتی اشاره کرد. پیشنهاد می کنم لذت کار کردن با این گوشی رو از دست ندید چرا که یکی از بهترین و پر فروش ترین گوشی های برند هوآوی است که با کمترین قیمت امکانات بالایی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. این در حالی است که گوشیای هم رده قیمتی تنها می توانند اندروید 5 را ساپورت و حمایت کنند و CPU های به مراتب پایین تری دارند. به نظرم خرید این گوشی با این برچسب قیمتی بی نظیره
من به همه دوستانی که قصد خرید گوشی دارند این گوشی رو توصیه میکنم

علی

۱۳۹۷/۳/۳
با این هزینه ای که کردم واسه این گوشی خیلی خیلی راضی ام ازش من بین این گوشی و گوشی grand prime سامسونگ مونده بودم کدومو بگیرم که با بررسی هایی که کردم بالاخره y5 2017 رو خریدم و دلایل خریدم رو هم میگم به دوستانی که قصد خرید گوشی دارند امیدوارم براشون مفید باشه:
کلا هواوی روند پیشرفتش فوق العاده بوده مثلا رو این گوشی صفحه نمایش فوق العاده قوی و با کیفیت گذاشته.من این گوشیو خیلی از دستم انداختم ولی تا الان که هیچیش نشده
رم 2 گیگی این گوشی که بازی های گرافیکی روش با سرعت فوق العاده اجرا میشن
دوربین اصلی قوی این گوشی که عکسای فوق العاده ای رو میگیره. دوربین سلفیش هم خیلی خوبه و فلاش هم داره
باتری فوق العاده قوی که 2 روز شارژ نگه میدارهاینترنت 4g رو ساپورت میکنه که در مدل های مشابه با این رنج قیمیتی کمتر دیدم
قیمت گوشیای هواوی با توجه به امکاناتش عالی و به صرفسمن خرید این گوشی رو به همه دوستان توصیه میکنم

ارشیا

۱۳۹۷/۳/۳
سلام دوستان
خب همیشه که بحث خرید گوشی میشه اولین دعوا سر آی او اس و اندروید میشه که خب من شخصا از وقتی که متوجه شدم کی داره آیفون وارد میکنه (خودتون بهتر میدونید دیگه) تصمیم گرفتم دیگه آیفون نخرم. پس من شخصا دیگه آی او اس نمیخرم. بحث بعدی که پیش میاد اینه که خب هوآوی و سامسونگ از اندروید استفاده میکنن. حالا دعوا میشه بین هوآوی و سامسونگ و خب با اون رفتار عجیب و غریب و ضد انسانی سامسونگ در المپیک دیگه سامسونگ هم نمیخرم و حتی تبلتم رو هم فروختم. حالا که از سامسونگ و آیفون کوچ کردم به هوآوی خب انتظاری از هوآوی نداشتم واقعیت ولی از وقتی وای 5 رو برای خواهرم به عنوان هدیه خریدم اصن نظرم راجبش به کلی عوض شد. باور نمیکردم که ی گوشی از برند هوآوی انقد قوی باشه و بشه بهترین گوشی که تا حالا داشته. واقعا هنر و زیبایی با سخت افزار ادغام شده و نتیجش شده شاهکاری که همه چیزش بهم میخوره. حالا متوجه میشم چرا جایزه های معتبر اروپایی رو هوآوی درو میکنه و هدفش رو گذاشته که بازار اندروید رو بگیره (به نظر من که گرفته). ای کاش قیمتش بالاتر بود تا حداقل ملت فک نکنن مگه میشه کمیت و کیفیت بالا با قیمت ارزون مگه میشه!
مرسی

ابتین

۱۳۹۷/۳/۳
یعد از چهار ماه استفاده تجربه خود را درباره این گوشی بیان میکنم.
این گوشی از نظر قیمت باتوجه امکاناتی که داره عالیه.صفحه نمایش این گوشی واقعا hdهستش و نسبت به سامسونگی که قبلا داشتمa3 2016خیلی خیلی بهتره و صفحات رو طبیعی نشون میده.صدای اسپیکر که واقعا بلنده و واضح هست و برای آهنگ گوش دادن خیلی خوب عمل میکنهدوربین پشت این گوشی قویه و کنارش یک فلش دوتایی گذاشتن که برای عکاسی بسیار مناسبه.
سرعت پردازنده و رم این گوشی که اصلا عالیه و انگار 8هسته ای و برنامه و بازی های. سنگین رو خیلی خوب و بدون هنگی اجرا میکنه.این گوشی یک چراغ اعلان با رنگ سبز و قرمز هم داره.من تا حالا باطری این گوشی رو توی هیچ گوشی دیگه ای ندیده بودم و عالیه عالیه .وقتی توی دسته احساس سبکی و راحتی به آدم دست میده.
خلاصه بهتون بگم با این پول این گوشی خیلی از اون سامسونگ سر ترهر ابط کاربری سبک داره هواوی باتریش هم که عالیه چند وقت دیگه جای سامسونگ و اپل رو میگیره با کیفیت ساخت و قیمت منسبش بقیه پول برندشونو میگیرن

سارا

۱۳۹۷/۳/۳
سلام من قبل ازخرید این گوشی خیلی باشک وتردیداین گوشی انتخاب کردم اخه قبل از این گوشی من همش سامسونگ استفاده میکردم بعدازانتخاب این گوشی ازانتخاب خودم راضی هستم به نظرم هواوی باسامسونگ هیچ فرقی ندار جزقیمت گوشی اینم پول برندسامسونگ دارید میدیدخیلی گوشی باکیفیتی هستش یعنی پول مفت برای گوشی که فقط اسمش سامسونگ باشه ندیدمن بازم گوشی بگیرم ازبرندهواوی تهیه میکنم راستی اینم بگم هواوی بیشترلوازم مخابرات ایران وجهان تهیه میکنه بخاطرهمین گوشیهای برندهواوی انتن دهی بالای دارند این گوشی نکات مثبتی که داره شامل این موارد هست: تنظیم حساسیت تاچ،باز شدن قفل صفحه با دو ضربه،نمایش سرعت نت در بالای صفحه،مثل j5 2016 داغ نمی کنه،آنتن دهی عالی(محل کار من 2500 متر با نزدیک ترین دکل فاصله داره و زیر سوله هستم)-صدای مکالمه و اسپیکرش خوبه،یک تنظیم داره که وقتی گوشی داخل جیبه صدای زنگ بیشتر میشه و ...
درکل نسبت به قیمتش عالیه خلاصه بهتون بگم با این پول باید برید یه سامسونگ grandبخرید که این گوشی خیلی از اون سرتره.